Gothic.3.Zmierzch.Bogow.PL.BruT4L.part8.rar
-
[06-06-2008] -
[07-03-2008] -
[14-03-2008] -
[31-10-2008] -
►8 Mile -
►Age of Empire 3 The Asian Dynasties -
►Ali G Indahouse -
►Alicja w Krainie Czarów -
►Alvin i wiewiórki -
►Alvin i wiewiórki 2 -
►American Pie 7 Księga Miłości -
►Assassin's Creed -
►Assassin's Creed Brotherhood -
►Asterix i Obelix kontra Cezar -
►BioShock 2 -
►Black & White 2 -
►Crysis 2 -
►Diablo 2 PL -
►Dystrykt 9 -
►Gothic -
►Gothic 2 -
►Gothic 3 -
►Gothic 4(Arcania Gothic 4) -
►GTA II -
►GTA III -
►GTA Vice City -
►Heroes III Złota Edycja -
►Heroes IV -
►Job czyli Ostatnia Szara Komórka -
►Kick-Ass -
►Max Payne -
►Need For Speed Hot Pursuit -
►Need For Speed Pro Street -
►Resident Evil 4 -
►The A-Team -
►The Simpsons Movie -
►Tiesto Club Life -
►Wiedźmin -
►Wojna Polsko-Ruska -
Bob -
Dokumenty -
Filmy -
Galeria -
Gry na PC -
Muzyka
Gothic 3 to kolejna, trzecia już, odsłona jednej z najlepszych gier cRPG. Historia przedstawiona w tej części stanowi kontynuację wydarzeń opowiedzianych w jej poprzedniczce.
Po walce o przetrwanie w kolonii górniczej (Gothic I), po walce z orkami na terenie całej wyspy Khorinis (Gothic II), po odkryciu, że Khorinis kryje znacznie więcej, znacznie starszych od orków niebezpieczeństw (Gothic II: Noc Kruka), przyszła kolej na trzecią część Gothika, która oddaje nam do dyspozycji kawał stałego lądu. Świat przedstawiony w Gothiku III składa się z trzech wielkich krain: pustynnego Varrantu, skutego lodem Nordmaru oraz utrzymanej w europejskim, średniowiecznym klimacie Myrthany. Jest to obszar mniej więcej czterokrotnie większy od oferowanego nawet przez Noc Kruka.
Walka z orkami, która rozpoczęła się na dobre w drugiej części gry, dobiegła końca – ludzie przegrali ją z kretesem. Wszystkie miasta Myrthany znalazły się pod kontrolą orkowych oddziałów, ludzie zostali zniewoleni albo przystali na haniebną pracę dla okupanta, natomiast król Rhobar z wierną mu garstką paladynów schronił się w stolicy – Vengardzie – pod osłoną bariery magicznej. Takiej samej, jaka stanowiła więzienie gracza w pierwszej części. Gracz – wraz z towarzyszącymi mu od zawsze w przygodach towarzyszami: Lee, Lesterem, Gornem, Miltenem i Diego – przybija do brzegu Myrthany, by z miejsca wdać się w walkę z orkami. Jego dalsze poczynania jednak nie są już w żaden sposób ograniczone. Może walczyć o wyzwolenie Myrthany u boku kryjących się po lasach rojalistów, może przystać do orków i pracując dla nich umacniać ich zwycięstwo, może również sprzymierzyć się z żyjącymi na pustyni assassynami.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach gry, gracz nie może samodzielnie wykreować postaci, lecz jej rozwój został znacząco rozbudowany. Znacznie ułatwiona została, względem poprzedniczki, walka mieczem, tracąc jednocześnie gros oferowanych wcześniej możliwości. Z drugiej strony gracz może się obecnie nauczyć walki dwoma mieczami. Poza ćwiczeniem się w walce wręcz gracz może rozwijać swoją postać w kierunku łucznictwa lub magii.