F1 2010 repack.part08.rar
-
▣ DRIVER SAN FRANCISCO [PC] -
▣ Duchy i ja -
►★Amerykańscy Naprawiacze -
►★Amerykańscy zbieracze -
►★Apokalipsa Siła Hitlera -
►★Atak kosmitów -
►★Dave Salmoni wśród lwów -
►★Drapieżnik -
►★Duchy -
►★Dwa oblicza survivalu 2 -
►★Dzika natura z Dave'em Salmoni -
►★Dziki Świat Zwierząt -
►★Na przełaj przez PRL -
►★Nie do Wiary -
►★Prawdziwy Horror -
►★Raje na Ziemi -
►★Statki Olbrzymy -
►★TABU -
►★TechToys -
►★Z pokładu Śmigłowca TOPR -
►★Za kratkami -
►AutoMapa 6-10 1112-EU FINAL -
►GRY -PC- LOGICZNE -
►Nowo dodane -
►Sezon -1- -
►Tajemnice Pancernika Yamato -
►Wojownicze skorupiaki -
●Animacje weselne -
★Bez Litości -
★Człowiek Cel PL -
♥EMOTKI 3♥ -
Adobe After Effects Plugins -
Animacje -
Dynastia Tudorów Sezon 1 Lektor PL -
Dynastia Tudorów Sezon 2 Lektor PL -
Dynastia Tudorów Sezon 3 Lektor PL -
Dynastia Tudorów Sezon 4 Lektor PL -
FilmotekaUchomika -
Foto -
Kuchenne Rewolucje 09 -
LG Cockie -
Na saksofon -
Pozostałe -
sezon 1 Lektor PL -
Sezon 2 -
sezon 2 Lektor PL -
The Shadows -
Video grafika -
Videos -
Władca Pierścieni pdf
wyścigi ( F1 )
21 września 2010 ( światowa data premiery )
28 września 2010 ( data wydania w Polsce )
21 września 2010 ( data premiery w USA )
F1 2010 to kolejna produkcja brytyjskiego dewelopera Codemasters stworzona w pełni na licencji F1, a zarazem pierwsza wyprodukowana z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360, a także komputerach osobistych. Za jej powstanie odpowiada ekipa mająca w dorobku wiele uznanych gier wyścigowych, w tym doceniane na całym świecie serie DiRT oraz GRID.
F1 2010 to oczywiście produkcja aspirująca do miana symulacji, jednakże umożliwiająca uruchomienie całkiem wielu ułatwień, dzięki czemu nawet mniej doświadczeni gracze czerpią wiele radości z obcowania z nią. Autorzy zdecydowali się przenieść do niej wszystkie zespoły biorące udział w sezonie 2010 oraz tory wyścigowe, na których rozgrywane są kolejne Grand Prix, nie zapominając o najbardziej charakterystycznych fragmentach każdego z nich.
Na potrzeby gry autorzy opracowali zaawansowany model jazdy, biorąc przy tym pod uwagę takie elementy, jak nierówności terenu wpływające na zachowanie bolidów, czy też zmiany ustawień spojlerów i skrzydeł. Osiągnięcie zadowalającego wyniku zależy także od taktyki rozgrywania pit-stopów – zatankowanie samochodu do pełna ma istotny wpływ na jego wagę oraz sposób prowadzenia, podobnie jak dobór opon do warunków atmosferycznych.
Twórcy pokusili się także o zaoferowanie niezwykle widowiskowej oprawy graficznej, wyciskającej ostatnie soki z najmocniejszych platform dostępnych na rynku w 2010 roku. Osiągnięto to dzięki wykorzystaniu silnika EGO Engine, tego samego na którym działa Race Driver: GRID oraz druga odsłona serii Colin McRae: DiRT.