-
575 -
31625 -
2351 -
29
40510 plików
41357,8 GB
Pentium IV 2.6 GHz, 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 20 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Total War: SHOGUN 2 - Zmierzch Samurajów skupia się na konflikcie pomiędzy zwolennikami cesarza, a ostatnim siogunatem. Nowa kampania, bazująca na wydarzeniach związanych z okresem wojny domowej Boshin, rozpoczyna się w 1864 roku. To czas starcia tradycyjnej kultury siogunów z nowoczesną armią wykorzystującą broń palną. Zadaniem gracza jest wprowadzenie Japonii w erę nowoczesności. Twórcy zapewnili możliwość rozegrania 4 całkowicie nowych bitew, opartych na dramatycznych starciach z czasów wojny domowej Boshin.
Do naszej dyspozycji oddano 6 nowych grywalnych rodów. Trzy z nich (Aizu, Nagaoka, Jozai) są poplecznikami ostatniego siogunatu, a druga połowa (Choshu, Satsuma, Tosa) popiera cesarza. Znaczącą rolę podczas wojny domowej odgrywają też zagraniczne mocarstwa. Relacje z Amerykanami, Brytyjczykami i Francuzami bezpośrednio wpływają na możliwości rekrutowania jednostek i potencjał rozwoju technologicznego.
Mapa kampanii została rozszerzona na północ o nową wyspę Ezo i po raz pierwszy w serii Total War przedstawia sieć linii kolejowych. Gracz może budować własne trakcje transportu szynowego w celu przemieszczania armii i agentów pomiędzy regionami. Co ciekawe, linie kolejowe można sabotować, a wrogie transporty blokować, poprzez przejmowanie kontroli nad częścią linii lub stacjami. Dodano też 39 jednostek lądowych oraz 10 pływających (parowe okręty wojenne oraz zagraniczne pancerniki). Nie zabrakło również nowych agentów. Do duetu ninja i gejszy dołączyli Foreign Veteran (specjalista w prowadzeniu wojny nowoczesnej), Ishin Shishi (członek cesarskiej administracji) oraz Shinshengumi (przedstawiciel aparatu policji). Oczywiście cała piątka dysponuje specjalnym drzewkiem umiejętności.
Kolejną innowacją, która została wprowadzona w Total War: SHOGUN 2 - Zmierzch Samurajów jest oblężenie portu. Twórcy zaimplementowali nowe sposoby interakcji jednostek morskich i lądowych. Podczas bitwy lądowej armie mają możliwość korzystania ze wsparcia okrętów, a nabrzeżne działa mogą ostrzeliwać obiegające port jednostki nawodne. Natomiast z pozycji mapy strategicznej, nasza flota będzie mogła ostrzelać wybrzeże przeciwnika. Jednak prawdziwą nowością Zmierzchu Samurajów jest pojawienie się na polach bitewnych Japonii nowoczesnej broni palnej, w tym kartaczownic Gatlinga oraz działek Armstronga – obie z możliwością ostrzału linii wroga z perspektywy pierwszej osoby.
Uaktualniono też tryb wieloosobowy. Wprowadzona została nowa mapa podboju oddająca dziewiętnastowieczne tło historyczne. Otrzymaliśmy całkowicie nowego awatara Zmierzchu Samurajów, zawierającego ponad 40 przedstawicieli świty, 30 elementów zbroi oraz XIX-wieczne drzewko umiejętności.
1. Wypakuj
2. Zamontuj w wirtualnym napędzie lub nagraj na płytę.
3. Zainstaluj.
4. Skopiuj zawartość katalogu 'SKIDROW' [znajduję się na DVD3] do katalogu z zainstalowaną grą.
5. Graj.
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
3 plików
3 GB