rld-cx12.part4.rar
-
()-Po prostu walcz 2-Never Back Down 2 -
()-Szefowie wrogowie-PL chomikuj -
■-Arena (2011) PL -
■-Auta 2 (2011) PL chomikuj -
■-Bail Enforcers (2012) -
■-Droga bez powrotu 4 (2011 -
■-Freerunner 2011 chomikuj -
■-Giganci ze stali- Real Steel (2011) PL -
■-Gry małżeńskie-. 2011. PL -
■-Heca w zoo-Zookeeper (2011) DUBBING PL -
■-Honey 2 (2011) LEKTOR PL -
■-Johnny English Reaktywacja PL -
■-Kac Vegas 2 2011 NAPISY PL -
■-Kot w butach-Puss in Boots 2011 -
■-Krzyk 4 (2011) Polski lektor -
■-Made in Poland (2010) film polski chomikuj -
■-Ochroniarze-The Guard (2011) PL chomikuj -
■-Zamiana ciał (2011) PL -
■-Zła kobieta (2011) Polski lektor chomikuj -
◄- Piłka Ręczna 12 (2011) PC PL -
◄-A Game of Thrones Genesis (2011) PC -
◄-ARCANIA FALL OF SETARRIF 2011 -
◄-BATTLEFIELD 3 BLACKBOX -
◄-BATTLEFIELD 3 DUBBING PL -
◄-BATTLEFIELD 3 RELOADED -
◄-CALL OF DUTY MODERN WARFARE 3 PC -
◄-CITIES XL 2012 PC -
◄-CITIES XL 2012 PC PL -
◄-DEUS EX BRAKUJĄCE OGNIWO PC PL -
● WINDOWS 8 OFICJALNA BETA 32 BIT -
d-bomb -
DISCO POLO -
Filmy -
Gry -
Muzyka -
POLSKIE -
POP -
programy -
ROCK -
ROZNE TAKIE -
TECHNO -
zachomikowane
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 to symulator budowy miasta, w którym zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii.
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.