CD-KEY.exe
-
! Symulator Lotniskowej Straży Pożarnej -
ABBYY FineReader 11 Professional Edition PL -
ABBYY FineReader 11.0.102.481 Build 975.7 -
Ccliner 4 -
Chłopi -
Chrisitna Rosenthal -
Counter Strike 1.6 [PL] -
Counter-Strike.1.6 2013 -
Crack -
Dar i Tajemnica -
Dekalog -
Do moich przyjaciół -
Doktor Piotr -
Gloria Victis -
Heban -
IcoFX 1.6.4 PL -
Janko muzykant -
Karty do gry -
Katechizm poręczny ks. Pawlukiewicza -
KBW -
Kirgiz schodzi z konia -
Krzyżacy -
Księga Tysiąca i Jednej Nocy - Wybór -
Lapidarium -
Lapidarium 4 -
Latarnik -
Ludzie bezdomni -
Mapy [Cs 1.6] -
Moja lwia rodzina -
Nad Niemnem -
Opowiastki by HUBI XD -
Otello -
Otello(1) -
Piłka Ręczna 2012 -
Podróże z Herodotem -
prezentacje -
Rozdziobią nas kruki, wrony -
Rozwazania o wierze -
Sachem -
Siłaczka -
statki -
Streszcenia ;) -
Surgery Simulator -
Szachinszach -
Tadeusz ABC -
Tryptyk Rzymski -
Wojna futbolowa -
Wojna państwa Rose -
Ziemia Obiecana -
Zmierzch
Wymagania Sprzętowe:
Procesor - Pentium 4 2.2 GHz
RAM - 512 MB
Karta Graficzna - 64 MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza)
Opis :
Warhammer 40,000: Dawn of War to pierwsza gra strategiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym i osadzona w realiach świata Warhammer 40,000, która powstała dzięki współpracy firmy THQ (jednego z największych światowych wydawców gier) oraz studia Relic Entertainment (znanego m.in. z obu części znakomitego Homeworlda). Warhammer 40,000 to mroczny, futurystyczny świat znany z gier firmy Games Workshop. Pomimo tego, iż składa się on z milionów uniwersów, w Dawn of War autorzy postanowili skupić się wyłącznie na jednym z nich i na jednej konkretniej wojnie. W trybie dla pojedynczego gracza mamy okazję wcielić się w postać Gabriela Angelosa, dowódcę Kosmicznych Marines z Blood Ravens, który usiłuje zapobiec inwazji Orków na jego planetę. Fabuła rozwija się dzięki specjalnym przerywnikom filmowym i rzecz jasna stopniowo odkrywa przed grającym kolejne wątki i tajemnice. Gra wykorzystuje trójwymiarowy silnik graficzny, przy czym, jeżeli chodzi o wygląd jednostek, to autorzy starali się, by wyglądały one niemal identycznie jak ich odpowiedniki sprzedawane przez Games Workshop. Teren zaś, z racji tego, iż nie pełni pierwszorzędnej roli w grach Games Workshop, stworzono w oparciu o własne wyobrażenia. Całość wykonana została mrocznym, gotyckim stylu, zaś dwa przeważające typy krajobrazu to ruiny miast i terenów zurbanizowanych oraz nieprzenikniona dżungla, która stopniowo pochłania zniszczone zabudowania.