Amnesia.spolszczenie.rar
-
(2001) The Fallout -
(2003) Elocation -
(2003) Year Of The Spider -
(2004) Crossfade -
(2005) One Thing Remains -
(2006) Falling Away -
(2007) Art Of Dying -
(2009) Comes and Goes -
(2011) Vices And Virtues -
(2011) We All Bleed -
(2012) Let The Fire Burn -
13 Ways To Bleed On Stage -
1998 - 2010 - Inne -
1998-2011 - Underground -
2003 - Demo -
2004 - Pierwsze Wyjście z Mroku -
2008 - Hipertrofia -
2010 - Excess -
2010 - Live -
2010 - Symfonicznie -
Age of Wonders III -
Art Of Dying -
Assassin's Creed -
bin -
CD1 -
CD2 -
Child of Light -
Cold -
Coma -
Crack -
Crossfade -
Default -
Divinity Original Sin -
Dziwne Przypadki w Blake Holsey High -
Fargo -
Guitar Hero World Tour -
Into The Half Moon -
Killing All That Holds You -
Legend of Grimrock 2 -
Live! 1998-2011 -
Live! Gdańsk - Symfonicznie 23.06.2009 -
Live! Polskie Radio Trójka 25.01.2009 -
Mafia 2 -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Stronghold Crusader 2 -
Tha Autumn Effect -
The Settlers VII -
Update -
Watch Dogs
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 9600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7.
OPIS GRY :
Survival horror rozgrywający się w XVIII wieku. Akcja gry toczy się głównie na terenie upiornego zamku.
Amnesia: The Dark Descent (Mroczny Obłęd) to survival horror stworzony przez studio Frictional Games, które miłośnicy gatunku pamiętają zapewne z serii Penumbra. Kolejna produkcja szwedzkiego dewelopera w dalszym ciągu nawiązuje do klimatów rodem z opowiadań i powieści pisarza H.P. Lovecrafta.
W grze wcielamy się w niejakiego Daniela, który błądzi po mrocznych korytarzach osiemnastowiecznego zamczyska. Bohater stracił pamięć z własnej inicjatywy i nie wie dokładnie co się stało, chociaż nie ma wątpliwości, że jego życie jest zagrożone. Przemierzając kolejne części twierdzy odkrywamy przerażające wydarzenia z przeszłości Daniela i próbujemy zrozumieć dlaczego bohater sam wywołał swoją czasową amnezję.
Amnesia: The Dark Descent łączy elementy eksploracji, survival horroru i przygodówki. Twórcy gry postanowili zrezygnować z walki i zastąpić ją znacznie ciekawszymi pomysłami. Gracz musi dbać o stan psychiczny i zdrowotny Daniela, a więc uciekać lub chować się przed wszelkimi przerażającymi istotami oraz unikać mroku. Taki model rozgrywki sprawia, że szczególnie istotnymi przedmiotami są lampa olejna oraz zapałki, którymi możemy rozświetlić kolejne komnaty. Korzystając z tych form pomocy rozwiązujemy zagadki, uruchamiamy maszyny i poszukujemy kolejnych fragmentów listów oraz notatek.
Na potrzeby gry studio Frictional Games podrasowało swój silnik graficzny (HPL2), dzięki czemu lokacje i efekty świetlne wyglądają naprawdę dobrze. Nie jest to oczywiście poziom technologiczny znany z wysokobudżetowych produkcji, ale mimo wszystko autorom udało się stworzyć sugestywne środowisko. Bardzo ważnym elementem są też odgłosy, które pomagają budować klimat i po prostu straszyć. Dodatkowym atutem gry jest to, że w sieci są dostępne narzędzia edytorskie pozwalające stworzyć własne przygody.