Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Making History The Calm and the Storm PC.bin

HugeShare / A Gry na PC / GRY-STRATEGIE / Making History The Calm and the Storm PC.bin
Download: Making History The Calm and the Storm PC.bin

442,56 MB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzętowe:
1GHz CPU; 512MB RAM; 32MB RAM na karcie graficznej

Making History: The Calm and the Storm jest stworzoną przez Muzzylane Software, a wydaną przez Strategy First turową strategią na PC osadzoną w realiach II wojny światowej. Gracze wcielają się w rolę przywódcy jednego z państw biorących udział w konflikcie: Francji, Włoch, Stanów Zjednoczonych, Związku Radzieckiego, Japonii lub Niemiec. Tylko od ich poczynań zależą losy wojny. Gra aż prosi się, by przeprowadzić rozliczne scenariusze pokroju: „co by było, gdyby…”.W odróżnieniu od innych produkcji traktujących o wydarzeniach lat 1939-1945, w tej nie liczy się sam aspekt militarny wojny, lecz także ekonomia. W końcu skądś trzeba czerpać środki na produkcje nowego uzbrojenia i utrzymanie wojska. Rozgrywkę na poziomie ekonomicznym urozmaica zawansowana sztuczna inteligencja, dzięki której poszczególne kraje odznaczają się specyficznymi dla nich celami i wzorcami zachowań. Jest to bardzo istotne, ponieważ zwycięstwo w dużej mierze zależy również od utrzymywanych przez gracza stosunków dyplomatycznych z innymi państwami.Autorzy zadbali o wierne odwzorowanie realiów historycznych okresu II wojny światowej. Dotyczy to nie tylko globalnej sytuacji polityczno-militarno-ekonomicznej, ale również oprawy graficznej. Państwa, miasta i regiony (77 krajów i ponad 800 regionów) zostały przedstawione zgodnie z rzeczywistością. To jednak nie koniec, ponieważ z równą dbałością o szczegóły odwzorowano poszczególne jednostki wojskowe. Ponadto po zakończeniu rozgrywki, wyniki osiągnięte przez gracza są porównywane z rzeczywistym przebiegiem wojennych działań.Te natomiast są różnorodne – cechują się innymi charakterystykami, a starcia w ich ramach przebiegają inaczej w zależności od tego, jaki jest preferowany styl walki gracza oraz jakimi siłami wojskowymi dysponuje. Można stawiać na frontalny atak piechotą albo niszczyć zaplecze przeciwnika za pomocą nalotów bombowych. Dla państw posiadających potężne siły powietrzne nie jest również problemem trzymanie na dystans wrogich jednostek.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: CPU 1,0GHz Intel/AMD, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D (Direct X 8.1) The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”. Zadaniem gracza w The Lord of the Ring: War of the Ring jest opowiedzenie się po jednej ze stron zaistniałego konfliktu, tj. po stronie dobra walcząc ramię w ramię z krasnoludami, elfami i ludźmi lub po stronie sił ciemności mając za swych sprzymierzeńców Saurona, Nazgule czy też paskudnych orków, i przejęcie kontroli nad całym Śródziemiem.Grając po stronie dobra gracz ma do wykonania szereg misji (coś na kształt tych znanych z Warcraft III: Reign of Chaos), w których w większości przypadków do dyspozycji otrzymuje z góry predefiniowaną drużynę kilkunastu postaci. Opowiadając się po stronie zła, gra już bardziej przypomina typowego RTS-a i grający musi z kolei wykazać się umiejętnością dowodzenia znacznie większymi siłami, składającymi się z dziesiątek podległych mu jednostek.Akcja gry rozgrywa się w całości na obszarze Śródziemia, na terenach znanych z trylogii, w tym m.in.: Iron Hills, Mirkwood, Dol Guldur oraz Lothlórien. Uczestniczymy również w słynnych bitwach jak choćby w bitwie o Helmowy Jar. W grze występują specjalne jednostki (m.in.: Aragorn, Gandalf, Gollum czy Saruman) posiadające szereg indywidualnych, unikalnych zdolności, m.in.: zwiększanie morale żołnierzy i tym samym szansy na odniesienie zwycięstwa czy ataki specjalne o ogromnej sile rażenia. Wraz z postępami w kampanii postacie te zdobywają doświadczenie i zwiększają swe umiejętności.
wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB Chicago 1930 to gra strategiczno-taktyczna, w sporym stopniu przypominająca popularną serię Commandos. Za opracowanie pełnej wersji odpowiedzialny jest zespół developerski Spellbound (twórcy Desperados czy Robin Hood: The Legend of Sherwood), zaś akcja programu przenosi graczy do lat trzydziestych poprzedniego wieku (era prohibicji), na teren amerykańskiego miasta Chicago. Już na początku przygody w Chicago 1930 określamy stronę, jaką przyjdzie nam reprezentować w dalszej części rozgrywki. Do wyboru mamy: Franka „The Enforcer” Nittiego, prawą rękę samego Al Capone’a, bądź też agenta federalnego Eliota Nessa, który walczy z każdą formą zorganizowanej przestępczości. Wybór frakcji „mafijnej” oznacza wykonywanie takich zadań jak: organizowanie porwań, wykonywanie zabójstw, ochranianie bossów, itd. Zaś opowiedzenie się po stronie prawa oznacza przeczesywanie miasta metr po metrze, aresztowania niebezpiecznych kryminalistów, śledztwa w sprawach zabójstw czy branie udziału w zmasowanych obławach policyjnych.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 256MB RAM, 8MB akcelerator 3D, 350 MB HDD Trzecia gra z przygodowo-strategicznego cyklu - Cultures. Akcja tej części rozpoczyna się niedługo po tym jak główni bohaterowie, tj. Hatschi (Saracen), Sigurd (Frank), Bjami (Wiking) oraz Crya (Bizantyjczyk) pokonali okropnego midgardzkiego węża (co opisywała gra „Cultures 2 - The Gates of Asgard”) - Hatschi i Sigurd powrócili do swych domów, a Bjami i Crya udali się do Bizancjum. Pewnego dnia otrzymali wiadomość od Hatschi, w której prosi on o pomoc – jakieś wężopodobne kreatury pustoszą jego ojczyznę. Bjami i Crya bez chwili wahania wyruszają na pomoc przyjacielowi i tak zaczyna się ich kolejna, pełna walki przygoda. W całą sprawę wplątany jest przebiegły bóg Loki pałający rządzą zemsty na Odinie, który za karę wygnał go z Asgardu – to Loki był odpowiedzialny za kłopoty spowodowane midgardzkim wężem.Tym razem twórcy z zespołu Funatics przygotowali dla graczy kampanię składającą się z ośmiu głównych, rozbudowanych misji oraz szeregu misji dodatkowych, naturalnie z rozbudowanym wątkiem fabularnym, pełnym niespodziewanych zwrotów akcji – mało powiedzieć, że Loki pod przybranym imieniem Ykol wkrada się w łaski naszych bohaterów i manipuluje nimi przez część gry. Ponadto możemy przejść osiem dodatkowych single-playerowych zdań nie związanych z kampanią oraz sześć misji dedykowanych rozgrywce w trybie multiplayer (do sześciu osób równocześnie w sieci Lan i Internet).
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB Children of the Nile to strategia ekonomiczna (tzw. „city-building game”) zrealizowana przez studio Tilted Mill Entertainment, założone przez osoby, które niegdyś stanowiły trzon zespołu Impressions Games znanego z takich gier jak: Caesar, Pharaoh i Zeus: Master of Olympus. Warto odnotować, iż w roku 2001 gra Faraon i dodatek do niej pod tytułem Kleopatra, zostały wciągnięte na listę szkolnych pomocy dydaktycznych dla gimnazjów i szkół ponadpodstawowych. Akcja gry przenosi nas do starożytnego Egiptu, gdzie mamy okazję stać się Faraonem. Cel naszej działalności jest jasny jak słońce – rozwijać swoje państwo i dbać o swój lud, by w końcu zapisać się w historii jako najpotężniejszy władca Egiptu. Wiąże się to ze wznoszeniem wspaniałych miast zamieszkiwanych przez setki wirtualnych poddanych dzień po dniu wykonujących swoją pracę, komunikujących się między sobą oraz posiadających własne potrzeby, kierowaniem armią i marynarką wojenną, odkrywaniem najdalszych zakątków antycznego świata, także wznoszeniem wspaniałych, monumentalnych budowli będących dowodami świetności państwa (w tym i własnej piramidy).
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.1 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola jest bardziej rozbudowaną wersją Mount & Blade: Ogniem i Mieczem. Oprócz zawartości znanej z tego tytułu, wprowadzono również szereg usprawnień do rozgrywki, a przede wszystkim dodano tryb wieloosobowy. Produkt jest bardzo dobrą propozycją przede wszystkim dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z podstawową edycją. Tym razem dostaliśmy bowiem to samo, a jeszcze wzbogacone o nowe możliwości. Akcja gry rozgrywa się w XVII wieku, a przedstawiane w niej sceny i zadania wyraźnie są inspirowane powieściami Henryka Sienkiewicza oraz adaptacjami filmowymi tych dzieł. Rozgrywka stanowi połączenie elementów gier akcji, RPG oraz strategii. Najpierw działamy w trybie mapy, gdzie kontrolujemy całą naszą armię, by po napotkaniu zagrożenia wkroczyć do trybu akcji. W tym przypadku kontrolujemy określoną postać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby, a zabawa zaczyna przypominać rasową grę akcji.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 32MB RAM Druga edycja strategii turowej, z konkurencyjnej dla Sid Meier’s Civilization serii, w której rozwijamy wybrana populację ludzką podejmując wszelkie decyzje dotyczące dziedzin wojskowości, ekonomii, nauki czy kultury. Naszym celem jest stworzenie największego imperium świata. Na jego realizację mamy... 6300 lat, od prehistorii aż po odległą przyszłość, znaną wyłącznie z fantastyki naukowej. Będziemy musieli zarządzać wzrostem miast, odkrywać nowe tereny oraz wydobywać złoża surowców potrzebnych do funkcjonowania państwa. Nowe sposoby zarządzania pozwalają na kontrolę sytuacji produkcji i ekonomii w każdym z miast z osobna, lub pozostawienie tych decyzji ministrom i doradcom, dzięki czemu można skoncentrować się na najpilniejszych sprawach dotyczących imperium.
obrazek wymagania sprzętowe: 1GHz CPU; 512MB RAM; 32MB RAM na karcie graficznej Making History: The Calm and the Storm jest stworzoną przez Muzzylane Software, a wydaną przez Strategy First turową strategią na PC osadzoną w realiach II wojny światowej. Gracze wcielają się w rolę przywódcy jednego z państw biorących udział w konflikcie: Francji, Włoch, Stanów Zjednoczonych, Związku Radzieckiego, Japonii lub Niemiec. Tylko od ich poczynań zależą losy wojny. Gra aż prosi się, by przeprowadzić rozliczne scenariusze pokroju: „co by było, gdyby…”.W odróżnieniu od innych produkcji traktujących o wydarzeniach lat 1939-1945, w tej nie liczy się sam aspekt militarny wojny, lecz także ekonomia. W końcu skądś trzeba czerpać środki na produkcje nowego uzbrojenia i utrzymanie wojska. Rozgrywkę na poziomie ekonomicznym urozmaica zawansowana sztuczna inteligencja, dzięki której poszczególne kraje odznaczają się specyficznymi dla nich celami i wzorcami zachowań. Jest to bardzo istotne, ponieważ zwycięstwo w dużej mierze zależy również od utrzymywanych przez gracza stosunków dyplomatycznych z innymi państwami.Autorzy zadbali o wierne odwzorowanie realiów historycznych okresu II wojny światowej. Dotyczy to nie tylko globalnej sytuacji polityczno-militarno-ekonomicznej, ale również oprawy graficznej. Państwa, miasta i regiony (77 krajów i ponad 800 regionów) zostały przedstawione zgodnie z rzeczywistością. To jednak nie koniec, ponieważ z równą dbałością o szczegóły odwzorowano poszczególne jednostki wojskowe. Ponadto po zakończeniu rozgrywki, wyniki osiągnięte przez gracza są porównywane z rzeczywistym przebiegiem wojennych działań.Te natomiast są różnorodne – cechują się innymi charakterystykami, a starcia w ich ramach przebiegają inaczej w zależności od tego, jaki jest preferowany styl walki gracza oraz jakimi siłami wojskowymi dysponuje. Można stawiać na frontalny atak piechotą albo niszczyć zaplecze przeciwnika za pomocą nalotów bombowych. Dla państw posiadających potężne siły powietrzne nie jest również problemem trzymanie na dystans wrogich jednostek.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 RAM, karta grafiki 128MB, 2 GB HDD Stalingrad to gra strategiczna czasu rzeczywistego, dokładnie odwzorowująca jedną z najsłynniejszych operacji II Wojny Światowej (17 lipca 1942 – 2 lutego 1943). Rosyjscy developerzy wprowadzili do własnego dzieła parę odrębnych kampanii bitewnych: pierwsza poświęcona działaniom niemieckiego Wehrmachtu (6. armia Friedricha von Paulusa), a druga traktująca o poczynaniach sił militarnych Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich (koordynacja marszałka Gieorgija Konstantynowicza Żukowa). Łącznie w trybie fabularnym figurują zatem dwie grupy, po osiemnaście scenariuszy każda. Z kolei jako swoisty dodatek istnieje siedem ukrytych misji na podstawie sekretnych danych, nieznanych nawet fachowcom z telewizyjnego programu Discovery Channel.
wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB Besieger to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Primal Software, twórców gry The I of the Dragon. Akcja osadzona została w krainie fantasy, gdzie do walki stają dwie odmienne nacje. Łącznie spotykamy się tu z ponad 40 rodzajami budynków i dowodzimy 20 typami jednostek, przy czym wszystko, zarówno jednostki jak i budynki można stopniowo ulepszać i udoskonalać. Z punktu widzenia ekonomicznego, najważniejszą rolę w Besieger odgrywają domy mieszkalne, znacznie cenniejsze finansowo niż zwykłe jednostki (twórcy chcą zaznaczyć, że w innych grach cena jednostek i budynków jest niemal identyczna, tu zaś jest inaczej). To od ich ilości zależy liczebność populacji naszej rasy i to ich budowa oraz utrzymanie pochłania lwią część pozyskiwanych surowców. Drugim bardzo surowco-żernym aspektem jest szkolenie i ekwipowanie oddziałów.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.33 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB Men of War: Red Tide to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Men of War, która została wydana w 2007 roku. Produkcję opracowało studio Best Way znane z kilku innych tytułów (np. Faces of War: Oblicza Wojny, Soldiers: Ludzie Honoru), utrzymanych raczej w podobnych klimatach. Do uruchomienia gry nie trzeba posiadać podstawowej wersji Men of War. W grze wcielamy się ponownie w przywódcę wojsk podczas II wojny światowej. Tym razem do dyspozycji graczy oddano oddziały sowieckich marines, znanych także jako Black Coats. Jest to elitarna grupa bojowa specjalizująca się w działaniu blisko linii brzegowej. Kampania, składająca się z 23 misji, została stworzona na podstawie twórczości Alexandra Zoricha. Jej uzupełnieniem jest sześć scenariuszy przedstawiających historyczne bitwy i operacje z okresu 1941-1945.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności