Silent.Hunter_4.iso.005
-
The Witcher 2 Assassins of Kings -
►Operation Flashpoint Red River 2011 PC -
►Shadow Harvest Phantom Ops 2011 -
⧫ DC Universe Online -
Agrar Simulator 2011 -
Ani Mru Mru -
bajki -
Chirurdzy Grey's Anatomy The Video Game -
CHOMIK -
Claptrap's New Robot Revolution -
Crash Time 4 - The Syndicate 2011 -
Drag.Racing.Simulator -
Farming Simulator 2011 -
Formacja Chatelet -
Handball Simulator 2010 -
kabaret cezarego pazury -
Kabaretobranie w Zielonej Gorze 2009 -
Kabaretowa Noc Listopadowa - Gdynia 2009 -
Kabaretowa noc Listopadowa 2008 -
Kabarety -
Kane & Lynch Dead Men -
Koń Polski -
Left 4 Dead 2 -
Mad Moxxi's Underdome Riot -
Moralnego Niepokoju -
NBA 2K10 -
NBA 2K11 -
Paranienormalni -
Pokemon S01 -
RailWorks 2 -
Red Faction Guerrilla PL -
Rulers of Nations Geopolitical Simulator 2 -
SAW - The Video Game -
Sezon na Polowanie 2011 -
Skoki narciarskie 2002 PL -
Skyscraper Simulator -
Smoleń & Laskowik -
Sopocka Noc Kabaretowa 2009 -
Starcraft 2 Wings Of Liberty -
Supreme Commander 2 -
Symulator Farmy 2009 PL -
Symulator Farmy 2009 PL(1) -
Symulator Farmy 2011 + Demo -
Symulator Jazdy 2 PL -
The Secret Armory of General Knoxx -
The Void -
The Zombie Island of Dr. Ned -
Tomb Raider Underworld -
Trainz Simulator 2010 Engineers Edition -
VII. Sopocka. Noc. Kabaretowa Czesc - 1. 2010
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 2 GB RAM, karta graficzna 256MB (Geforce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista
20 marca 2007 ( światowa data premiery )
20 kwietnia 2007 ( data wydania w Polsce )
Silent Hunter IV: Wolves of the Pacific studia Ubisoft to kolejna część serii symulatorów morskich, zbierającej bardzo wysokie oceny, zarówno wśród graczy jak i krytyków. Tym razem wilki morskie, wielbiciele podwodnych polowań na opancerzoną zwierzynę, przenoszą się na Pacyfik.
Silent Hunter IV: Wolves of the Pacific studia Ubisoft to kolejna część serii symulatorów morskich, zbierającej bardzo wysokie oceny, zarówno wśród graczy jak i krytyków. Tym razem wilki morskie, wielbiciele podwodnych polowań na opancerzoną zwierzynę, przenoszą się na Pacyfik.
Gracz wciela się w rolę oficera marynarki wojennej Stanów Zjednoczonych i jako dowódca okrętu podwodnego stara się przechylić szalę zwycięstwa w wojnie na stronę swojego kraju. Rozgrywka polega na wykonywaniu szeregu misji ustalanych przez dowództwo. Walki toczą się na Oceanie Spokojnym, a przeciwnikiem jest flota Japonii. Czwarta część cyklu zachowuje wszystkie zalety poprzednich tytułów, wprowadzając jednocześnie kilka nowości. Dwie najważniejsze dotyczą zwiększenia dynamiki kampanii, a także zmiany sposobu współpracy z własnymi oficerami i załogą.
Kilka zabiegów ze strony twórców powoduje, że rozgrywając kampanię, mocniej odczuwamy, że jesteśmy uczestnikami zmagań na większą skalę. Częściej możemy zaobserwować ruchy innych flot, nie tylko manewry i zmagania jednostek amerykańskich i japońskich, ale także konwoje oraz okręty aliantów i państw neutralnych, wykonujących sobie tylko znane zadania. Jednakże, z racji tego, że rozgrywka toczy się dosłownie na całym obszarze Pacyfiku, w każdej chwili możemy znaleźć się na otwartym oceanie, gdzie przez wiele godzin nie dostrzeżemy znaku życia. Gdy otrzymamy raport o zbliżającym się celu misji, wówczas następuje to, co podwodniacy kochają najbardziej - tropienie i podchody do okrętu-trofeum. Co więcej, w dowolnym momencie możemy złamać rozkazy dowództwa i udać się na samowolne poszukiwanie statków wroga. Należy jednak być z tym bardzo ostrożnym, jeśli złamiemy rozkazy i wrócimy z takiej wyprawy bez sukcesów, może się to dla nas skończyć mocno nieprzyjemnie. Autorzy gry zadbali również o zwiększenie różnorodności zadań, dzięki czemu niemal każdy patrol ma unikalny charakter i trzyma w napięciu.
Jeśli chodzi o współpracę z własną załogą to programiści Ubisoftu postanowili trochę ułatwić życie graczom. W nowej części oficerowie i marynarze są o wiele bardziej samodzielni, dzięki czemu nie trzeba sprawdzać ich poczynań na każdym kroku. Członkowie załogi mogą się rozwijać, zdobywają doświadczenie i zwiększają tym samym swoje umiejętności.
Seria Silent Hunter odznacza się wysoką dbałością o szczegóły, nie inaczej jest i tym razem. Twórcy gry oddają nam do dyspozycji cztery klasy okrętów podwodnych, używanych przez marynarkę wojenną USA w tamtym okresie: P-class, Tambor, Salmon i Gato (każda z nich w kilku wersjach, różniących się detalami technicznymi). Jeśli chodzi o okręty nawodne to spotykamy ich aż pięćdziesiąt rodzajów. Dbałość o szczegóły rozciąga się nawet na takie elementy jak stopień niezawodności zapalników torped. Otóż amerykańskie siły podwodne, aż do połowy wojny, borykały się z problemem bardzo częstych niewypałów. Dopiero w drugiej fazie zmagań wyprodukowano bardziej niezawodne torpedy. Z takimi samymi przeszkodami zmagają się gracze – nie zawsze poprawnie wykonany manewr i trafienie w cel oznacza sukces. Czasem przez wadliwy pocisk całe podchody trzeba zaczynać od nowa.
Autorzy zadbali o to, by przyjemność z gry mieli zarówno weterani serii jak i początkujący podwodniacy. Mamy więc możliwość określenia własnego poziomu trudności poprzez zmiany takich elementów, jak złożoność procesu namierzenia wrogiego okrętu i wystrzelenia torpedy (od prostego zerknięcia w peryskop i naciśnięcia guzika odpalającego pocisk, aż po skomplikowany proces wyliczeń), lub wyszukiwania celu na otwartym oceanie (samodzielnie lub z podpowiedziami ze strony dowództwa).
Wielbiciele rozgrywki wieloosobowej również nie zostali zapomniani. Bawić się można w maksymalnie cztery (Internet) lub osiem (sieć lokalna) osób. Walczymy w trybie współpracy lub też przeciwko innym użytkownikom. Ciekawostką jest fakt, że nie wszyscy gracze muszą wcielać się w dowódców okrętów podwodnych. Część uczestników może stanąć za sterami nawodnych niszczycieli czy pancerników, wspierając z powierzchni działania podwodniaków. Niestety ani w trybie dla jednego gracza ani w rozgrywce wieloosobowej nie ma możliwości pokierowania okrętami japońskimi.
Silent Hunter IV: Wolves of the Pacific korzysta ze zmodyfikowanej wersji silnika stosowanego w poprzednich częściach – GDS. Twórcom udało się jednak udoskonalić efekty graficzne, a także zwiększyć płynność rozgrywki i szybkość ładowania się kolejnych misji.
2 - Połącz pliki programem Dzielenie i łączenie plików
3 - Otrzymany plik iso zamontuj w wirtualnym napędzie
4 - Po zainstalowaniu gry - plik z folderu Crack wklej w folder z zainstalowaną grą i zamień pliki,C:\Program Files (x86)\Ubisoft