Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

sa-mp-0.3.7-install.exe

Homkom / GTA San Andreas Multi Player 0.3.7 / sa-mp-0.3.7-install.exe
Download: sa-mp-0.3.7-install.exe

15,52 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

39794553653242270901.gif


Lista zmian na 0.3.7:
Od teraz można zmieniać rozmiar czcionki w chatboxie oraz interfejsie (komenda /fontsize XXX).
Poprawiono kolizje kamery na obiektach oraz pojazdach, które są poza mapą.
Serwer może wyłączyć kolizję pojazdów.
Udoskonalenie edytora.
Do każdego połączenia przypisane jest ciasteczko (cookies) w celu zapobiegnięcia zalania serwera fałszywymi połączeniami.
Synchronizacja ID broni z informacją o wystrzale, co oznacza, że nie ma szans na strzał / desynchronizację broni w OnPlayerWeaponShot.
Poprawki do oświetleń wierzchołków i animacji UV na obiekty, które mają dużą odległość rysowania.
Scoreboard jest większy, jeżeli uruchomimy grę w wyższej rozdzielczości.
Usunięto błędy, które powodowały crashe klienta gry.
Dodatkowe 240 modeli z kapeluszami, owocami, kończąc na budynkach itp.
I wiele więcej o których dowiemy się wkrótce.



@Aktualizacja 24.01.2015r:
Po kilku dniach oczekiwania na światło dzienne ujrzał najnowszy build SA-MP'a oznaczony numeracją 0.3.7 w wersji testowej. Oprócz listy zmian zawartych powyżej, znajdziemy również:
Klient SA-MP'a od tej wersji będzie dynamicznie wybierał pamięci do GTA:SA, zależnie od ilości wolnego RAM. W przypadku korzystania z modu 'streaming memory fix' należy go najlepiej odinstalować. Statystyki wykorzystywanej pamięci znajdziemy pod klawiszem F5 w SA-MP.
Przykładowe ficzery/obiekty które dodane zostały w tej wersji możemy przetestować w skryptach np. stunt_island.pwn, modular_island.pwn, ls_beachside.pwn.
Dodano animacje stanu bezczynności przy łowieniu oraz kilka przykładowych skryptów.
Funkcja SelectObject() jest w stanie wybrać obiekty, które nie posiadają kolizji.
Dodano funkcje DisableRemoteVehicleCollisions() polegająca na wyłączaniu kolizji pojazdu graczom.
Edytor* w trybie 'Test' ma poprawione komendy do zmiany czasu/pogody (/set_time i /set_weather).
Domyślna odległość rysowania dla obiektów w edytorze* trybie 'Test' wynosi 599.0.
Usunięto latanie kamery przy bezczynności.
Poprawiono kamerę kolizji gdy do naszego pojazdu jest przyczepionych obiekt.
Dodano strefy pogodowe CULL na Centrum Handlowe Verona, plaża LS, budynek mieszkalny LS, piętrowy biurowiec LS, który znajdujące się w pliku SAMP/samp.ipl.
Usunięto błąd znajdujący się w RakNet, który powodował błędy z wykorzystaniem wszystkich funkcji NetStats_*, jeśli gracz nie był w pełni podłączony do serwera.
Dodano funkcje: GetObjectModel(), GetPlayerObjectModel(), GetPlayerCameraTargetObject(playerid), GetPlayerCameraTargetVehicle(playerid), GetPlayerCameraTargetPlayer(playerid)
Synchronizacja rotacji pojazdów jest płynniejsza.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności