civilization V.part3.rar
-
(2001) The Fallout -
(2003) Elocation -
(2003) Year Of The Spider -
(2004) Crossfade -
(2005) One Thing Remains -
(2006) Falling Away -
(2007) Art Of Dying -
(2009) Comes and Goes -
(2011) Vices And Virtues -
(2011) We All Bleed -
(2012) Let The Fire Burn -
13 Ways To Bleed On Stage -
1998 - 2010 - Inne -
1998-2011 - Underground -
2003 - Demo -
2004 - Pierwsze Wyjście z Mroku -
2008 - Hipertrofia -
2010 - Excess -
2010 - Live -
2010 - Symfonicznie -
Age of Wonders III -
Art Of Dying -
Assassin's Creed -
bin -
CD1 -
CD2 -
Child of Light -
Cold -
Coma -
Crack -
Crossfade -
Default -
Divinity Original Sin -
Dziwne Przypadki w Blake Holsey High -
Fargo -
Guitar Hero World Tour -
Into The Half Moon -
Killing All That Holds You -
Legend of Grimrock 2 -
Live! 1998-2011 -
Live! Gdańsk - Symfonicznie 23.06.2009 -
Live! Polskie Radio Trójka 25.01.2009 -
Mafia 2 -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Stronghold Crusader 2 -
Tha Autumn Effect -
The Settlers VII -
Update -
Watch Dogs
Kontynuacja jednej z najbardziej kultowych serii gier strategicznych, opracowana przez studio Firaxis Games pod okiem Sida Meiera.
Piąta odsłona serii Civilization tradycyjnie już przynosi spore zmiany, zarówno w oprawie audiowizualnej produkcji, jak i jej merytorycznej zawartości.
Spore zmiany zaszły w samym interfejsie, który można teraz określić mianem przejrzystego, minimalistycznego oraz przyjaznego użytkownikowi. Nie wszystkie opcje i funkcje dostępne są od razu na ekranie, ale nawet do tych ukrytych można się dostać jednym kliknięciem myszki. Powiadomienia mają teraz postać ikon, dzięki czemu nie musimy się już przedzierać się przez długą listę wiadomości tekstowych. Wszystkie te zmiany służą jednak tylko ułatwieniu sterowania. Nie ma tu mowy o jakimkolwiek spłyceniu samych mechanizmów rozgrywki.
Po raz pierwszy w historii serii wprowadzono siatkę heksogenalą na mapie świata. Dzięki takiemu rozwiązaniu gracze zyskują dodatkowe możliwości taktyczne podczas prowadzenia działań wojennych. Nowy sposób prezentacji uniwersum pozwala także na znacznie bardziej intuicyjną eksplorację terytorium i rozwój prowadzonego przez gracza mocarstwa.
W parze z nową oprawą graficzną produkcji idzie także poddany sporym zmianom system walki. Na konkretnym polu może przebywać tylko jeden oddział danego rodzaju (czyli po jednej jednostce wojskowej, cywilnej, powietrznej oraz specjalnej, każda oznaczona odpowiednią flagą, żebyśmy się nie pogubili). Współgra to ze wzmocnieniem znaczenia terenu. Modyfikatory do ataku czy obrony uzyskiwane dzięki rzekom, górom, wzgórzom itp. będą teraz miały większe znaczenie niż w poprzednich częściach cyklu. Kolejną zmianą jest wprowadzenie możliwości ostrzału pozycji wroga zza linii frontu.
Zwolennicy rozwiązywania konfliktów drogą pokojową również nie powinni narzekać. Sid Meier's Civilization V wprowadza bowiem bardzo rozbudowane relacje dyplomatyczne między rywalizującymi mocarstwami. W grze pojawią się również wolne miasta, czyli neutralne frakcje ograniczone tylko do jednej metropolii. Nie konkurują one z graczem i nie dążą do ekspansji, zamiast tego stanowią coś w rodzaju znanych z gier roleplaying postaci niezależnych. Do gry wbudowano ponadto wewnętrzną przeglądarkę, dzięki której będziemy mogli brać udział w życiu społeczności fanów, jak również wyszukiwać, oceniać i instalować modyfikacje z wnętrza samej gry.
Uzupełnieniem trybu dla pojedynczego gracza jest oczywiście możliwość wieloosobowej zabawy przy wykorzystaniu sieci. Civilization V działa na nowym silniku graficznym, wyposażonym we wsparcie dla DirectX 11. Mapy prezentują się teraz bardziej szczegółowo i naturalnie. Zadbano nawet o zróżnicowanie geograficzne, dzięki czemu np. lasy na każdym z kontynentów wyglądają teraz zupełnie inaczej. Ekran dyplomacji został zrealizowany w pełnym trójwymiarze i każdy z władców ma własne animowane tło. Dużą wagę przyłożono też do ścieżki audio, co najlepiej obrazuje fakt, że wszyscy wodzowie przemawiają w swoim ojczystym języku.