Neverwinter Nights.rar
-
1 ed -
1670 -
2 ed -
Bajki -
Battlestar Galactica_S04.PL -
DnD 3.0 -
Dzikie pola -
Farscape S01 Lektor PL -
Farscape S02 Lektor PL -
Farscape S03 Lektor PL -
Farscape S04 Lektor PL -
Jake i piraci z Nibylandi [22] -
Karty Postaci -
Kreskówki -
Mag - Wstąpienie -
Magia i miecz -
Mapy -
Na wesele 1 -
Na wesele 2 -
nowe 12-09-2018 -
Peppa Pig English Series 1 (1-52) -
Peppa Pig English Series 2 (1-52) -
Peppa Pig English Series 3 (1-52) -
Peppa Pig English Series 4 (1-52) -
Podreczniki -
Reszta -
Rick and Morty (Dubbing) -
Rick i Morty sezon 1 -
Rick i Morty sezon 2 -
Rick i Morty sezon 3 -
Sezon 01 (Dubbing PL) -
Sezon 11 (Dubbing PL) [Komplet] -
Sezon 13 (Dubbing PL) [Komplet] -
Sezon 14 (Dubbing PL) [Komplet] -
Sezon 15 (Dubbing PL) [Komplet] -
Sezon 16 (Dubbing PL) [Komplet] -
Sezon 17 (Dubbing PL) [Komplet] -
Sezon 18 (Dubbing PL) [Komplet] -
Sezon 19 (Dubbing PL) [Komplet] -
South Park (Dubbing) -
Spartacus -
Suffragette 2015 PL -
Vikings S01 480p -
Vikings S02 480p -
Vikings S03 480p -
Vikings S04 480p -
Wampir - Maskarada -
Wampir - Mroczne wieki -
Wilkołak -
Zew Cthulhu
To produkcja, która po długich latach miała zastąpić zasłużonego "Baldur’s Gate’a" i wprowadzić gry RPG w nową erę pełnego trójwymiaru. Tytuł ten został wystawiony na ciężką próbę jeszcze przed dniem ostatecznej premiery, ponieważ wiązano z nim przyszłość całego gatunku. Gracze liczyli na prawdziwą rewolucję, która moim skromnym zdaniem w tym przypadku się nie dokonała. Produkcja BioWare zapoczątkowała całą sagę wspaniałych gier opartych na nowych zasadach AD&D, które do dzisiejszego dnia cieszą się niesłabnącą popularnością. Siła tej gry leży zdecydowanie w nowatorskim trybie multiplayer i świetnym, funkcjonalnym edytorze. Wystarczy tylko powiedzieć, że od dnia premiery produkcja kanadyjskiego studia BioWare wzbogaciła się o kilka tysięcy darmowych przygód autorstwa fanów z całego świata. Sam tryb dla jednego gracza raczej nikogo nie zachwycił i jest w tej chwili tylko dodatkiem do wspaniałego trybu multi.
„Jedna z niewielu gier, które przeszedłem kilka razy z rzędu. Oferuje epicką przygodę z ciekawymi postaciami w tle. Dość dobrze odwzorowana mechanika D&D, klimatyczna muzyka, która zmienia się wraz z akcją. Oczywiście dużą rolę odgrywają tu szerokie możliwości tworzenia postaci i jej rozwoju. Świetne możliwości w systemie gry wieloosobowej, dające możliwość kreowania niezapomnianych historii i znajomości.”
„Przeniesienie starusieńkiego D&D w trzeci wymiar dało nowe możliwości, ale też wyraźnie podzieliło graczy. Jednym gra się spodobała, innym nie. Mimo to warto ją odpalić przynajmniej raz i sprawdzić, co kryją mroczne uliczki Neverwinter. Wybór ras i klas jest zadowalający, a historia trzyma się kupy. Jedynie kanciasta grafika może trochę odstraszać, no ale przecież w cRPG to nie ona gra pierwsze skrzypce.”
„Ze wszystkich gier z cyklu Forgotten Realms, opartych na dedekowej mechanice, tę produkcję uważam za najlepszą. NWN powalał efektami zaklęć, fizyką świateł, urzekał przepiękną, symfoniczną muzyką, doskonale ilustrującą wydarzenia tej zajmującej, baśniowej opowieści. Bardzo szeroka gama możliwości, jeśli chodzi o tworzenie i rozwój postaci, dynamiczna rozgrywka, dobra mechanika, bardzo udany dodatek - Hordy Podmroku, duża ilość dopracowanych detali, nastrój starej, epickiej legendy. Choć znam ją na pamięć, wracałem do niej kilkanaście razy i bez wahania uznaję ją za dużo lepszą od "BG II".”
„"NWN" powinien pojawić się na liście nie dlatego, że jest taki wybitny, ale dlatego, że w odpowiednim czasie przypomniał, iż III edycja D&D też sprawdza się w cRPG. Duże mapy, niezłe dialogi i bardzo ciekawe fabularnie, chociaż sprowadzające się do wyrzynania, questy. Świetnym pomysłem był dołączony edytor przygód i kampanii, dzięki któremu powstało mnóstwo świetnych modów. Gra wspierała tryby sieciowe i multiplayer na równi z "Baldur's Gate", ale umożliwiała również tworzenie tzw. persistent worlds. Co to takiego? Ano mody, stojące na zewnętrznych serwerach, w których zmiany świata przez graczy były zapamiętywane. Takie serwery, przypominające bardzo MMO, tylko na mniejszą skalę, stały się prędko ostoją odgrywania w świecie cRPG.”
„Wysokie miejsce usprawiedliwia w tym wypadku dodatek do tej gry, "Hordy Podmroku", który pozwalał mi w końcu zwiedzać jakże bliskie sercu rejony. Z drugiej strony rozszerzenia pokazały, jak wiele można zarzucić oryginałowi. Nie grałem za dużo w tryb multiplayer, gdzie gra ponoć mocno wciąga, lecz w kampanię dla jednego gracza. Tam "NWN" pokazała się jako niezła graficznie rąbanka, nie posiadająca jednak tych elementów, które przesądziły o sukcesie "Diablo". Wspomniane już dodatki także nie były idealne, chociażby poprzez sam fakt, iż jedynie opowiadały własną historię, daleką od przygód w Neverwinter. Grę dostałem na któreś z kolei urodziny i spędziłem przy niej naprawdę miłe chwile. Tytuł ten dał także podstawy do stworzenia solidnej kontynuacji.”
Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do Neverwinter Nights stworzony jest przez firmę BioWare oraz nowo powstałe studio FloodGate, składające się przede wszystkim z byłych członków zespołu Looking Glass Studios. Dodatek ten powstał z myślą o postaciach nisko i średniolevelowych. Oferuje graczom nową kampanię przewidzianą na około 30 - 40 godzin rozgrywki, przy czym autorzy zapewniają, iż priorytetem przy jego tworzeniu była bogata i ciekawa fabuła. Wzięto pod uwagę liczne zarzuty dotyczące nudnego trybu jednoosobowego w Neverwinter Nights i tym razem historia oraz sposób wykonania powinny przykuć uwagę graczy. Akcja dodatku obraca się wokół ruin miasta Undrentide. W przeszłości było to jedno z latających miast rasy Netheril. Byli to czarodzieje władający potężną magią, i właśnie związane z mocą ambicje, stały się przyczyną ich upadku. Minęły stulecia odkąd podniebne miasta rozbiły się o ziemię, jednak ich ruiny do dziś są siedliskiem magii i naturalnie, różnych bestii.
Shadows of Undrentide został tak zaprojektowany by rozpocząć przygodę nową, nierozwiniętą postacią, jednak z racji tego, że dodatek podzielony został na trzy rozdziały istnieje możliwość rozpoczęcia drugiego czy trzeciego rozdziału już rozwiniętą (średniolevelową) postacią z NWN. Nadal możemy posiadać tylko jednego towarzysza przygody (a nie jak np. w Baldur’s Gate, pięciu), jednak gracz ma większy wpływ na jego poczynania niż to ma miejsce w NWN (np. mamy dostęp do jego wyposażenia). Bohater może osiągnąć maksymalnie 20 poziom doświadczenia. Dodane zostały nowe czary i umiejętności (m.in. Tumble, Appraise), a co więcej, w Shadows of Undrentide zawarty został pierwszy „craft skill”. Ponadto w dodatku znajdują się nowe przedmioty, bronie, zbroje i magiczne artefakty (m.in.: Boots of Tumbling czy Arrows of Petrification), a na swej drodze natkniemy się na nowe rodzaje monstrów (Medusa, Cockatrice, Sphinx, Female Fire Giant, itd.).
Zestaw narzędzi do projektowania własnych rozgrywek, scenariuszy i planowania przygód bohaterów „Aurora toolset” rozszerzony został o dwa nowe zestawy elementów krajobrazu oraz szereg narzędzi, które poszerzają możliwości kreacji nowych modułów gry.
Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark to drugi oficjalny dodatek do gry z gatunku cRPG Neverwinter Nights osadzonej w realiach dobrze znanego miłośnikom fantasy świata Forgotten Realms. Ów dodatek oferuje graczom zupełnie nową kampanię, w której muszą uratować Waterdeep przed antycznym złem. Akcja Hordes of the Underdark rozpoczyna się w momencie, gdy tytułowe hordy kreatur i monstrów ze świata podziemi (w skład których wchodzą Beholdery, Mroczne Elfy, Szare Krasnoludy nazywane Duergarami oraz Łupieżcy Umysłu nazywani Illithidami) prowadzone przez tajemniczego i charyzmatycznego Drowa (Mrocznego Elfa) atakują Waterdeep. Armia ta jest tak potężna, że obrońcy skazani są na porażkę. Jednym, co może uratować Waterdeep jest odkrycie tego, co spowodowało powstanie koalicji zwykle wrogo nastawionych do siebie stworzeń, i doprowadzenie do zniszczenia owego sojuszu.
Hordes of the Underdark to dodatek przeznaczony dla wysoko-levelowych postaci. Autorzy sugerują rozgrywkę bohaterom o poziomie równym lub wyższym niż piętnasty. Można przenieść swoją rozwiniętą postać z podstawowego Neverwinter Nights lub pierwszego dodatku Shadows of Undrentide lub też skorzystać z zaimplementowanego kreatora. Add-on jest tak skonstruowany (olbrzymie, epickie poziomy), by można było rozwinąć bohatera do 40 poziomu doświadczenie (poprzednio maksymalny był 20 poziom).
Pokonanie większości wątków nowego scenariusza obliczone jest na ponad 20 godzin gry.
Sześć, nowych prestiżowych klas (np. Shifter).
Szesnaście nowych potworów, (m.in. Spider Demon, Mind Flayer, Drider, Beholder).
Ponad 40 nowych, unikatowych czarów, (m.in. ball lightning, hellball, crumble, iron guts).
Ponad 50 nowych ciosów i wyczynów.
Nowe rodzaje broni (Dwarven Waraxe, itd.).
Zestawy głosów dla nowych bohaterów niezależnych, nowa ścieżka dźwiękowa.
Nowy system craftingu.