LOTR-BFME 2-KN.part09.rar
-
■ The Elder Scrolls 5 Skyrim Dubbing PL -
■ Trine 2 2011 PL PC -
♦GOTHIC 3 PL ZŁOTA EDYCJA -
♦GOTHIC 4 PL -
♦GRAND AGES ROME PL -
Assassin's Creed Revelations PL PC -
Call of Duty - Modern Warfare 3 (2011) PL -
Call of Juarez - The Cartel PL -
Crysis 2 PL -
Diablo 3 PL 2011 -
Dragon Age 2 PL -
GRY -
Hunted Kuźnia Demona PL Repack -
MIGHT & MAGIC HEROES 6 PL Chomikuj -
Orcs Must Die! Śmierć orkom 2011 PL -
Terraria 1.0.1 -
Terraria 1.0.2 -
Terraria 1.0.3 -
Terraria 1.0.4 -
Terraria 1.0.5 -
Terraria 1.0.6 -
Terraria 1.0.6.1 -
Terraria 1.1 -
Terraria 1.2 (2013) -
Terraria Alpha 1.0.0.0 -
TWIERDZA 3 2011 PL-PROPHET -
Two Worlds 2 PL -
Warlords Battlecry 3 PL -
Wiedźmin 2 Zabójcy Królów PL!
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB , 3 GB HDD, Windows XP/7
The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King to oficjalny dodatek do The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (wymagający posiadania podstawowej wersji gry). Tym razem programiści z EA Los Angeles postanowili umieścić akcję w okresie pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza, a odkryciem przez Gandalfa faktu, że najważniejszy pierścień znajduje się w posiadaniu Bilba. Wydarzenia opisywane w najnowszej grze, w bardzo dużej części, opierają się na wyobraźni autorów, którzy postanowili rozwinąć dzieje opisane pobieżnie przez Tolkiena.
Akcja dodatku rozpoczyna się w starożytnym, mrocznym królestwie Angmaru rządzonym przez potężnego Witch–Kinga. Ów żądny władzy i nowych podbojów tyran zwraca swe oczy w kierunku królestwa Arnoru (ojczyzny przodków Aragorna). To właśnie na nasze barki spada ciężar rozegrania całej kampanii, począwszy od umocnienia swej pozycji w Angmarze, poprzez zebranie olbrzymiej armii (składającej się między innymi z Thrall Masters, Sorcerers i Dark Dunedains), a skończywszy na poprowadzeniu ataku na dumne królestwo Arnoru. Abyśmy mogli w pełni nacieszyć się dowodzeniem nową siłą konfliktu, z wojsk Angmaru możemy korzystać w trybach Skirmish, Multiplayer i War of the Ring.
Na tym jednak nie kończą się nowości w The Rise of the Witch-King. Twórcy gry starali się poprawić i rozwinąć niemal każdy aspekt gry. I tak, możemy liczyć na nowe jednostki dla każdej, z sześciu już, istniejących ras. Wiele zmian dotyczy trybu War of the Ring. Ulepszeniu uległ poziom sztucznej inteligencji przeciwnika. Pojawiły się nowe elementy ekonomiczne, a także broń w postaci machin oblężniczych.
Spore zmiany nastąpiły w zakresie tworzenia bohaterów. Przede wszystkim dodano klasę Trolla. Pojawiło się sporo nowych broni i pancerzy, co przekłada się na większą swobodę wyboru i zróżnicowanie postaci. Zupełnie inaczej wygląda teraz sposób płacenia za wykreowanie własnego herosa. Twórcy gry przyjęli prostą zasadę: cena powołania bohatera jest równa sumie kosztów przypisanych mu umiejętności. W ten sposób, tworząc postać dysponującą ograniczonym zestawem zdolności zapłacimy mniej (jest to dobre rozwiązanie na początek kampanii). Z kolei obdarzając herosa zestawem dziesięciu potężnych zdolności, wydamy fortunę, ale taki wojownik powinien znakomicie radzić sobie aż do końca kampanii.