Child.part1.rar
-
☆ LEGO Piraci z Karaibów -
☆ Lego Star Wars 3 -
☆ Let's Cheer ! -
☆ Let's Dance -
☆ Lost Odyssey -
☆ Lost Planet -
☆ Madden NFL 12 -
☆ Mafia 2 -
☆ Major League Baseball 2K11 -
☆ Marvel vs Capcom -
☆ Mass Effect -
☆ Mass Effect 2 -
☆ Medal of Honor -
☆ Metro 2033 -
☆ Michael Phelps Push The Limit -
☆ Midnight Club Los Angeles -
☆ MindJack -
☆ Mini Ninjas -
☆ Mirrors Edge -
☆ Monkey Island Special Edition Collection -
☆ Mortal Kombat -
☆ Motion Explosion -
☆ MotionSports -
☆ Motionsports Adrenaline -
☆ MotoGP 10-11 -
☆ My Self-Defence Coach -
☆ N.C.I.S -
☆ Naruto Rise of a Ninja -
☆ Naruto Storm 2 -
☆ NARUTO the Broken Bond -
☆ Naughty Bear Gold Edition -
☆ NBA 2K11 -
☆ NBA 2K12 -
☆ NBA JAM -
☆ NBA JAM(1) -
☆ NFS Hot Pursuit -
☆ NFS ProStreet -
☆ NFS Shift 2 Unleashed -
☆ NFS the RUN -
☆ NFS Undercover -
☆ NHL 12 -
Assassins Creed 3-III Chomikuj PL -
brazzers -
FILMY HD -
FILMY LEKTOR PL -
Gta V -
GTAV -
POLSKA WERSJA -
Porno -
portalrandki.pl
(2011) XBOX360-STRANGE
Region: Free
ABG: http://s2.ifotos.pl/img/abg_heanhhx.png
Child of Eden to nietypowa gra zręcznościowa, obsługiwana za pośrednictwem technologii Kinect, gdzie tradycyjny kontroler zastąpiony jest ruchami ciała samego gracza. Całość projektu została opracowana na skutek pomysłu Tetsuyi Mizuguchiego, japońskiego dewelopera, który zasłynął w branży jako współautor takich tytułów, jak Ninety-Nine Nights czy seria Lumines, kładąca podwaliny pod Child of Eden.
Fabuła przenosi nas do Edenu, abstrakcyjnego archiwum, w którym przechowywane są wszystkie ludzkie wspomnienia. Zasoby te miały zostać wykorzystane do odtworzenia osobowości człowieka w ramach procesu o nazwie Project Lumi. Niestety, przed zakończeniem operacji Eden został zainfekowany tajemniczym wirusem. Zadaniem gracza jest uporanie się z tym niebezpieczeństwem.
Child of Eden kładzie nacisk na doznania zmysłowe – grę przechodzimy, wykonując gesty służące łączeniu oglądanego obrazu i słyszanego dźwięku. Poprzez ruchy dłońmi rozbijamy różnokształtne struktury, rysujące się na ekranie; wyznaczamy kierunek, w którym chcemy się poruszać. Wygląda to niczym połączenie dyrygowania orkiestrą z rzucaniem czarów, gdyż zaprojektowane przez autorów poziomy pełne są efektów specjalnych oraz krętych ścieżek, jakimi z wykorzystaniem dużej dozy zręczności musimy przemieszczać się w przestrzeni kosmicznej.