Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Woodcutter Simulator 2011 PC.rar

Forest998 / ★ GRY PC DO 1 GB / Woodcutter Simulator 2011 PC.rar
Download: Woodcutter Simulator 2011 PC.rar

0,78 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB

Ogólny schemat rozgrywki jest bardzo zbliżony do innych tytułów symulacyjno-strategicznych wydanych przez niemiecką firmę Layernet. Tryb kariery składa się z jedenastu misji o rosnącym poziomie trudności. Każda z nich zawiera kilka lub kilkanaście zadań, którym należy sprostać w wyznaczonym przez grę limicie czasowym. Zabawę rozpoczyna się od realizowania niewielkich zamówień, dotyczących między innymi usuwania pojedynczych drzew z parków czy ogrodów. Z czasem pojawiają się jednak coraz trudniejsze zadania, związane chociażby z pozyskiwaniem dużych ilości drewna czy masową wycinką drzew z myślą o planowanej w tym miejscu budowie. Tego typu wyzwania wymagają już zaangażowania niemałej siłej roboczej i skorzystania z bardziej wyspecjalizowanego sprzętu.

Właściwa rozgrywka dzieli się na kilka etapów. Pierwszym z nich jest oczywiście ścięcie wybranych drzew. Nie musi się to jednak odbywać jedynie z użyciem wyposażonych w klasyczne siekiery drwali, gdyż do tego zadania mogą zostać oddelegowane maszyny wyposażone w specjalne piły. Ścięte drzewa należy niekiedy z wykorzystaniem odpowiednich ciągników dostarczyć do tartaku, przenieść z pomocą dźwigu na specjalną taśmę, a pozyskane pocięte kawałki przetransportować ciężarówkami do miejsc docelowych. Gra pozwala na przejęcie w dowolnym momencie zabawy kontroli nad każdą z posiadanych maszyn, którymi steruje się z użyciem klawiatury oraz myszki.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować



PONAD 800 GIER PC DO 1 GB
CODZIENNIE WRZUCAM NOWE



WAŻNE!!
NIE SUGEROWAĆ SIĘ GRĄ NP 100 MB - ŻE JAKAŚ STARA CZY COŚ WIĘKSZOŚĆ
TYCH GIER PO 100-200-300 MB U MNIE TO RIPY LUB REPACKI ( CZYLI GRY KTÓRE
PO INSTALACJI LUB ROZPAKOWANIU WAŻĄ KILKA GB )

W NIE KTÓRYCH GRACH MOŻE BYĆ BRAK CRACKA WTEDY PROSZĘ SPRAWDZIĆ
FOLDER ( GRY PC 2011 - POD FOLDER CRACKI )


GRY RIP INSTALUJEMY PRZEWAŻNIE - KLIKAMY NA PLIK SETUP.BAT / UNPACK.BAT LUB INSTAL




Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 133 MHz, 256 MB RAM, 1.5 GB HDD, karta grafiki 8MB Close Combat: Wacht am Rhein to tytuł bazujący na znanej serii realistycznych strategii, charakteryzujących się specyficznym ukazaniem akcji z góry oraz rozbudowanymi opcjami dowodzenia jednostkami, tworzonych w przeszłości głównie przez firmę Atomic Games. Produkt studia Strategy 3 Tactics w istocie jest przeróbką czwartej części cyklu, czyli Close Combat IV: Battle of the Bulge, w której mogliśmy stanąć po stronie Aliantów oraz III Rzeczy, w trakcie kontrofensywy w Ardenach. Nie dziwi więc, że poprzednia gra Close Combat IV dostępna jest tutaj w całości. Nie oznacza to jednak braku nowych elementów – podrasowano chociażby stronę wizualną i mechanikę, dzięki czemu stara kampania na pewno okaże się na powrót ciekawa, zarówno dla weteranów komputerowych strategii jak i nowicjuszy. Tym bardziej, że twórcy dopracowali także sztuczną inteligencję przeciwników i naszych jednostek (ulepszono taktykę piechoty, ruch pojazdów, kwestie morale oraz ogólne podejmowanie decyzji przez wrogów). To doskonale uzupełniają profile psychologiczne żołnierzy, odpowiadające za ich realistyczne zachowanie na polu walki.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D ...Planeta Chromos, rok 345 Nowej Ery. Pod przywództwem tajemniczej Najwyższej Kapłanki powstaje, a następnie szybko rozrasta się w olbrzymią potęgę militarną sekta „Dzieci Haris”. Jej celem staje się doprowadzenie dotychczasowych władz do upadku oraz wprowadzenie dyktatury charyzmatycznej liderki. Ponadto wszystko wskazuje na to, że grupa zajmuje się produkcją rzadkiego specyfiku o nazwie Andozja. Po niespodziewanym ataku, w wyniku którego rozgromione zostają oddziały rządowe, rozpoczyna się wielki konflikt. Tak zaczyna się kolejna odsłona serii Battle Isle będąca zupełnie nowym spojrzeniem na strategię. W produkcji tej połączono w nowatorski sposób tryb turowy ze strategią czasu rzeczywistego.
obrazek wymagania sprzętowe: CPU AMD/Intel 233MHz, 16MB RAM, akcelerator 3D, 8MB na hdd, Windows 95/98 „X-COM Interceptor” to czwarta już gra z wydawanej przez Microprose serii, która zapoczątkowana została przez słynnego „UFO: Enemy Unknown” i opowiada o starciach rasy ludzkiej z drapieżnymi gatunkami Obcych. „Interceptor” nie posiada aż tak rozbudowanego wątku jak jego poprzednicy, ale wyróżnia się z kolei dodaniem elementów znanych z popularnych kosmicznych strzelanin. Gracz w dalszym ciągu musi zarządzać bazą organizacji powołanej do walki z kosmicznymi najeźdźcami, tj. stawiać nowe budynki, pozyskiwać fundusze czy też dbać o stały rozwój technologiczny. Podstawowa różnica to konieczność rozgrywania kosmicznych walk, w których zasiada się za sterami jednego z sojuszniczych statków. Co ważne, element ten całkowicie zastąpił znane z poprzednich gier odsłon „X-COM” bitwy naziemne rozgrywane w systemie turowym.„Interceptor” to pierwsza gra z serii, która umożliwia staczanie pojedynków multiplayerowych, w których może spotkać się od dwóch do ośmiu graczy. W singleplayerze gracz ma natomiast do czynienia z trzema typami misji. Badanie miejsc, w których zauważono wrogie statki kosmiczne a także dokonywanie kontrolowanych ataków w wyznaczonych do tego celu miejscach jest niezbędne do ukończenia gry. Trzeci typ misji to zadania nieobowiązkowe, dzięki którym można jedynie polepszyć swój wynik końcowy. Gracz musi też zadbać o pozostałych członków eskadry - zatrudniać nowych pilotów, przygotowywać dodatkowe myśliwce czy dbać o możliwie jak najlepsze uzbrojenie. Postęp technologiczny jest oparty w dużej mierze na konstrukcjach Obcych. Po zdobyciu wrogiego statku można więc liczyć na dodatkowe bonusy. Pojawiające się w grze statki kosmiczne mogą być sterowane przy użyciu myszy, klawiatury lub analogowego kontrolera. Model lotu jest dość uproszczony i daleko mu do realistycznych symulacji pokroju „X-Beyond the Frontier”.Oprawa wizualna prezentuje dość równy poziom, gra obsługuje akceleratory 3D, ale posiadanie takiego urządzenia nie jest wymagane do jej poprawnego działania.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 350MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D + dodatkowo: joystick Tachyon to pierwsza próba firmy Novalogic, której celem było stworzenie rozbudowanego symulatora kosmicznego. Grę, podobnie jak Priviteer, charakteryzuje nieliniowa fabuła, pozwalająca na przeżywanie różnych przygód, w zależności od tego jaką drogę wybierzemy dla swojego bohatera. Gracz sam może kierować jego losami, podejmując wybór w licznie stawianych mu alternatywach.Jako Jake Logan – gwiezdny podróżnik i jeden z najlepszych najemnych pilotów w galaktyce, przebywamy bezkresne otchłanie przestrzeni kosmicznej, a poruszając się poprzez specjalne gwiezdne wrota odkrywamy jego nieznane zakątki. Fabuła wplątuje nas w konflikt gdzieś na krańcach galaktyki, zmuszając nas do walki na śmierć i życie. To ostatnie zawdzięczać możemy jedynie odpowiedniemu wykorzystaniu swoich zdolności pilotażu i strategii. Tachyon: The Fringe oferuje coś dla każdego – wciągającą rozgrywkę w trybie jednoosobowym oraz bardzo rozbudowaną grę wieloosobową.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Nawet zwierzaki uległy magii futbolu. Zbierz drużynę ulubieńców i zmierz się z przeciwnikiem. Masz możliwość zagrania przeciwko wirtualnemu przeciwnikowi, ale możesz też konkurować ze swoim przyjacielem. Gra Pet Soccer pozwala na grę dwóch osób przy jednym komputerze co sprawia, że chętnie się do niej wraca. W grze jednoosobowej masz do wyboru dwa poziomy trudności. Twoim zadaniem jest poprowadzenie drużyny piłkarskiej złożonej ze słodkich kotków i piesków do zwycięstwa. Podawaj piłkę, buduj akcje i strzelaj gole przeciwnikowi. Każdy mecz trwa dwie minuty, a ty w tym czasie musisz strzelić jak najwięcej goli. Wygrywa drużyna, która zdobędzie ich więcej. Pet Soccer łączy w sobie elementy gier sportowych z grami o zwierzakach. Nie tylko młodsze dzieci będą czerpać z niej radość. Aby sterować zwierzakami w grze Pet Soccer będziesz używać jedynie strzałek. Podczas gry wieloosobowej gracz przeciwnej drużyny będzie używał klawiszy WSAD.
obrazek wymagania sprzętowe: Intel Pentium 4 lub AMD Athlon XP,384 MB pamięci RAM, Karta graficzna zgodna z DirectX 9 Nie wymaga podstawowej GTA SA, Modyfikacja dla fanów driftu i wyścigow
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 233MHz, 32MB RAM Producent serii Heroes of Might & Magic, po wydaniu dwóch dodatków do trzeciej części, postanowił zmienić strategię tworząc kolejną sagę. Niestety nie wnosi ona do gry właściwie nic nowego wykorzystując dalej stary engine znany z HOM&M III. Poszczególne części Chronicles można więc traktować jak dodatkowe kampanie wydane jednak jako samodzielne gry. Seria Heroes Chronicles jest epicką historią nieśmiertelnego bohatera zwanego Tarnum, podzieloną na odrębne kampanie. Osądzony jako niegodny aby przestąpić bramy raju, szuka teraz odkupienia za dawne grzechy walcząc ze złem i licząc na przychylność bogów. Seria ta w dalszym ciągu jest tradycyjną strategią turową, w której gracz rozwija swoje zamki, buduje wojska i prowadzi je do walki z wrogiem wraz z wieloma bohaterami.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Moscow to Berlin to już czwarta odsłona cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), nawiązującego do burzliwych wydarzeń na frontach II Wojny Światowej i opracowywanego przez pracowników zespołu Digital Reality. W pierwszej części serii, Desert Rats vs. Afrika Korps, gracze walczyli na obszarze Afryki Północnej, w D-Day („dwójka”) działania wojenne koncentrowały się na lądowaniu Aliantów w Normandii, zaś trzecia z gier - 1944: Battle of the Bulge - przedstawiała największą kontrofensywę niemiecką z 1944 roku, jaka miała miejsce w Ardenach. Tym razem, developerzy zaoferowali graczom możliwość wzięcia udziału w najbardziej krwawych walkach na froncie wschodnim. Ogółem, program zawiera trzy rozbudowane kampanie, składające się w sumie z dwudziestu scenariuszów. Zmagania rozpoczynają się w momencie, gdy nazistowskie Niemcy zrywają pakt ze Związkiem Radzieckim. W grze m.in. bierzemy udział w wielkiej ofensywie, zatrzymanej dopiero pod Moskwą głównie dzięki mroźnej, rosyjskiej zimie. Walczymy również w bitwie pod Stalingradem i rozpoczynamy kontratak w kierunku Berlina, by tam statecznie zakończyć drugi, największy w historii ludzkości konflikt zbrojny. Podczas starcia, pod komendą gracza znajduje się około 80 zróżnicowanych jednostek, w tym aż piętnaście typowych tylko i wyłącznie dla frontu wschodniego (np. samoloty IL-2 Sturmovik, czołgi T-34, Elephant, czy KV-1). Sporą uwagę przywiązano tutaj do strategicznego aspektu sztuki wojennej: zarządzania armią, wcześniejszego planowania ataków czy zasadzek. Jeżeli chodzi o oprawę graficzną, to w Moscow to Berlin zastosowano ulepszoną wersję autorskiego silnika graficznego firmy Digital Reality, znanego chociażby z poprzednich odsłon serii. Oprócz rozbudowanego trybu singleplayer, twórcy programu przygotowali także dziesięć map do rywalizacji wieloosobowej (w sieci lokalnej lub Internecie).
wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D Populous: The Beginning to kolejna cześć kultowej serii strategicznej, a raczej symulatora boskości stworzonego przez firmę Bullfrog jeszcze w czasach popularności komputerów 8-bitowych, typu Atari, czy Commodore. Ta część stanowi duży przełom ponieważ wprowadza naszą walkę o nieśmiertelność w erę zaawansowanej trójwymiarowej grafiki z pełnym 360 stopniowym zakresem odbioru i zakrzywioną linią horyzontu. Naszym zadaniem jest opanowanie wszystkich 25 poziomów gry i ostateczne zapanowanie nad całym światem Populous. Osiągnięcie tego celu umożliwi nam pakiet 26 boskich mocy i zaklęć. To dzięki nim możemy nawracać zamieszkujących piękne światy dzikusów i sprawić, by czcili ślady Twoich stóp, wznosili całe wioski dla Twej wielkości i walczyli w twym imieniu. Ponadto, to one dają nam między innymi moc wynoszenia i obniżania mas lądowych, wznoszenia wulkanów w centrum najzagorzalszych walk i wzywania niebios, by zesłały na rywali deszcz ognia.
Wymagania Sprzętowe Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 128 MB Symulator ratraki skierowana jest do wszystkich graczy, którzy kochają sporty zimowe, podczas gdy o prawdziwym słabość do ciężkich maszyn. Twoim zadaniem w grze jest w rzeczywistości, wszystkie przygotowane stoki narciarskie, tak ogromna, że turystów nart i snowboardów w sprawie prawa mogą mieć ich zabawy. Aby odnieść sukces, gracz musi wcisnąć śniegu na stokach i streścić w jednym. W przypadku, gdy nie śnieg w niektórych miejscach do sporządzenia nawet po sztucznie naśnieżany, aby uczynić go do śniegu. W symulacji 3D gracz ma do siebie kota śniegu, do realizacji zamówienia po drugim. Dolnej płyty do kompresji do śniegu narciarzy szczęśliwy. Gracz kontroluje produktu bardzo intuicyjny. Naciskając płyta może być obniżona do glattzuziehen w ten sposób na śniegu. Symulacja pokazuje, pasuje do tego, jak długo zawodnik jest już przeznaczony do zadań pod ręką, a jaki procent z daleka już rozliczone. W tym samym czasie może być na środku widoku 3D w stromym terenie w dowolnym momencie, aby wyświetlić mapę terenów narciarskich - tak, aby nie stracił orientację w zamieć.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności