Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

World in Conflict RIP PC.7z

Greend_007 / [PC] GRY - Kolekcje 2014 / [PC] STRATEGIE / World in Conflict RIP PC.7z
Download: World in Conflict RIP PC.7z

2,67 GB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista

World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 1.2 GB HDD Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kameryGra składa się z 3 kampanii połączonych ze sobą wątkami fabularnymi układającymi się w historię księcia Mirko. Cel każdej kampanii jest odmienny, a do jego osiągnięcia prowadzą inne drogi. Każda z kampanii rozpoczyna się i kończy filmem prezentującym fabułę oraz podsumowującym historię, której stał się świadkiem i twórcą. W Polanach pojawia się ponadto rozbudowany tryb potyczki i gry sieciowej. Daje to graczowi dodatkowe możliwości przetestowania swoich zdolności taktycznych i zmierzenia się nie tylko z AI, lecz również z umiejętnościami innych graczy. Gra sieciowa oferuje kilka różnych trybów rozgrywki, w każdym z nich do osiągnięcia zwycięstwa wymagane jest spełnienie innych warunków.
wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM Submarine TITANS jest strategia czasu rzeczywistego osadzoną w podwodnym świecie. W XXII wieku olbrzymia kometa uderzyła w Ziemię, zmuszając ludzkość do zbudowania podwodnych baz. Razem z kometą przybyli również kosmici, którzy teraz toczą boje z ludźmi. W grze możemy objąć dowodzenie nad jedną z trzech frakcji: bojowymi Białymi Rekinami, specjalizującymi się w technologii Czarnymi Ośmiornicami lub przybyłymi z kosmosu Silikonami. Wybór kierowanej przez nas frakcji będzie miał duży wpływ na styl rozgrywki, ponieważ każda grupa posiada właściwe tylko sobie jednostki, technologie, mając w związku z tym mocne i słabe strony.Submarine TITANS jest jedyną reprezentantką gier RTS, której akcja odbywa się wyłącznie pod wodą. Umiejscowienie rozgrywki wiąże się z aż pięcioma poziomami terenu, dzięki czemu gracz może chować się przed przeciwnikiem np. w kryjówkach skalnych. Kierując swoją frakcją, oprócz działań militarnych prowadzimy także badania rozwojowe, wynajdując własne technologie lub kradnąc je oponentowi.Podwodna produkcja Ellipse Studios posiada rzadko spotykaną w swoim gatunku możliwość całkowitego programowania sztucznej inteligencji. System może samodzielnie rozegrać wszystkie misje, opierając swoją strategię na instrukcjach wprowadzonych przez gracza. Na płycie z Submarine TITANS znajdziemy szczegółową instrukcję objaśniającą, jak modyfikować AI obranej przez siebie frakcji.
obrazek wymagania sprzętowe: Windows98,2000,ME,XP,Vista,96 MB RAM,Direct X 7.0 Virtual Families - Wirtualne Rodziny to gra w czasie rzeczywistym. Zaczynasz, wybierając osobę z tysięcy możliwych kombinacji. Kształtuj ich osobowość poprzez pochwały lub nagany. Dorosłych członków rodziny zachęcaj do pracy, dzieciom pozwól się bawić. Odwiedzaj sklepy by zaopatrzyć się w niezbędne rzeczy, idź do lekarza gdy jesteś chory. W grze masz czas zsynchronizowany z zegarem Twojego komputera. Gdy zapada noc lub też budzi się dzień czy też następuje zmiana pogody za oknem w grze dzieje się to samo. Życie w grze toczy się nawet gdy ją wyłączysz.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 900 MHz, 128 MB RAM, karta graficzna 16MB, 800 MB HDD Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce. W grze możemy posmakować ciekawej fabuły opartej na klasycznych kosmicznych operach w stylu Helinleina czy Asimova. Mamy do dyspozycji olbrzymi wszechświat z setkami układów do odkrycia i skolonizowania (około 256 układów słonecznych wykonanych w całkowicie trójwymiarowej grafice - każdy może mieć maksymalne po osiem planet, a każda planeta maksymalnie po osiem księżyców), a nasze działania nastawione są umiejętne połączenie polityki, administracji, szpiegostwa i walki. Gra rozszerza tradycyjne strategie typu 4X (eXplore, eXpand, eXploit, i eXterminate) o piąte 'X', które twórcy dodali jako eXperience.W Master of Orion III gracz ma znacznie większe znaczenie i możliwości niż w poprzednich częściach gry. Tym razem nie jesteśmy zwykłym reprezentantem międzyplanetarnego dyktatora a przedstawicielem sił kontrolujących całą galaktyczną cywilizację. Dyktatorzy, prezydenci, konsulowie i przywódcy, którzy przychodzą i odchodzą są tylko narzędziami w naszych rękach. Musimy wykorzystywać tych polityków oraz ich przywódców aby ochronić przyszłość jednej cywilizacji i manipulować jej polityką zarówno na gruncie wewnętrznym jak i międzygalaktycznym.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, karta grafiki 8MB Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion. Pozwala graczowi rozwijać ekonomie (cztery typy surowców: żelazo, drewno, tkaniny i płótna oraz pożywienie) i miasta imperium, budować nowe budynki, dbać o nastroje ludu oraz o dobre stosunki dyplomatyczne z sąsiadami (możliwość pokojowego rozstrzygania konfliktów), a w razie potrzeby na tworzenie wielkich armii i dowodzenie nimi w boju. Nasze zmagania toczą się na terenie starożytnej Italii i Francji (terytoria odtworzone na podstawie autentycznych map), podzielonym na szereg regionów będących pod władaniem ponad 20 nacji i plemion.Gra wiernie odtwarza realia wielkich antycznych bitew, w których może wziąć udział nawet 16 tysięcy wojowników, każdy odziany i wyposażony w autentyczne uzbrojenie swej nacji (np. inne legiony rzymskie, inne plemiona galijskie) oraz posiadający własne doświadczenie i morale. Mamy pełną nad przebiegiem każdego starcia, możemy ustawiać nasze wojska w różne formacje i szyki oraz stosować dowolnie taktyki walki, oskrzydlenia, obejścia, itp.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB King Arthur to hybryda strategii turowej i RTS-a z elementami gier RPG, za której powstanie odpowiedzialne jest studio Neocore Games, mające na swoim koncie mało znanego RTS-a Crusaders: Thy Kingdom Come. Na silniku tego ostatniego powstał też Król Artur. W grze dane nam jest wcielić się w samego legendarnego, tytułowego władcę Brytów i na nowo spisać jego historię jednocząc 40 prowincji Brytanii w jedno spójne państwo. W drodze do tego celu powołujemy ogromną armię, budujemy zamek Camelot, dbamy o rozwój naszych miast, a także werbujemy rycerzy Okrągłego Stołu. Świat gry to wczesnośredniowieczna Brytania podzielona na 40, niekoniecznie żyjących w zgodzie, prowincji, będących mieszaniną różnych kultur, plemion i królestw. W ten historyczny kraj wplecione zostały elementy fantasy i mitologii.
wymagania sprzętowe: Pentium II 266 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 2 MB For the Glory jest tytułem należącym do serii Europa Universalis, opracowanym przez studio Crystal Empire Games. Stworzono go w oparciu o bardzo popularną modyfikację fanowską przeznaczoną do części drugiej cyklu - AGCEEP (Alternative Grand Campaign / Event Exchange Project), która rozszerzała możliwości oryginalnej gry o szereg nowych wydarzeń historycznych, alternatywną kampanię oraz przeróżne zmiany mające na celu podniesienie autentyczności zabawy. Gra oferuje możliwość objęcia rządów w jednym z ponad 180 krajów na przestrzeni 400 lat (w okresie 1419-1819). Zajmujemy się każdym aspektem funkcjonowania państwa, polityką wewnętrzną i zewnętrzną, gospodarką, dyplomacją, konfliktami militarnymi itd. Czy postanowimy wzmacniać nasze imperium pokojowo poprzez handel i rozwój ekonomiczny, czy też poprzez ekspansję, na drodze agresywnej dyplomacji i konfliktów zbrojnych – zależy tylko od nas. Nie jesteśmy tym samym w żadnej mierze zobowiązani do podążania wyznaczoną ścieżką historii, więc gdy nadarzy się sprzyjająca nam okazja możemy ją pochwycić, pisząc tym samym nowe dzieje świata. Rozgrywkę dodatkowo urozmaica około 10 tysięcy przeróżnych wydarzeń historycznych, które mają wpływ na przebieg wydarzeń oraz rozwój naszego państwa.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki GeForce 3 64 MB Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji jak i pomiędzy nimi. Akcja Homeworld 2 toczy się 100 lat po wydarzeniach które miały miejsce w części pierwszej i opisuje desperacką walkę rasy Hiigaran z rasą wojowników Vaygr. Jak twierdzą autorzy Homeworld 2 to produkcja o iście epickim wymiarze - pierwszy Homeworld skupiał się wyłącznie na jednej planecie tu otwiera się przed nami cała galaktyka, poznajemy szereg tajemnic świata gry, m.in. przeznaczenie galaktycznych kupców Bentusi.Każda z dwóch ras, na których skupia się fabuła, w znacznym stopniu różni się od siebie. Obie nacje używają innych jednostek, wykorzystują inne technologie, taktykę walki, itp. W grze występuje kilka typów okrętów znanych z oryginalnego Homeworlda, np. Statek Matka, jednakże lwią część jednostek widzimy po raz pierwszy, np. Hiigaranski Krążownik Bojowy. Okręty przedstawione zostały w nowej skali, tzn. jeszcze wyraźniej dostrzegalna jest różnica pomiędzy malutkimi myśliwcami, a ogromnymi jednostkami. Teraz można wyposażać statki kosmiczne w określone podsystemy, np. zamontować w Korwecie centrum kontroli ognia zwiększające efektywność ostrzału lub też system maskowania. Podczas rozgrywki zetkniemy się także z nowymi instalacjami typu: stocznia, co wpływa na urozmaicenie gry wieloosobowej. W przestrzeni kosmicznej spotykamy się również z większą ilością baz kosmicznych, pozostałości po dawno zapomnianych cywilizacjach, itp.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU 1,0GHz Intel/AMD, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D (Direct X 8.1) The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”. Zadaniem gracza w The Lord of the Ring: War of the Ring jest opowiedzenie się po jednej ze stron zaistniałego konfliktu, tj. po stronie dobra walcząc ramię w ramię z krasnoludami, elfami i ludźmi lub po stronie sił ciemności mając za swych sprzymierzeńców Saurona, Nazgule czy też paskudnych orków, i przejęcie kontroli nad całym Śródziemiem.Grając po stronie dobra gracz ma do wykonania szereg misji (coś na kształt tych znanych z Warcraft III: Reign of Chaos), w których w większości przypadków do dyspozycji otrzymuje z góry predefiniowaną drużynę kilkunastu postaci. Opowiadając się po stronie zła, gra już bardziej przypomina typowego RTS-a i grający musi z kolei wykazać się umiejętnością dowodzenia znacznie większymi siłami, składającymi się z dziesiątek podległych mu jednostek.Akcja gry rozgrywa się w całości na obszarze Śródziemia, na terenach znanych z trylogii, w tym m.in.: Iron Hills, Mirkwood, Dol Guldur oraz Lothlórien. Uczestniczymy również w słynnych bitwach jak choćby w bitwie o Helmowy Jar. W grze występują specjalne jednostki (m.in.: Aragorn, Gandalf, Gollum czy Saruman) posiadające szereg indywidualnych, unikalnych zdolności, m.in.: zwiększanie morale żołnierzy i tym samym szansy na odniesienie zwycięstwa czy ataki specjalne o ogromnej sile rażenia. Wraz z postępami w kampanii postacie te zdobywają doświadczenie i zwiększają swe umiejętności.
wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB Chicago 1930 to gra strategiczno-taktyczna, w sporym stopniu przypominająca popularną serię Commandos. Za opracowanie pełnej wersji odpowiedzialny jest zespół developerski Spellbound (twórcy Desperados czy Robin Hood: The Legend of Sherwood), zaś akcja programu przenosi graczy do lat trzydziestych poprzedniego wieku (era prohibicji), na teren amerykańskiego miasta Chicago. Już na początku przygody w Chicago 1930 określamy stronę, jaką przyjdzie nam reprezentować w dalszej części rozgrywki. Do wyboru mamy: Franka „The Enforcer” Nittiego, prawą rękę samego Al Capone’a, bądź też agenta federalnego Eliota Nessa, który walczy z każdą formą zorganizowanej przestępczości. Wybór frakcji „mafijnej” oznacza wykonywanie takich zadań jak: organizowanie porwań, wykonywanie zabójstw, ochranianie bossów, itd. Zaś opowiedzenie się po stronie prawa oznacza przeczesywanie miasta metr po metrze, aresztowania niebezpiecznych kryminalistów, śledztwa w sprawach zabójstw czy branie udziału w zmasowanych obławach policyjnych.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności