-
168 -
135873 -
3488 -
37
144211 plików
40204,81 GB
Pentium IV 2.4 GHz, 1.5 GB RAM (3 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 896 MB (GeForce GTX 260 lub lepsza), Windows XP/Vista/7
Steel Armor: Blaze of War jest symulatorem czołgu oferującym możliwość wzięcia udziału w największych konfliktach lat 80 XX wieku. Za produkcję odpowiedzialne jest Graviteam, niezależne ukraińskie studio skupiające się przede wszystkim na tworzeniu realistycznych gier wojennych. Firma ma w dorobku kilka symulatorów czołgów zarówno z czasów II wojny światowej (Steel Fury: Kharkov 1942), jak i późniejszych okresów (T-72: Balkans in Fire). Ukraińcy mają na swoim koncie również strategię Achtung Panzer: Kharkov 1943.
Steel Armor: Blaze of War oferuje możliwość wzięcia udziału w 4 historycznych operacjach rozgrywanych w sumie na terenie o powierzchni 60 km kwadratowych. Gracze mogą sprawdzić się w trzech dużych konfliktach: wojnie irańsko-irackiej (1981 rok) oraz w walkach w Afganistanie (1984 r.) i Angoli (1987 r.). W sumie na polu bitwy może znaleźć się jednocześnie do 9 plutonów czołgów (około 30 maszyn).
W Blaze of War rozgrywka stanowi wypadkową z poprzednich produkcji. Autorzy połączyli bowiem warstwę symulacyjną ze strategiczną. Podczas misji gracze powinni zatem zwracać uwagę nie tylko na kierowany przez siebie czołg, ale również zarządzać ogólną strategią (nie jest to jednak tak swobodne, jak w Achtung Panzer: Kharkov 1943). Jeśli ktoś nie jest zainteresowany dowodzeniem, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby powierzyć to zadanie sztucznej inteligencji.
W grze można pokierować dwoma czołgami: radzieckim T-62 stworzonym w 1960 roku oraz powstałym dwa lata później amerykańskim M60A1. Autorzy umożliwi graczom wcielenie się w różnych członków załogi: kierowcę-mechanika, działonowego i dowódcę.
Według autorów opracowana przez nich sztuczna inteligencja jest dynamiczna - nie oskryptowana - i na bieżąco reaguje na poczynania gracza. Sporo czasu poświęcono na stworzenie realistycznych modeli czołgów i innych pojazdów naziemnych oraz powietrznych. Wszystkie obiekty w grze są zniszczalne, a teren ulega przekształceniom na przykład w wyniku ostrzału. W grze znalazła się również encyklopedia techniczna pojawiających się w produkcji pojazdów.
ILOŚĆ KOMPRESJI - 1 RAZ
(Po rozpakowaniu otrzymujesz od razu obraz płyt ISO)
1. Wypakuj party win-rarem .
2. Zamontuj w wirtualnym napędzie lub nagraj na płytę.
3. Zainstaluj
4. GRAJ !
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
3 plików
2,01 GB