-
1857 -
902 -
568 -
7952
14301 plików
858,99 GB
Zastosowanie nowego, stworzonego przez firmę LithTech engine’u graficznego - Jupiter game engine, pozwoliło na bardzo szczegółowe przedstawienie środowiska, w którym rozgrywa się akcja gry. Podczas gry odwiedzimy wiele różnorodnych, porozrzucanych po całym Świecie lokacji: japońska wioska, pokryte wiecznym śniegiem tereny okołobiegunowe, ekskluzywna rezydencja, park w Ohio podczas szalejącego Tornado, kwatera główna UNITY, itd. Zastosowanie wspomnianego wyżej engine’u pozwoliło na użycie różnorodnych efektów wizualnych takich jak: realistyczne oświetlenie, realistycznie wyglądająca woda, możliwość stosowania wysokiej jakości tekstur, realistyczne efekty pogodowe (podczas wichury w powietrzu unoszą się przedmioty podnoszone z ziemi), szczegółowe animacje postaci, itp. Znacznie zwiększone zostały możliwości interakcji z otoczeniem - można przeszukiwać szafki w poszukiwaniu dokumentów lub przedmiotów, można rozbijać okna, przesuwać meble czy też niszczyć źródła światła i w ten sposób chować się przed przeciwnikami. Zastosowane rozwiązania przypominają te znane z Metal Gear Solid - jeżeli zostaniemy zauważeni zawsze możemy uciec lub podjąć walkę.
Podobnie jak w pierwowzorze, także i w NOLF 2 nie zabraknie specyficznego humoru, który przejawia się chociażby nowymi gadżetami jakie nasza agentka dostała do swojej dyspozycji np. banan który położony w odpowiednim miejscu na ziemi może być ekstremalnie niebezpieczny. Oczywiście dostępne są także prawdziwe, wyrafinowane bronie i gadżety, jak: gwiazdki używane przez japońskich wojowników ninja, kusza Vindicator Model 6, kompaktowy łamacz kodów HR-4 Ladies oraz miniaturowa kamera szpiegowska w pomadce do ust.
Możliwość zabawy kilku osób jednocześnie (a dokładnie czterech) dostępna jest jedynie w trybie cooperative (deathmatch i CTF nie zostały zaimplementowane z powodu małego zainteresowania nimi w pierwszej części gry).
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
8 plików
1,27 GB