Gorky Zero pl.iso
-
4 Element's II Collector's Edition -
Alchemy Deluxe -
Battle Mages -
Black & White seria -
Carmageddon TDR 2000 -
Castle Strike -
Codename Panzers Złota Edycja -
Cultures I -
Cultures Northland -
Cultures The revenge of the God -
Desperados II Cooper's Revenge -
Discworld -
Dll-files fixer -
Documentation -
Dungeon Siege I + dodatek -
Dungeon Siege II + dodatek -
Dungeon Siege III + dodatek -
Earth 2150 Lost Souls -
Earth 2150 seria -
Earth 2150 The Moon Project -
Europa Universalis Seria -
Evil Islands -
Foxit PDF Editor -
GTA -
Hostile Waters -
Kingdom Rush -
Kingdom Rush Premium -
Magicka PL -
Medieval Lords -
Pandora Tomorrow -
Patch 1.1 i 1.2 do Black & White 2 -
Patch 1.1-1.2 -
Patch 1.30 do Black & White + addon -
Pocket Tanks -
Praetorians -
Revo Uninstaller -
Splinter Cell -
Stoneshard -
Talismania -
The Guild 2 - Pirates of the European Seas -
The Guild 2 - Renaissance -
The Guild 2 Venice -
Tom Clancy's Splinter Cell seria -
Twierdza II -
Twierdza II krzyżowiec -
Wersja 32 bit -
Wersja 64 bit -
WinRar -
World Mosaics 6 -
World Mosaics 7
Gorky Zero to prequel znanej taktyczno-przygodowej gry Gorky 17, stworzonej przez polskie studio developerskie Metropolis Software. Akcja tego tytułu toczy się kilka lat przed wydarzeniami znanymi z Gorky 17, a jego głównym bohaterem jest kanadyjski komandos Cole Sullivan, członek sił specjalnych NATO, który zostaje wysłany z samotną tajną misją na terytorium Ukrainy. W trakcie gry rozwija się intryga, w którą zamieszane są służby specjalne i międzynarodowa korporacja biotechnologiczna o nieczystych zamiarach.
Gra wykorzystuje autorski engine graficzny firmy Metropolis Software, zastosowany wcześniej w grze Archangel. Naturalnie został on rozbudowany o nowe elementy, dzięki czemu Gorky Zero posiada jeszcze lepszą grafikę. Gra należy do popularnego obecnie gatunku „skradanek”, jej akcja toczy się w czasie rzeczywistym. Kierujemy poczynaniami pojedynczego agenta, starając się przekraść za plecami niczego nie spodziewających się strażników. Co prawda Cole Sullivan woli pozostawać w cieniu, jednakże w obliczu niebezpieczeństwa wyciąga z kabury pistolet i rozprawia się z przeciwnikami.
Akcja w Gorky Zero pokazywana jest w dwóch ujęciach kamery. W pierwszym trybie, rzucie izometrycznym, eksplorujemy teren i planujemy działania dywersyjne. Konkretne operacje zaś (jak np. unieszkodliwianie przeciwników) wykonujemy korzystając z widoku zza pleców bohatera. Cole Sullivan potrafi wychylać się zza węgła i na odległość, z zaskoczenia strzelać do strażników. Nowością jest Silent Kill – zabicie wroga jednym ciosem nawet z najsłabszej broni, wykonalne wówczas, gdy uda nam się zakraść tuż za plecy wroga i odpowiednio przymierzyć.
W orientacji na polu walki pomaga radar, na którym zaznaczone są pozycje wszystkich pobliskich przeciwników. Na radarze sprawdzimy również, czy wartownicy ścigają naszego agenta, czy też spokojnie patrolują wyznaczone trasy.
Gorky Zero korzysta ze sprawdzonych rozwiązań takich gier akcji takich jak Metal Gear Solid czy Splinter Cell, ale wprowadza też szereg nowości. Nad fabułą pracował sam Rafał Ziemkiewicz, słynny pisarz i publicysta, trzykrotny laureat prestiżowej nagrody imienia Janusza A. Zajdla, przyznawanej najlepszym polskim utworom fantastycznym.