Black_White_2_PL.part04.rar
-
Psie głowy -
Rodzinny show -
Rosyjskie konfitury -
Rozmowy przy wycinaniu lasu -
Samotna noc -
Sąsiedzi -
Scenariusz dla trzech aktorów -
Sen srebrny Salomei -
Sędziowie -
Skiz -
Sprawa Dantona -
Sprawa Emila B -
Staś -
Stygmatyczka -
Szal -
Szczęście Frania -
Szczęśliwe dni -
Szkoła żon -
Tajny współpracownik -
Tak zwana ludzkość w obłędzie -
Tango -
Teczki teatru ósmego dnia -
Teorban -
Trzy opowiadania -
Tutam -
Upiór w kuchni -
Utwór o Matce i Ojczyźnie -
W sieci -
Walizka -
Wampir -
Warszawa -
Wieczór trzech króli -
Wielka magia -
Wierność -
Wiersze -
Wigilijna opowieść -
Willa szczescia -
Wisniowy sad -
Wizyta starszej Pani -
Wróg ludu -
Wujaszek Wania -
Wybór -
Zapomniany diabeł -
Zazdrośc -
Zbrodnia i kara -
Zdazyc przed Panem Bogiem -
Zlowiony - rekonstrukcje -
Złodziej w sutannie -
Zorka -
Zwierzoczłekoupiór
Wersja językowa: Multi7 (PL, ENG, FR, DE, NED, ESP, ITA)
</center>
Akcja sequela rozgrywa się w tym samym świecie co cześć pierwsza – wracamy na wyspę, aby jako jeden z bogów sprawować władzę nad swoją nacją. Druga część jest grą znacznie bardziej zorientowaną na walkę, jednocześnie skonstruowaną tak, aby osoby, które nie miały styczności z częścią pierwszą mogły sobie dać radę. To czy zdecydujemy się na wypowiedzenie wojny czy też na rozwiązania pokojowe względem pozostałych plemion zależy wyłącznie od nas. Jeśli zdecydujemy się na rozwiązanie militarne, będziemy zmuszeni do budowy armii, likwidacji wrogich plemion, obrony własnych miast, itp.
W Black & White 2 nadal główną rolę odgrywają chowańce, które musimy sobie odpowiednio „wychować”. Są one znacznie inteligentniejsze aniżeli te z części pierwszej i można je wykorzystywać do bardziej skomplikowanych zadań. Znacznym ulepszeniom poddano oprawę graficzną i dźwiękową, a także poprawiono nieco interfejs użytkownika.
* Cała gama cudów, w tym destrukcyjne trzęsienia ziemi oraz wulkany, z których spływają rzeki palącej lawy.
* Ogromne bitwy z udziałem setek ludzi i różnych machin wojennych.
* Szereg odmiennych chowańców, w tym całkowicie nowych oraz znanych już z części pierwszej jak: Małpa, Krowa czy Lew.
* Wynajdywanie i tworzenie nowych typów broni, począwszy od mieczy przez łuki, a na potężnych machinach oblężniczych kończąc.
* Pełna kontrola nad rozwojem podległej nacji, budowa różnych budynków, w tym domów, farm, fontann, ogrodów, magazynów czy gilotyn, a nawet umocnień jak wały, czy mury obronne.
* Jedenaście różnych wysp, na których toczy się akcja.
* Możliwość wykorzystania różnych przedmiotów przy wychowywaniu chowańca, w tym pejczów, piór, patyków i pałek. Można też zaprojektować swoje własne narzędzia.
<center></center>
<center></center>
<center></center>
<center></center>