-
366 -
462 -
5095 -
42
6575 plików
199,12 GB
producent: Crytek Studios
kategoria: gry akcji (FPS)
światowa data premiery: 14 listopada 2007
data wydania w Polsce: 16 listopada 2007
tryb gry: single/multiplayer
wymagania wiekowe: 18+
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 640 MB (GeForce 8800GTS lub lepsza), 12 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
Przez kolejne lata developerzy ostro pracowali i ulepszali każdy mechanizm zastosowany w Far Cry, czego owocem jest druga wersja silnika CryEngine oraz opisywany tutaj tytuł, Crysis, który rzecz jasna go wykorzystuje. Idąc z aktualnie panującą modą, autorzy postawili duży nacisk na opracowanie rozbudowanego trybu wieloosobowego. Z myślą o pojedynczym graczu przygotowano też jednak rozbudowaną kampanię, składającą się z jedenastu misji. Orientacyjny czas potrzebny do ukończenia gry to około dziesięciu-dwunastu godzin. W trakcie zabawy nie mamy wpływu na przebieg zaplanowanych wydarzeń, lecz pewne cele może osiągać na różne sposoby. Akcja gry rozgrywa się w niedalekiej przyszłości, a konkretnie w 2019 roku. Grupa amerykańskich naukowców dociera na niewielką wysepkę, zlokalizowaną na Morzu Południowochińskim. Uczeni dokonują tam przerażającego odkrycia, a zaraz po tym kontakt z nimi zostaje utracony. Korea Północna wkracza do akcji, przejmując całkowitą kontrolę nad tym obszarem i skutecznie izolując wyspę od reszty świata. Celem tych działań jest zachowanie wszystkich tajemnic związanych z odkryciem wyłącznie dla siebie. Rząd Stanów Zjednoczonych postanawia zorganizować misję ratunkową. Wcielamy się w postać Nomada, jednego z członków oddziału specjalnego. Początkowo mamy zająć się zbadaniem sytuacji na wyspie, odnalezieniem przetrzymywanych przez wroga naukowców i wyeliminowaniem napotkanych żołnierzy wroga. Wkrótce jednak przystępujemy do otwartej walki z obcymi, próbując uratować ludzkość przed całkowitą zagładą. Jedną z największych zalet gry jest obszar na jakim toczą się nasze przygody, czyli wyspa o zróżnicowanej topografii terenu i porośnięta bujną roślinnością. Dzięki silnikowi CryEngine 2, autorom udało się uniknąć ograniczania gracza niewidzialnymi ścianami czy przeszkodami. Każda misja gry rozgrywana jest jednak na oddzielnej mapie. Całość zrealizowano w robiącej duże wrażenie oprawie wizualnej (wsparcie DirectX 10 i Shader Model 4.0) oraz włożono dużo wysiłku w to, aby otoczenie było w pełni interaktywne – każdy element można poruszyć i zniszczyć.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB