-
1000 -
3498 -
10 -
26
10356 plików
5063,07 GB
Wydany bezpośrednio przez armię amerykańską taktyczny shooter w bardzo szybkim czasie zdobył ogromną popularność. "Special Forces" to kontynuator udanego "America's Army: Operations" (premiera tej gry miała miejsce w 2002 roku).
America’s Army: Special Forcess to najnowsza wersja gry z podtytułem Operations. Będąca aktualizacja projektu US Army, zakładającego stworzenie najlepszego symulatora walk żołnierzy, skupia się tym razem na oddziałach specjalnych. Dodanie specjalnych treningów umożliwia graczowi, który ukończył te z podstawowej wersji na rozegranie wieloosobowych meczy na jednej z kilku zupełnie nowych map przygotowanych z myślą właśnie o Zielonych Beretach. Oczywiście cała gra dalej jest do ściągnięcia zupełnie za darmo z internetu.
Jako żołnierz US Army gracz musi stawić czoła wrogim siłom. Zależnie od wybranego trybu gry na mapie (zazwyczaj dwa, jedna drużyna gra ofensywnie, druga jest w defensywie) będzie trzeba np. zidentyfikować wrogie obiekty we wskazanym miejscu lub tez nie dopuścić do identyfikacji będąc w drużynie broniącej; zniszczyć obiekt lub go ochronić; czy też dostać się we wskazane miejsce lub nie pozwolić wejść na niej przeciwnikowi. Podczas gry można wybrać jedna z kilku profesji: medyka, żołnierza od broni ciężkiej lub lekkiej jak i żołnierza sił specjalnych.
AA SF kontynuuje tradycję gry oferującej doskonały realizm pola walki i podtrzymuje nastawienie wyłącznie na tryb wieloosobowy, jeszcze większy nacisk kładąc na zgranie w drużynie. To jedyny sposób na odnoszenie ciągłych sukcesów, gdyż walka w pojedynkę kończy się zazwyczaj śmiercią kierowanego przez nas żołnierza i wymusza odczekanie paru minut na nową rundę. Brak spawnów, w których gracz „odradza” się po śmierci w czasie wykonywania zadania jest jednym z wielu elementów odróżniających AA od zwykłych strzelanin.
Do dyspozycji gracza oddany zaktualizowany w stosunku do poprzedniej wersji zestaw broni. Przede wszystkim każdy żołnierz z oddziałów specjalnych może dowolnie modyfikować własną bron, wybierając preferowane elementy budulcowe. Modyfikacji można poddać rodzaj celownika, możliwość montażu granatnika 203, rozkładanych nóżek czy też flary oświetlającej ciemne miejsca na mapie. Nowością w grze będzie niestety statyczny Stryker - pojazd sił zbrojnych armii USA jak i jego rosyjski odpowiednik BTR. Dostępne też będzie ręczna wyrzutnia rakiet - AT4 służąca do niszczenia wyżej wymienionych pojazdów.
Zaimplementowanie oprogramowania KARMA, znanego z innych gier usprawni zachowanie się obiektów w grze, sprawiając, iż będą się zachowywać zgodnie z prawami fizyki. Gdy zabijemy żołnierza na klatce schodowej, jego ciało nie zawiśnie na ostatnim schodzie, tylko zjedzie na dół. Wybuch granatu w bliskiej odległości spowoduje, że ciało delikwenta zostanie wyrzucone w powietrze. Aktualnie KARMA działa tylko na sylwetki żołnierzy oraz broń w grze.
Poprawiono również oprawę audiowizualną gry, która teraz prezentuje się nadzwyczaj dobrze, dorównując lub niejednokrotnie prześcigając komercyjne produkty. Silnik gry to przerobiona wersja znanego wszystkim Unreala. Tekstury w wysokiej rozdzielczości oraz szczegółowe modele żołnierzy pociągnęły za sobą wzrost wymagań sprzętowych. Do grania potrzeba sprzętu silniejszego w porównaniu do Operations.
- sortuj według:
-
0 -
1 -
0 -
0
1 plików
20 KB