-
0 -
878 -
3 -
2
1062 plików
909,7 GB
Core 2 Duo 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB, 8.5GB HDD, Windows XP SP2/Vista SP1/7
Warhammer 40,000: Dawn of War II – Retribution to drugie, samodzielne rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego Warhammer 40,000: Dawn of War II. Dodatek został opracowany przez studio Relic Entertainment.
Akcję Retribution osadzono dziesięć lat po wydarzeniach mających miejsce w Dawn of War II: Chaos Rising. Pokonanie Czarnego Legionu i demona Ulkaira nie doprowadziło do końca walk. Sektor Aurelia wciąż jest regularnie atakowany przez Tyranidów, łupiony przez Orków oraz niszczony wewnętrznym konfliktem w szeregach Blood Ravens. W to wszystko mieszają się również Eldarzy, kierowani w tę część galaktyki przez plotki o zaginionym przed wiekami światostatku. Sytuację miało uspokoić przybycie licznych oddziałów Gwardii Imperialnej, jednak ich postępy okazały nikłe, a sukcesy rzadkie. W końcu Imperium straciło cierpliwość i rozpoczęło przygotowania do Exterminatusu, rozwiązania ostatecznego, wypalającego całe życie na wszystkich planetach Aurelii. Rozpoczyna się wyścig z czasem. Jedynym, co może przekonać Inkwizycję, by porzuciła plany masowej eksterminacji, jest powstrzymanie splugawionego Chaosem Wielkiego Mistrza Kyras.
Gracz poznaje kolejne wątki fabularne z kilku perspektyw, gdyż nowe kampanie single player dopuszczają możliwość przejęcia kontroli nad przedstawicielami wszystkich ras, które pojawiły się do tej pory w grze (Space Marines, Chaos Space Marines, Tyranidzi, Eldarowie, Orkowie) – włącznie z zupełnie nową, Imperial Guard. Każda z tych nacji ma swoje charakterystyczne cechy i różne style prowadzenia rozgrywki. Wojownicy Orków to wielkie, brutalne, zielone stwory. Lubują się w walce w zwarciu, niemniej nie stronią również od miotaczy ognia i eksperymentalnych typów uzbrojenia. Z kolei Tyranidzi bardziej przypominają bezlitosne i śmiertelnie groźne zwierzęta niż myślące formy życia. Atakują w olbrzymich grupach, najczęściej przechodzą od razu do walki wręcz. Zostali stworzeni na wzór kolonii robaków - jako istoty nie posiadające własnej świadomości, zrobią wszystko by zrealizować określony cel. Natomiast nacja Eldarów jest wysoce rozwinięta kulturowo i technologicznie. Choć dysponuje wieloma typami broni białej, w szeregach tej armii spotkamy także mnóstwo jednostek przystosowanych do walki na dystans.
Retribution cechuje się kilkoma zmianami w mechanice rozgrywki. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon cyklu, tutaj możemy zbierać surowce i przeznaczać je na szkolenie jednostek pomocniczych bezpośrednio na polu bitwy. O ile pozwalają na to założenia danej misji, możliwe jest również konstruowanie pojazdów, które swoim ogniem wspierają oddziały w walce. Retribution wprowadza również nowe zdolności przeznaczone dla bohaterów, w tym potężne ataki obszarowe. Dzięki opcji szkolenia wojsk twórcy mogli także wprowadzić bonusy do zadawanych obrażeń, dostępne tylko dla wyjątkowo licznych grup wojaków.
Dawn of War II: Retribution to jednak nie tylko nowości w kontekście rozgrywki single player. Rozszerzenie wprowadza nowe elementy także do trybu wieloosobowego. Znalazły się wśród nich zarówno niedostępne wcześniej jednostki, jak i mapy.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB