RollerCoaster Tycoon 3 - Złota Edycja [PL].rar
-
Prince of Persia Zapomniane Piaski -
Project IGI -
Project IGI 2 Covert-Strike -
Prototype -
Prototype 2 -
Pure -
Q.U.B.E -
Quake -
Quake 4 -
Quake II -
Quake III Arena -
Rage -
Rainbow Six Lockdown -
Rajd Polski -
Renegade Paintball -
Resident Evil 4 -
Resident Evil 5 -
Return to Castle Wolfenstein -
Revolt -
Richard Burns Rally -
Risen 2 Dark Waters -
Rogue Trooper -
Rollercoaster Tycoon -
Rollercoaster Tycoon 2 -
Rollercoaster Tycoon 3 -
S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla [PL] -
S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci [PL] -
Safety Driving Simulator Moto -
Saints Row 2 -
Saints Row The Third -
Salvation Prophecy -
Samurai II Vengeance 2011 -
Saw The Video Game -
SCANIA Truck Driving Simulation -
Scrabble 2009 -
Second Sight -
Section 8 Prejudice -
Settlers 2 10th -
Settlers 2 Gold Edition -
Seven Kingdoms Conquest -
Shade Gniew Aniołów -
Shadow of The Colossus -
Shrek Trzeci -
Silent Hunter 3 -
Sim City 4 -
SimCity 5 -
Sniper Elite -
Sniper Elite Nazi Zombie Army -
Sniper Elite v2 -
Sniper Ghost Warrior 2 Special Edition
producent: Frontier Developments/Chris Sawyer
kategoria: strategiczne (ekonomiczna)
światowa data premiery: 02 listopada 2004
data wydania w Polsce: 05 listopada 2004
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
wymagania sprzętowe: Pentium 1.2 GHz, 384 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1.2 GB HDD
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie. Pomimo tego, iż RollerCoaster Tycoon 3 ideowo nie odbiega od tego z czym mieliśmy do czynienia w RCT1 i 2, to stanowi spory przełom. Przyczyną tego stanu rzeczy jest przeniesienie rozgrywki w trzeci wymiar, a co za tym idzie znaczne jej rozbudowanie i urozmaicenie. Autorzy zaimplementowali w grze silnik graficzny własnej produkcji, dzięki któremu nawet użytkownicy starszych maszyn, typu Pentium III 733MHz z akceleratorem graficznym GeForce 2, mogą cieszyć się bezproblemową rozgrywką. Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i w RCT3 gracz otrzymuje zadanie budowy nowoczesnego parku rozrywki, w którym pierwszorzędną rolę odgrywają olbrzymie kolejki górskie (tytułowe RollerCoastery). Może go zaprojektować i wyposażać w różne atrakcje według własnego uznania, a nawet samodzielnie projektować kolejki (łuki, zakręty, itp.). Dzięki zastosowaniu grafiki 3D w tej części zyskaliśmy możliwość sprawdzenia zaprojektowanej przez siebie kolejki i przejechania się nią. Naturalnie to nie koniec cech jakie pojawiły się wraz z nową oprawą wizualną. Teraz gracz może oglądać swoją inwestycję z dowolnego kąta, zbliżać i oddalać widok, czy przechadzać się po parku obok innych odwiedzających. Dużo łatwiej jest też konstruować kolejkę (prosty mechanizm point-and-click) czy umiejscawiać poszczególne atrakcje. Dużą nowością w tej części są też klienci parku. Dotychczas niewiele różnili się od siebie, zarówno biorąc pod uwagę wygląd jak i indywidualne upodobania. Teraz musimy sobie poradzić z różnymi potrzebami i oczekiwaniami dziesiątek ludzi, w różnym wieku, tj. dzieci, młodzież, dorośli i starcy. Każda z tych grup żąda czegoś innego. Na przykład nastolatki pragną ekstremalnych rozrywek i szybkich rollercoasterów, zaś dzieci i ich rodzice chcą przyjemnych, wolnych karuzel, występów klownów, przedstawień, itp. Naturalnie, odwiedzający różnią się między sobą także wyglądem, mają inne włosy, postury ciała, ubrania, czy twarze. RollerCoaster Tycoon 3 rozbudowuje też bazę wszelkiego rodzaju atrakcji i elementów w jakie wyposażamy park, zaś wszystkie one zostały podzielone na pięć grup tematycznych: standardowy (współczesny), Dziki Zachód, przestrzeń kosmiczna, przygodowy oraz paranormalny (duchy, itp.). Poprawiono mechanizmy odpowiedzialne za kształtowanie terenu oraz wzbogacono opcje ekonomiczne (np. możliwa jest sprzedaż dwóch rodzajów parasolek w dwóch różnych cenach – dla dzieci i dorosłych). Co więcej developer przerobił cały interfejs, dzięki czemu sterowanie jest bardziej bezproblemowe, niż to miało miejsce dotychczas. Gra poza znanym już trybem kampanii, gdzie zaczynamy z sześcioma parkami i otrzymujemy dostęp do kolejnych po zaliczaniu poszczególnych scenariuszy, otrzymała w końcu pełnoprawny tryb sandbox, pozwalający na bezstresowe tworzenie parku od podstaw.
Wersja Polska Rok: 2012 Procesor: Core 2 Duo 1.8 GHz Ram: 1 GB Grafika: 512 MB GeForce 8800 GT Windows: XP/Vista/7 Producent: Spellbound Entertainment AG Wydawca: Kalypso Media Kategoria: strategiczne Ocena: 7.6/10
Kontynuacja lekkiej, humorystycznej strategii ekonomicznej, charakteryzującej się kolorową, komiksową grafiką oraz elementami przygodowymi. Jako właściciele linii lotniczej panujemy nad wszystkim, co ma związek z lataniem i przewozem pasażerów – od wyboru wyposażenia, samolotów i załogi, przez dokładne określanie tras przelotowych, aż po dobór dań i przekąsek, serwowanych klientom w trakcie podróży.