Anno 1503 The New World [PL] PC.rar
-
Arni Schwarzenegger -
Baldurs gate 2 pl -
Bożena -
Bruce Willis -
Czasopisma -
Devastation Pl -
Diablo 1 -
Dla nowych Chomików -
Dr.Hause -
Filmy Full HD -
Filmy XXX -
GOD of WAR -
Gothic 1 2 noc kruka -
Hitman- y -
J.C.V.D -
Ja (komentarze mile widziane) -
Jean Reno -
Kinga -
Lody na patyku -
Mafia 1 -
Mel Gibson -
Misia08 -
Moje filmiki -
Need For speed -
Od was dla mnie -
Ojciec Chrzestny -
Polskie -
Programy -
Publicznie -
Robert de Niro -
Seriale -
Sezon 1 -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sly Stallone -
Spakowane -
Systemy operacyjne -
Śmieszne filmiki -
Teledyski na tel 320x240 -
Teledyski XXX -
Time Warriors -
Windows 3.11 -
Windows 7 -
Windows 8 -
Windows 95 -
Windows 98 SE -
Windows Millenium -
Windows Vista -
Windows XP -
Zoe M
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D
Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie. * Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast. * Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji. * Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”. * Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze. * Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. * Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp. * Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Przeznaczona na komputery PC gra Crimson Skies stworzona została na bazie wydanej w 1998 roku przez firmę FASA Interactive planszówki Crimson Skies: A Game of Aerial Combat. Dewelopingiem zajęło się studio Zipper Interactive, które doświadczenia z symulatorami lotniczymi zebrało w trakcie prac nad średnio udanym projektem Top Gun: Hornet's Nest. Od strony wydawniczej nad całym przedsięwzięciem czuwał jednak wydawca znakomitego cyklu Flight Simulator – Microsoft Game Studios. Wspólny mianownik dla planszówki i gry komputerowej stanowi nietuzinkowe uniwersum Crimson Skies. Przedstawia ono alternatywną wizję historii Ameryki lat 30. ubiegłego wieku. Po zakończeniu I wojny światowej, w obawie przed światową epidemią grypy, Stany Zjednoczone obierają kurs izolacjonistyczny. Ustawa prohibicyjna i kryzys gospodarczy sprawiają, że kraj pogrąża się w Wielkiej Depresji, po czym cała Ameryka Północna dzieli się na autonomiczne i często skłócone ze sobą terytoria. Kolej i międzystanowe autostrady przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, a transport odbywa się głównie dzięki ogromnym sterowcom. Te z kolei stają się celem ataków podniebnych piratów.
Grand Theft Auto Undeground 2 super mega projekt połączenia Grand Theft Auto: Vice City z Need for Speed Undeground 2. Grafika gry jest taka sama jak w gta vice city całe miasto jest nie zmienione nowe są wyścigi i oczywiście samochody. Pierwsze co musisz zrobić w grze to kupić maszyne. Różnica samochodów z gta vice city jest bardzo duża nowe sterowanie, bajery np. może nam zabraknąć benzyny możemy naprawiać samochody, tuningować lub kupować nowe z salonu. Wersja gry jest rosyjska. Gra działa na 100%, bardzo łatwa instalacja. Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor intel pentium 3, RAM 128, CD-ROM 8x, karta graficzna geforce 3 Gra jest po rosyjsku ale dołączyłem spolszczenie.
Kolejna gra twórców legendarnych gier Alien Shooter i Zombie Shooter to klasyczna rozwałka, na jaką czekali wszyscy miłosnicy serii. Po raz trzeci przyjdzie nam zmierzyć się z hordą krwiożerczych obcych. Conscription jest dodatkiem stand-alone i nie wymaga podstawowej wersji gry AS2 do uruchomienia.Minimalne wymagania sprzętowe: procesor: 1.7 GHz AMD lub Intel karta graficzna: NVIDIA GeForce 2 lub ATI Radeon 8500 pamięć: 256 MB RAM wymagana ilość wolnego miejsca: 1 GB
Samodzielna gra na sezon 2009. Po rozpakowaniu gry odpalamy ikonkę F1DELUX2009.EXE i gramy bez instalowania na HDD.Gra w wersji PL.W porównaniu do gry F1 BIRLUX 2009 PL dużo zmian na lepsze.Aby nie było dublowania nazwisk zawodników prosze ustawiać 20 zawodników w sezonie. Wymagania sprzętowe: Procesor PIII 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB z obsługą DX 8.1