American conquest.rar
-
01.Nesbo Jo - Czerwone Gardło -
02.Nesbo Jo - Trzeci Klucz -
03.Nesbo Jo - Pentagram -
Aleksandra Marinina - Czarna lista -
Aleksandra Marinina - Obraz pośmiertny -
Aleksandra Marinina - Ukradziony sen -
Angielski rozmówki -
Angielski w Podróży -
Blask fantastyczny -
Kolor magii -
Konformista -
KSIĄŻKI -
LEKCJE MP3 -
Lorenz Konrad Zachariasz - Tak zwane zło -
Ludlum Robert -
Ludlum Robert - Kryptonim Ambler -
Ludlum Robert - Tożsamość Bourne'a -
Ławrynowicz Marek - Diabeł na dzwonnicy -
Makuszyński Kornel - Szatan z siódmej klasy -
Małachowski Aleksander - Żyłem szczęśliwie -
Marco Salvador - Longobard -
Marinina Aleksandra -
Mart Piotr - Mezczyzna od A do Z -
McCarthy Cormac - Droga -
McGilvray Evan - Marsz Czarnych Diabłów -
Mezrich Ben - Miliarderzy z przypadku -
Michnik Adam -
Mickiewicz Adam - Pan Tadeusz -
Moore Ulysses -
Moore Ulysses - Kamienna Gwiazda -
Moore Ulysses - Ognisty Pierścień -
Moore Ulysses - Ukryte Miasto -
Moore Ulysses - Wrota czasu -
Moravia Alberto -
Murakami Haruki - Kronika ptaka nakrecacza -
Nesbo Jo - Trylogia z Oslo -
Nienacki Zbigniew -
Nienacki Zbigniew - Księga Strachów -
Nikos Kazantzakis - Grek Zorba -
Orzeszkowa Eliza - Nad Niemnem -
Patrick Quentin - Człowiek w matni -
Pogarda -
Potocki Jan - Rekopis znaleziony w Saragossie -
Pratchett Terry -
Prus Bolesław - Lalka -
Quinnell A. J. - Szlak łez -
Randall Bob - Wielbiciel -
Rzymianka -
Wściekłość i wstyd -
Z dziejów honoru w Polsce
American Conquest to kolejna strategia czasu rzeczywistego stworzona przez twórców Cossacks: European Wars. Gra przenosi graczy do przeszłości, w czasy wielkiej kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich, która to zapoczątkowała powstanie nowych niepodległych państw, takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk, czy Kolumbia. Akcja rozpoczyna się w roku 1492, w chwili gdy Krzysztof Kolumb odkrywa Nowy Świat, a kończy w XVIII wieku, gdy ogłoszono niepodległość Stanów Zjednoczonych. Na graczy czeka tu około 300 lat niesłychanie wciągających zmagań, obfitujących w wielkie bitwy, głośne wydarzenia oraz nieustanne spory polityczne.
Dwanaście nacji występujących w grze, zarówno europejskie jak Anglia, Hiszpania, Francja oraz rdzenno amerykańskie, jak Aztekowie i Inkowie.
Każda nacja posiada odmienne cechy, kulturę, styl architektoniczny, jednostki wojskowe, zależności ekonomiczne oraz dysponuje innymi technologiami.
Opcje rozgrywki jedno i wieloosobowej.
Cztery kampanie zawierające 30 wymagających misji, możliwość rozegrania całej kampanii, pojedynczych misji oraz historycznych bitew.
Wiele elementów i wydarzeń znanych z historii, sławni przywódcy, wydarzenia, bitwy, itp.
Gra wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny Cossacks: European Wars.
Zależności polityczno-ekonomiczne, gospodarowanie surowcami, itp.
Rozbudowa osad, budowanie przeróżnych budowli militarnych i cywilnych.
Rozbudowany system bitewny, taktyczne planowanie i prowadzenie bitew, odwzorowanie różnych formacji bojowych: piechota, jazda, artyleria, możliwość kontroli armii składających się nawet z 16 tysięcy jednostek.