-
24 -
6473 -
1192 -
36
9818 plików
13781,91 GB
25 lutego 2015 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( w Polsce )
25 lutego 2015 ( premiera w USA )
Gearbox Software wydawca
Homeworld Remastered Collection to komplikacja remake’ów dwóch klasycznych kosmicznych strategii czasu rzeczywistego, koncentrujących się na spektakularnych gwiezdnych bitwach. W porównaniu z pierwowzorami ulepszono tekstury i ścieżkę dźwiękową oraz od nowa narysowano wszystkie animowane scenki przerywnikowe. Alias: Homeworld HD.
Typ gry :strategiczne, science-fiction, RTS, kosmiczne, pakiet, reedycje
Homeworld Remastered Collection to zestaw zawierający odświeżone wersje gier Homeworld i Homeworld 2, czyli dwóch kultowych kosmicznych RTS-ów autorstwa studia Relic Entertainment. Remake’i opracował zespół Gearbox Software.
Pierwsza gra jest opowieścią o losach ludu znanego jako Kushan, który przez tysiące lat rozwijał własną cywilizację na pustynnej planecie Kharak. Historia tej społeczności składała się głównie z ciągu wojen toczonych o nieliczne surowce naturalne. Wszystko uległo zmianie wraz z odnalezieniem wraku wielkiego statku kosmicznego. Posiadał on technologię umożliwiającą podróże międzygwiezdne oraz mapę prowadzącą do planety określanej mianem Hiigara, co w języku Kushan oznaczało „Dom". Odkrycie to zjednoczyło mieszkańców Kharak i przez następne stulecie całe społeczeństwo skoncentrowało się na wybudowaniu własnego statku, w oparciu o rozwiązania odnalezione we wraku. Podczas pierwszego lotu doszło jednak do tragedii. Statek wykonał skutecznie skok nadprzestrzenny, ale w lokacji docelowej odkrył jedynie kilka myśliwców wrogiej obcej cywilizacji. Po ich pokonaniu i powrocie na orbitę Kharak odkryto, że jednostki te były jedynie częścią wielkiej armady, która wymordowała wszystkich mieszkańców planety. Tym samym 600 tysięcy Kushan, uśpionych w komorach hibernacyjnych statku, stało się ostatnimi ocalałymi z pogromu. Nie było już sensu wracać na zniszczoną planetę, więc podjęto decyzję o rozpoczęciu podróży w stronę Hiigary.
Z kolei historia opowiadana w Homeworld 2 rozpoczyna się 115 lat po wydarzeniach z pierwszej części. Minione stulecie było okresem pokoju i dobrobytu dla rasy Kushan i jej nowego domu, planety Hiigara. Kres owego złotego wieku nadszedł wraz ze wzrostem potęgi wojowniczej rasy Vaygr, która przypuściła zmasowaną inwazję na cywilizację Kushan. Po serii bitew stało się jasnym, że mieszkańcy Hiigary są na straconej pozycji, toteż podjęli oni decyzję o wybudowaniu potężnego Statku Matki, który miał przechylić szalę zwycięstwa na ich stronę. Niestety, zwycięski pochód przeciwnika dotarł do stoczni, będącej miejscem budowy owej jednostki zanim prace nad nią zostały ukończone. Dlatego zadecydowano o jej zabraniu w przestrzeń i ucieczce przed nieprzyjacielem z nielicznymi ocalałymi Hiigarianami na pokładzie.
Obydwie części serii to kosmiczne RTS-y, w podstawowych założeniach pozostające wierne regułom rządzącym tym gatunkiem. Naszym zadaniem jest gromadzenie surowców, dostarczanie ich do statku-matki, a następnie wykorzystanie ich do produkcji nowych jednostek oraz rozwoju technologii. Tym, co odróżnia tę produkcję od innych gier jest system walki. Bitwy toczą się bowiem w gwiezdnej pustce, a autorzy zrobili pełny użytek z jej trójwymiarowego charakteru. Rozgrywka nie ogranicza się więc jedynie do planu poziomego i zamiast tego przeciwników możemy atakować również z góry i z dołu. W połączeniu z niewielką liczbą obiektów na mapach, kompletnie przeobraża to przebieg starć, sprawiając, że tradycyjne taktyki stają się zupełnie bezużyteczne i gracze zostają zmuszeni do wymyślania nowych.
Obie gry posiadają długie kampanie fabularne oraz dopracowane tryby multiplayer. Ponadto w porównaniu z pierwowzorami Homeworld Remastered Collection oferuje ulepszoną oprawę audiowizualną. Wszystkie tekstury zostały podmienione na wersje o wysokiej rozdzielczości, a scenki przerywnikowe narysowano od nowa. Odrestaurowano również całą ścieżkę dźwiękową, co odbyło się pod nadzorem Paula Ruskaya, czyli kompozytora odpowiedzialnego na oryginalny soundtrack.
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet
wymagania sprzętowe
Rekomendowane: Quad Core 2.3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 560/Radeon HD 5850 lub lepsza, 20 GB, Windows 7
Minimalne: Dual Core 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB GeForce 8800 GTS/Radeon HD 4800, 20 GB, Windows Vista
Wszystkie niezbędne Cracki , albo potrzebne Traynery są TU
- sortuj według:
-
0 -
2 -
0 -
0
3 plików
9,28 GB