-
88 -
145 -
2703 -
12
3117 plików
64,91 GB
W rozszerzeniu pojawiają się dwie nowe frakcje: Dominium Tau i Nekroni. Pierwsi wykorzystują w walce zaawansowaną technologię i rozwiniętą dyplomację a drudzy to humanoidalne roboty będące istnymi maszynami do zabijania. Tau i Nekroni są bardzo dobrze zrównoważeni z resztą frakcji występujących w grze, co jest jednym z znaków rozpoznawczych serii.
Dark Crusade jest dodatkiem typu stand-alone co oznacza, że do gry nie jest wymagana podstawowa wersja gry Dawn of War.
KAMPANIA
W trybie kampanii dowodzisz jedną z siedmiu frakcji. Celem jest podbicie kluczowych regionów planety Kronus, podzielonej na 25 prowincji. W trybie globalnym widzisz mapę kampanii obejmującą cały glob. Atak na daną prowincję przenosi cię na mapę bitewną. Jeśli pokonasz obrońców przejmiesz kontrolę nad danym terytorium. Dzięki takiemu rozwiązaniu można swobodniej planować kolejne podboje. Bohaterowie poprzez wypełnianie celów (takich jak przykładowo zdobycie jednej prowincji, zabicie ustalonej ilości wrogów) zdobywają nowe umiejętności i broń.
TWIERDZE
Siedem prowincji jest oznaczonych na mapie kampanii sztandarami poszczególnych frakcji. Są to ich rodzime prowincje. Podbicie takiego terytorium oznacza wyeliminowanie danej frakcji z kampanii. Bitwy o twierdze są zawsze najtrudniejsze- przeciwnik zajmuje ufortyfikowane pozycje odpowiadające jego ulubionej taktyce. Zwycięstwo wymaga zwykle realizacji specjalnych celów, przykładowo zabicia wrogiego przywódcy lub zniszczenia jakiegoś urządzenia. Kiedy zdobędziesz wszystkie twierdze, wygrywasz kampanię. Z kolei utrata twojej twierdzy kończy grę.
Dowódcy [edytuj]
Podczas kampanii wcielamy się w role jednego z siedmiu głównodowodzących, który prowadzi swoją armie na podbój Kronusa, aby usunąć z niego wrogie rasy, a także zdobywa ekwipunek i szkoli oddziały gwardii honorowej.
Dowódcy poszczególnych armii to:
► Siły Chaosu- Czarny Apostoł Elifiasz Pogrobowiec
► Eldarzy- Arcyprorokini Taldeer z Ulthwe
► Gwardia Imperialna- Gubernator Lukas Alexander
► Nekroni- Lord Kronus
► Orkowie- Herszt Gorgutz Wyrwiczerep
► Kosmiczni Marines- Brat-Kapitan Davian Thule
► Dominium Tau- Shas'o Kais
EKWIPUNEK
Podczas kampanii za wykonanie konkretnych celów twój dowódca dostaje ekwipunek, który w znaczącym stopniu zwiększa jego umiejętności co zwykle przydaje się na polu walki. Każda z nacji posiada własny zestaw przydatnych przedmiotów, w które wyposażyć możemy swojego generała. Są to: ulepszone bronie, fragmenty zbroji lub inne przedmioty, które umożliwiają np. latanie albo teleportacje. Aby zdobyć niektóre z nich należy czasami wcześniej wykupić wcześniej inne. Przykładowo aby móc skorzystać z "Oprawcy Gaussa" trzeba mieć już "Pieczęcie Nekrotynu".
Ekwipunek zdobywamy za:
► podbicie 1 prowincji
► podbicie 5 prowincji
► podbicie 15 prowincji
► zdobycie 3 twierdz
► zabicie 2000 jednostek wrogiej armii
► zabicie 5000 jednostek wrogiej armii
► wygrana potyczki w stosunku zabitych 3 do 1
► odparcie 1 ataku na swoją prowincje (trzeba osobiście wygrać a nie użyć opcji "automatycznie")
► odparcie 3 ataku na swoją prowincje (trzeba osobiście wygrać a nie użyć opcji "automatycznie")
► odparcie 5 ataku na swoją prowincje (trzeba osobiście wygrać a nie użyć opcji "automatycznie")
Po wypełnieniu któregoś z warunków możemy wybrać jeden z przedmiotów z listy.
Za wypełnienie każdego z celów dostajemy część wyposażenia tylko raz.
GWARDIA HONOROWA
W czasie podboju Kronusa nasz dowódca może szkolić oddziały gwardii honorowej. Jest to jego przyboczna straż, możemy ją wykorzystać już na początku bitwy co ułatwia zajmowanie punktów strategicznych, odpieranie wczesnych najazdów na naszą baze oraz wyprowadzanie szybkich ataków zanim wróg zdoła zbudować swoje oddziały i obronę. Jednostki gwardii zbytnio nie różnią się od zwykłych odpowiedników ale mają wyższe współczynniki ataku i obrony oraz więcej punktów życia przez co trudniej je zabić. W niektórych przypadkach zamiast oddziałów otrzymujemy pojedynczych żołnierzy jednak mają one tak wysokie statystyki że z powodzeniem to rekompensują. Jednostki te możemy szkolić tylko wtedy gdy kontrolujemy określone terytoria planety. Można mieć maksymalnie 12 oddziałów gwardii.
- sortuj według:
-
1 -
0 -
0 -
0
2 plików
3,24 MB