fajne filmy dla całej rodzinki - profil filmowy
widziany: 27.12.2020 10:24
-
233 -
8191 -
106 -
20
21102 plików
23497,6 GB
Rekomendowane:
Intel Core i5 2.8 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 970 lub lepsza, 10 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit
Minimalne:
Intel Core i5 2.4 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 650 lub lepsza, 10 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit
Zawartość: .iso
Kompresja: rar
Wersja językowa: ENG
Dane naprawcze: 10%
Opis Instalacji:
1. Wypakuj.
2. Zamontuj obraz lub wypal na płytę.
3. Zainstaluj.
4. Skopiuj zawartość folderu CODEX do folderu z grą.
5. Graj.
Event[0] to oryginalna pierwszoosobowa gra przygodowa skupiająca się na wzajemnych relacjach człowieka i maszyny. Za powstanie gry odpowiada 11-osobowa ekipa deweloperska, w skład której wszedł m.in. Sergiej Mohow – współtwórca takich projektów jak Paradis Perdus czy Rime. Gra rozpoczęła swój żywot jako studencka praca zaliczeniowa i już na etapie produkcji uhonorowana została wieloma branżowymi nagrodami, m.in. za innowacyjność oraz najlepszą narrację.
W grze wcielamy się w postać bohatera, który na skutek bliżej niewyjaśnionych okoliczności znalazł się sam na opuszczonym kosmicznym statku wycieczkowym – Nautilus – zmierzającym w nieznanym kierunku. Wkrótce okazuje się jednak, że na pokładzie przebywa komputerowa AI, z którą kosmonauta może wchodzić w interakcje. Korzystając z oplatającej statek sieci terminali, nasz protagonista musi dowiedzieć się, co tak naprawdę wydarzyło się w tym miejscu i – z pomocą sztucznej inteligencji – przetrwać na statku. Jednak, jak łatwo się domyślić, współpraca z mechanicznymi towarzyszami nie zawsze przebiegać będzie bezproblemowo.
Akcja gry ukazana została w perspektywie pierwszoosobowej, a samą rozgrywkę zrealizowano w dość nietypowy sposób. Większość czasu spędzimy bowiem na zadawaniu pytań oraz wydawaniu rozmaitych komend komputerowej AI, za pomocą klawiatury wpisując dowolny tekst bezpośrednio do kolejnych napotykanych terminali. Interakcja ta okaże się niezbędna, jeśli będziemy chcieli wykonać zadania istotne z punktu widzenia fabuły. Podczas rozgrywki możemy swobodnie poruszać się po kolejnych pomieszczeniach statku, a także opuścić pokład i (uważając na spadający poziom tlenu) spróbować dostać się do innych jego części z zewnątrz. Tym niemniej każdorazowe otwarcie drzwi bądź uruchomienie jakiegokolwiek urządzenia wymaga wydania odpowiedniego polecenia zarządzającej wszystkimi systemami statku sztucznej inteligencji, która niejednokrotnie odmówi wprowadzenia danej komendy w życie. Wówczas będziemy zmuszeni przekonać ją odpowiednią dawką perswazji bądź inaczej skonstruowanym poleceniem. Całość budzić może skojarzenia z niejakim HAL-em, czyli komputerową AI ukazaną w kultowym obrazie Stanleya Kubricka 2001: Odyseja Kosmiczna.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
2 plików
1,36 GB