Witch King.part07.rar
-
Psie głowy -
Rodzinny show -
Rosyjskie konfitury -
Rozmowy przy wycinaniu lasu -
Samotna noc -
Sąsiedzi -
Scenariusz dla trzech aktorów -
Sen srebrny Salomei -
Sędziowie -
Skiz -
Sprawa Dantona -
Sprawa Emila B -
Staś -
Stygmatyczka -
Szal -
Szczęście Frania -
Szczęśliwe dni -
Szkoła żon -
Tajny współpracownik -
Tak zwana ludzkość w obłędzie -
Tango -
Teczki teatru ósmego dnia -
Teorban -
Trzy opowiadania -
Tutam -
Upiór w kuchni -
Utwór o Matce i Ojczyźnie -
W sieci -
Walizka -
Wampir -
Warszawa -
Wieczór trzech króli -
Wielka magia -
Wierność -
Wiersze -
Wigilijna opowieść -
Willa szczescia -
Wisniowy sad -
Wizyta starszej Pani -
Wróg ludu -
Wujaszek Wania -
Wybór -
Zapomniany diabeł -
Zazdrośc -
Zbrodnia i kara -
Zdazyc przed Panem Bogiem -
Zlowiony - rekonstrukcje -
Złodziej w sutannie -
Zorka -
Zwierzoczłekoupiór
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.