CRACK + KEYGEN + UPDATE + BEZ CENZURY SIM 3 PL.rar
-
▣ BATTLEFIELD 4 -
■ Fallout Tactics -
■ Gremliny Rozrabiają -
■ Gry Małżeńskie -
■ Grzeczny i Grzeszny -
■ Gun - Spluwa -
■ Gwiezdne wojny Wojny klonów -
■ Hancock -
■ Hannibal Po Drugiej Stronie Maski -
■ Harry Potter i Czara Ognia -
■ Harry Potter i Insygnia Śmierci I -
■ Harry Potter i Insygnia Śmierci II -
■ Harry Potter i Komnata Tajemnic -
■ Harry Potter i Książę Półkrwi -
■ Harry Potter i więzień Azkabanu -
■ Heca w ZOO -
■ Helikopter w Ogniu -
■ HellBoy 1 -
■ Hidago Ocean Ognia -
■ Hitman -
■ Honey 2 -
■ Hooligans -
■ Hostel -
■ Hostel 2 -
■ Hostel 3 -
■ Hotel Zła 3 -
■ Hrabina -
■ I Stanie Się Koniec -
■ I Ty Możesz Zostać Bohaterem -
■ I Zapadła Ciemność -
■ I że cię nie opuszczę -
■ Idy marcowe -
■ Ilu Miałaś Facetów -
■ Incepcja -
■ Indiana Jones i Ostatnia Krucjata -
■ Indiana Jones i Świątynia Zagłady -
■ Indiana Jones Poszukiwacze Zaginionej Arki -
■ Infiltracja -
■ Iniemamocni -
■ Inwazja Bitwa o Los Angeles -
■ Ja Robot -
■ Jackass 3. 5 -
■ Jak ona to robi -
■ Jak to się robi w Chicago -
■ James Bond Quantum of Solace -
■ Jarhead Żołnierz Piechoty Morskiej -
■ Jądro Ziemi -
■ Jedynasta Czternaście -
■ John Rambo -
OutLast
2.4 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , Windows XP SP2/Vista SP1/7
Developerzy poczynili wiele usprawnień w stosunku do tego, co zaoferowano w The Sims 2 i jego dodatkach. W „trójce” podczas tworzenia nowego bohatera gracz z puli niemalże stu różnych cech określających osobowość wybiera pięć. Decyzję tę warto przemyśleć, ponieważ wskazane elementy mają niemały wpływ na rozgrywkę, np. Sim odznaczający się mądrością zdecydowanie szybciej uczy się, w konsekwencji czego ma większe szanse na awans w pracy. Zredukowano liczbę pasków potrzeb z ośmiu do sześciu. Simowie posiadają swego rodzaju humorki - ich samopoczucie zależy od tego czy doświadczają pozytywnych czy negatywnych zdarzeń w postaci zarówno codziennych działań jak i bardzo rzadkich (np. narodziny dziecka czy śmierć osoby bliskiej).
Wraz z The Sims 3 do rozgrywki zostaje wprowadzony system marzeń, podobny do pragnień z „dwójki”. Kupując dziecku teleskop można sprawić, że zacznie ono śnić o karierze astronoma. Poznając atrakcyjną osobą Sim może postanowić, że zaprzyjaźni się z nią. Warto zaznaczyć, że za nie zrealizowane postanowienia i marzenia nie ma żadnych kar – zwyczajnie zostają one zapomniane i zastąpione przez inne.
Drobne zmiany dotknęły również sfery zawodowej. Użytkownik jest w stanie w pewnym sensie kontrolować godziny pracy – zdecydować o wcześniejszym wyjściu lub zostaniu po godzinach. Może on także określić swój stosunek do przełożonego – chcąc w łatwy sposób zdobyć awans należy zwyczajnie podlizywać się mu. Z karierą bezpośrednio został związany system okazji, który można wyjaśnić poprzez następujący przykład: gdy w restauracji, w której popsuje się zmywarka, Sim dostaje szansę wykazania się poprzez umycie sterty brudnych talerzy.