-
710 -
602 -
1826 -
815
6192 plików
388,22 GB
Pentium 4 1.4 GHz,
512 MB RAM,
karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4600 lub lepsza),
2 GB HDD,
Windows XP
INFORMACJE I OPIS GRY :
38 Studios / Big Huge Games ( producent )
Microsoft Game Studios ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
strategiczne (RTS)
23 października 2007 ( światowa data premiery )
12 grudnia 2007 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet liczba graczy: 1 - 8
wymagania wiekowe: 12+ cena w dniu premiery: 59,90 zł
Trzecia część znakomitego cyklu strategii czasu rzeczywistego nieustannie rozwijanych od roku 1997 przez zespół Ensemble Studios. Akcję pierwszej części tej serii osadzono w starożytności, zaś drugiej w średniowieczu. Ta odsłona pozwala nam na uczestniczenie w kilkusetletnim podboju Ameryki, czyli mniej więcej w okresie zamykającym się w ramach od XVI do XIX wieku. Autorzy wybrali taki, a nie inny okres historyczny nie tylko dlatego, że stanowi kontynuację tego co widzieliśmy w poprzednich częściach. Wpływ na taką decyzję miał też fakt, iż była to era niespotykanego dotąd rozwoju militarnego i technologicznego. Na samym jej początku nadal dominowały wojska uzbrojone na średniowieczną modłę, tj. w piki, kusze itp., zaś z biegiem czasu pola bitew wypełniły formacje używające wszelakiego rodzaju broni palnej, począwszy od muszkietów, a skończywszy na działach.
Kluczowe elementy rozgrywki znane z pierwszego i drugiego Age of Empires, takie jak: odkrywanie zaciemnionych części map, opcje ekonomiczne, zakładanie i rozbudowywanie miast, czy siłowe rozwiązanie konfliktów; nadal znajdziemy w tej produkcji, aczkolwiek poddano je licznym usprawnieniom. Zmieniła się również konstrukcja trybu kampanii. Zamiast dość krótkich, niezależnych kampanii znanych z Age of Kings, mamy tutaj sfabularyzowane kampanie, przypominające te które pojawiły się w Age of Mythology. Część z wydarzeń w jakich możemy uczestniczyć oparta jest na faktach historycznych (wojna francusko-indiańska czy rewolucje południowoamerykańskie), jednakże spora ich ilość to już wymysły autorów, które mają urozmaicić rozgrywkę.
Łącznie w Age of Empires III znajduje się osiem grywalnych frakcji, wśród których znajdziemy m.in. Francję, Wielką Brytanię i Hiszpanię. Każda z nich różni się od siebie i posiada szereg swoich indywidualnych cech. Przykładowo Anglię charakteryzuje bardzo silna ekonomia, krótszy czas budowy mieszkańców, a także wyśmienita jednostka – muszkieterowie. Z kolei Francuzi łatwiej mogą zawierać sojusze z Indianami, posiadają też specjalny typ mieszkańca, tzw. „Coureur”, który w razie potrzemy może służyć za jednostkę lekkiej piechoty.
Grę zrealizowano przy użyciu bardzo nowoczesnego i efektownego trójwymiarowego engine’u graficznego (pełne wsparcie DirectX 9.0 i technologii Shader 3), który de facto wywodzi się z poprzedniej produkcji studia Ensemble - Age of Mythology. Ponadto autorzy zdecydowali się na zaimplementowanie do swojego produktu silnika fizycznego Havok, znanego z licznych gier akcji/FPS. Jest to pierwszy tego typu przypadek w strategiach czasu rzeczywistego. Dzięki niemu bitwy, w których biorą udział setki jednostek wyglądają niezwykle widowiskowo (efekt ragdoll).
OBRAZKI Z GRY :
INSTALACJA :
1. Zainstaluj Age of Empires III
2. Uzyj CD-KEY: W987Y-6PWK3-CDDTC-R9DPX-4PMTD
PWQ63-9PT4V-4WYPM-MQ88P-K3T83
3. Zainstaluj Age of Empires III The WarChiefs
4. Uzyj CD-KEY: CQTQ8-9HFG6-MH8GD-CPT84-GJTRD
5. Zainstaluj Age of Empires III The Asian Dynasties
6. Uzyj CD-KEY: KDJMG-PF9JB-BYQ3V-H697Q-CWGHC
7. Zainstaluj Patch 1.12 i 1.04
8. Skopiuj zawartosc katalogu crack do folderu gdzie
zostala zainstalowana gra.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB