Portal 2 PL.part7.rar
-
! UEFA Euro 2012 ! ★★★★★★★★★ -
▨ Animacje -
▨ Gry na PSP -
▨ Tapety -
▨ WINDOWS 7 GADŻETY -
►Assassin's Creed 2 [PL] -
►Burnout Paradise - The Ultimate Box [PL] -
►Call of Duty + United Offensive [PL] -
►Grand Theft Auto - San Andreas [PL] -
►S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci [PL] -
►Star Wars - Knights of the Old Republic [PL] -
►Test Drive Unlimited 2 [PL] -
●GAZETKI XXX► -
●XXX 100 NAJLEPSZYCH ANALI► -
♣ Call of Juarez -
♣ Dead Island -
♣ Duke Nukem Forever -
♣ HOMEFRONT -
♣ METRO 2033 -
♣ RESIDENT EVIL 5 -
♥DJ Jaycob♥ -
♦ Wojna Na Pacyfiku -
♦WIEDŹMIN 1 PL -
⧫ Pro Evolution Soccer 2012 (2011) -
100 Abstract HD Wallpapers 1600 X 1200 -
100 Windows 7 Wallpapers -
⑤ PORNO FULL HD 1080p -
80 NASA Pictures Wallpapers 1920 X 1200 -
Brazzers Asa Akira XXX 720p WEB-DL WVC1 -
Cierń (Lektor PL) -
DDGirls Wallpapers -
Dlaczego Ja - Nowe odcinki! -
do GTA i SAMP -
Dragon ball GT 3gp 320x240 rar -
Dragon Ball Z Ultimate Tenkaichi -
Footjob pantyhouse nylon -
Girls HD Wallpapers 444 -
Grant theft auto vice cite -GTA vc -
History Civil War Secret Missions -
History Civil War Secret Missions(1) -
JUST CAUSE 2 PL -
Mapy do Counter Strike 1.6 -
Milfs Like it Big -
Pro Evolution Soccer 2009 -
Return to Castle Wolfenstein -
seria[04] -
Spolszczenie do PES 2012 -
STRZELANKI -
W JEDNYM PLIKU -
xxx 463 pliki
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
♦ POLSKA WERSJA JĘZYKOWA - NAPISY ♦
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Portal 2 to oryginalna produkcja należąca do gatunku gier logicznych, stworzona przez studio Valve Software. Akcja rozpoczyna się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części. Nasze działania w pierwszym Portalu spowodowały przebudzenie dziesiątek rdzeni osobowości. Jednym z takich SI jest Wheatley. Znudzony monotonią laboratoriów Aperture postanawia wydostać się na zewnątrz. W tym celu budzi Chell (bohaterkę części pierwszej, do tej pory uśpioną w komorze hibernacyjnej) i proponuje wspólną ucieczkę. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem i duet natyka się na śpiącą sztuczną inteligencję GLaDOS (przeciwnik z części pierwszej), która dla dobra nauki postanawia nam przebaczyć i szybko wznawia znane z pierwszej części testy.
Graczom zaoferowano znacznie większą swobodę działania niż w pierwszej części. Poprzednio lokacje dawały jasno do zrozumienia czego można w nich dokonać, a czego nie. Teraz uległo to zmianie. Grający mogą zmieniać właściwości pomieszczeń oraz korzystać z zaawansowanego silnika fizycznego, dzięki któremu przez otwarte portale działają np. siły przyciągania. Przykładowo, tuba zasysająca powietrze jest zdolna przez otwarty portal poderwać działko strażnicze. Często natkniemy się też na urządzenia emitujące wiązkę przyciągającą lub mosty tworzone z czystej energii. Takie elementy otoczenia w połączeniu z otwartymi portalami posłużą do rozwiązywania kolejnych problemów logicznych. Inną ważną nowością jest wprowadzanie żelów, które potrafią zmieniać właściwość powierzchni. Tu znowu przykład - przejście po pokrytej pomarańczowym kolorem podłodze powoduje przyspieszenie, dzięki czemu osiągamy prędkości niedostępne tradycyjnymi metodami. Natomiast powierzchnie, które pomalujemy na niebiesko działać będą jak trampoliny. Kolejną nowością są obiekty odbijające światło, dzięki którym możliwe ma być zmienianie trajektorii laserów.
Portal 2 pochwalić się może także rozbudowanym trybem kooperacyjnym, który zawiera zupełnie odrębną kampanię, z oddzielną fabułą oraz zagadkami. Gracze wcielają się w nim w duet robotów, stanowiących ewolucje technologii wykorzystanych w działkach strażniczych. Każdy z nich uzbrojony jest we własne urządzenie do tworzenia portali (na raz otwarte mogą być cztery portale). By ułatwić współpracę między grającymi Valve udostępniło m.in. tryb split-screen, jak również możliwość włączenia mini kamery dającej podgląd na poczynania partnera. Pojawił się też system komend wizualnych, dzięki którym możemy umieszczać na poziomach ikony informujące drugiego gracza czego od niego w danym miejscu oczekujemy.