Prototype.2.XBOX360-COMPLEX.part1.rar
-
Act of Valor -
Alan Wake -
American Pie 8 Zjazd Absolwentów -
Assassin's Creed 2 -
Assassin's Creed PL -
Assassin's Creed Revelations -
Auta 2 Cars 2 -
Batman - Arkham City (2011) PL -
Battleship -
Call Of Duty Modern Warfare 3 (2011) PL -
Call of Juarez The Cartel -
Contraband -
Contraband Kontrabanda 2012 -
Diablo 3 -
Dirt 1 -
Dirt 2 -
Eurotrip -
Fable 3 -
Fifa Street 2012 -
Fight Night Champion -
Filmy -
Final Fantasy XIII-2 -
Forza Motorsport 4 -
Ghost Rider 2 Spirit of Vengeance 2012 -
Gniew tytanów -
Gry PC -
Halo Reach -
Kinect Star Wars (2012) -
Mafia 2 PL -
Mass Effect 3 -
MAX PAYNE 3 -
Mission Impossible 4 -
Najczarniejsza godzina -
Piraci! -
Prawnik z Lincolna (2011) -
Prototype 2 -
Rage -
Saints Row The Third -
Sherlock Holmes - Gra cieni -
Sniper Elite V2 -
Splinter Cell Conviction -
SSX -
The Elder Scrolls V Skyrim -
The Godfather 2 -
Too Human -
UEFA Euro 2012 -
Unreal Tournament 3 -
Warriors Orochi 3 -
WET -
WWE All Stars 2011
Prototype 2 to kontynuacja wydanej w 2009 roku gry zręcznościowej charakteryzującej się otwartym światem. Tym razem wcielamy się w nową postać - Jamesa Hellera, który w wyniku epidemii stracił żonę i dziecko. Według byłego żołnierza, patrioty, osobą odpowiedzialną za ten stan rzeczy jest bohater pierwszej części, Alex Mercer. Ten, warto przypomnieć, był jednym z niewielu ludzi których zaraza – przy której gorączka krwotoczna z Zairu to małe piwko – zmieniła i dała moc świadomej zmiany własnego ciała przy jednoczesnym zachowaniu jasności umysłu.
Poczynania Mercera w pierwszej części spowodowały, że cały Manhattan został ogarnięty zarazą. Akcja drugiej części rozgrywa się czternaście miesięcy później. Nowy Jork podzielono na strefy – zarażoną, przejściową i wolną od wirusa. Motywy i sposoby osiągnięcia celu są tym razem inne, ale gra w zasadzie sprowadza się do tego samego - eksploracji Nowego Jorku i śledzenia różnych wątków związanych z zarazą. James jest potężniejszy od Mercera, i to było celem twórców. Nowy bohater jest sam sobie panem i realizuje tylko i wyłącznie swoje cele, a narzędzia ku temu ma podobne do poprzednika. Mutacje i ich rozwój dają mu moc, o której zwykli śmiertelnicy mogą tylko marzyć.
Zmianie uległa struktura fabularna i rozwój postaci. Studio Radical postawiło przede wszystkim na płynność i – o ile można o tym mówić – realizm rozgrywki. W Prototype 2 nie znajdujemy zadań oderwanych od wątku fabularnego, we wszystkim co robimy, nawet jeśli są to zadania dodatkowe, przewijają się informacje związane z fabułą. Początkowo śledzimy efekty małego wydarzenia w strefie strzeżonej przez Blackwatch, ale odkrywając liczne niecne czyny tej organizacji wplątujemy się w coraz większą intrygę. Bohater wykonując kolejne zadania gromadzi doświadczenie, które tak jak poprzednio, wymienia na różne moce.
Pod względem oprawy graficznej i dźwiękowej Prototype 2 stanowi kilka kroków naprzód w stosunku do poprzednika. W zasadzie wszystkie elementy od animacji przez tekstury zostały dopracowane i poprawione. Zmieniona mechanika walki – jedna z głównych bolączek cz.1 – sprawia, że wydarzenia na ekranie są jeszcze bardziej widowiskowe i mamy nad ich przebiegiem większą kontrolę. Menażeria jakiej stawiamy czoła uległa poszerzeniu, nowi przeciwnicy są wprowadzani stopniowo w trakcie rozgrywki i często ich widok potrafi naprawdę zaskoczyć.