sa-mp-0.3.7-install.exe
-
-!-▨ Watch_Dogs -
►Battlefield Bad Company 2 Vietnam 2011 -
★XXX -
• N jak Neo-Nówka -
Action -
AdFender -
AVAST -
bandicam keymarker i instalka czytaj opis -
BATTLEFIELD 4 PL FULL CRACK + PATCH -
Bf4 generator -
Bronie -
Counter-Strike 1.6 PL NON STEAM DOWNLOAD -
dopcipy -
Fifa 13 demo -
FILMY -
gry dla dorosłych -
GTA 4 PEŁNA WERSJA Potrzebne -
GTA 4 PEŁNA WERSJA Potrzebne 2 -
GTA IV DVD 1 -
GTA IV DVD 2 -
GTA San Andreas Multi Player 0.3.7 -
Hax Flag -
heads -
Kody html -
KONKURS -
Kung Fu Panda Święta, Święta I Po Świętach -
Mapy -
MAPY Do Haxball -
Mount and Blade -
Need for speed hot pursuit PL -
Nero 9 -
Origin Game Adder -
Piłkarze Barcelony -
PINGWINY Z MADASKARU ODCINKI SPECJALNE -
Podmianki GTA SA -
Przewodnik po zmianach Credit Agricole -
RakSAMPClient11 -
SA-MP Gamemody -
Save -
Super mario all stars -
tapety na telefon -
WebHelp_Skin_Files -
whdata -
Whitepages -
whxdata -
WINDOWS 8 -
Windows 8 Home Basic -
Windows Vista Home Premium 32Bit Pl -
WinRAR 4 00 Final 32bit PL -
XP_Silver
Lista zmian na 0.3.7:
Od teraz można zmieniać rozmiar czcionki w chatboxie oraz interfejsie (komenda /fontsize XXX).
Poprawiono kolizje kamery na obiektach oraz pojazdach, które są poza mapą.
Serwer może wyłączyć kolizję pojazdów.
Udoskonalenie edytora.
Do każdego połączenia przypisane jest ciasteczko (cookies) w celu zapobiegnięcia zalania serwera fałszywymi połączeniami.
Synchronizacja ID broni z informacją o wystrzale, co oznacza, że nie ma szans na strzał / desynchronizację broni w OnPlayerWeaponShot.
Poprawki do oświetleń wierzchołków i animacji UV na obiekty, które mają dużą odległość rysowania.
Scoreboard jest większy, jeżeli uruchomimy grę w wyższej rozdzielczości.
Usunięto błędy, które powodowały crashe klienta gry.
Dodatkowe 240 modeli z kapeluszami, owocami, kończąc na budynkach itp.
I wiele więcej o których dowiemy się wkrótce.
@Aktualizacja 24.01.2015r:
Po kilku dniach oczekiwania na światło dzienne ujrzał najnowszy build SA-MP'a oznaczony numeracją 0.3.7 w wersji testowej. Oprócz listy zmian zawartych powyżej, znajdziemy również:
Klient SA-MP'a od tej wersji będzie dynamicznie wybierał pamięci do GTA:SA, zależnie od ilości wolnego RAM. W przypadku korzystania z modu 'streaming memory fix' należy go najlepiej odinstalować. Statystyki wykorzystywanej pamięci znajdziemy pod klawiszem F5 w SA-MP.
Przykładowe ficzery/obiekty które dodane zostały w tej wersji możemy przetestować w skryptach np. stunt_island.pwn, modular_island.pwn, ls_beachside.pwn.
Dodano animacje stanu bezczynności przy łowieniu oraz kilka przykładowych skryptów.
Funkcja SelectObject() jest w stanie wybrać obiekty, które nie posiadają kolizji.
Dodano funkcje DisableRemoteVehicleCollisions() polegająca na wyłączaniu kolizji pojazdu graczom.
Edytor* w trybie 'Test' ma poprawione komendy do zmiany czasu/pogody (/set_time i /set_weather).
Domyślna odległość rysowania dla obiektów w edytorze* trybie 'Test' wynosi 599.0.
Usunięto latanie kamery przy bezczynności.
Poprawiono kamerę kolizji gdy do naszego pojazdu jest przyczepionych obiekt.
Dodano strefy pogodowe CULL na Centrum Handlowe Verona, plaża LS, budynek mieszkalny LS, piętrowy biurowiec LS, który znajdujące się w pliku SAMP/samp.ipl.
Usunięto błąd znajdujący się w RakNet, który powodował błędy z wykorzystaniem wszystkich funkcji NetStats_*, jeśli gracz nie był w pełni podłączony do serwera.
Dodano funkcje: GetObjectModel(), GetPlayerObjectModel(), GetPlayerCameraTargetObject(playerid), GetPlayerCameraTargetVehicle(playerid), GetPlayerCameraTargetPlayer(playerid)
Synchronizacja rotacji pojazdów jest płynniejsza.