-
692 -
4035 -
2171 -
39
8224 plików
3758,35 GB
Nosferatu: The Wrath of Malachi
Idol ( producent )
Pan Interactive ( wydawca )
gry akcji ( FPP )
21 października 2003 ( światowa data premiery )
08 marca 2004 ( data wydania w Polsce )
Gra łącząca niesamowitą, przepełnioną grozą i lękiem atmosferę typową dla tytułów z gatunku „survival horror” (seria Resident Evil czy Silent Hill) oraz dynamiczną i brutalną rozgrywkę, z której słyną pierwszoosobowe strzelanki.
Nosferatu: The Wrath of Malachi to gra łącząca niesamowitą, przepełnioną grozą i lękiem atmosferę typową dla tytułów z gatunku „survival horror” (seria Resident Evil czy Silent Hill) oraz dynamiczną i brutalną rozgrywkę, z której słyną pierwszoosobowe strzelanki. Cała akcja gry toczy się w 1912 roku i przedstawia walkę głównego bohatera z hordami wampirów i innych diabolicznych bestii, umiejscowioną w starym zamczysku Malachi, mającą na celu ocalenie jego rodziny i w ogóle całej ludzkości przed złem. Poszczególni członkowie rodziny zabarykadowali się w różnych częściach olbrzymiej posiadłości, gracze zaś wcielając się w postać bohatera muszą odnaleźć każdego z nich i zaprowadzić do bezpiecznego miejsca w zamku (tzw. safe area). Podczas oswobadzania swej siostry (ostatniego członka rodzony), gracz zmierzy się z samym tytułowym Nosferatu, panem wampirów i stworzeń ciemności.
* Bogaty arsenał broni, począwszy od krucyfiksu, kielicha z wodą święconą, przez broń białą, miecze i rapiery, a skończywszy na muszkietach, pięciostrzałowych rewolwerach, strzelbach i w końcu karabinach maszynowych.
* Oswobodzeni członkowie rodziny mogą pomagać graczowi w walce, używać broni, itp.
* Specjalny generator architektoniczny „Architectural Generator Engine”, dzięki któremu za każdym razem gdy zaczynamy grę od początku zamek wygląda inaczej, członkowie rodziny znajdują się w innych miejscach, itp.
Wymogana sprzętowe !!!!!
Procesor: 733Mhz
Pamięć: 128MB RAM
Karta graficzna: 16MB
Przestrzeń na dysku: 373MB
System: 98/2000/Xp
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB