Supreme.Commander.2.POLiSH.O22y PC.iso
-
____►►► Filmy z 2013 roku -
【✫100 Najlepszych Filmów Swiata ✫ 】 -
【✫100 Najlepszych Polskich Filmów ✫ 】 -
►►► Filmy z 2000 i starsze -
►►► Filmy z 2001 roku -
►►► Filmy z 2002 roku -
►►► Filmy z 2003 roku -
►►► Filmy z 2004 roku -
►►► Filmy z 2005 roku -
►►► Filmy z 2006 roku -
►►► Filmy z 2007 roku -
►►► Filmy z 2008 roku -
►►► Filmy z 2009 roku -
►►► Filmy z 2010 roku -
►►► Filmy z 2011 roku -
►►► Filmy z 2012 roku -
►►► Filmy z 2013 roku -
►►► Filmy z 2014 roku -
█ STRZELANKI -
█ AKCJI -
█ DLA DZIECI -
█ PRZYGODOWE -
█ SPORTOWE -
█ STRATEGIE -
█ WYŚCIGI -
█ ZRĘCZNOŚCIOWE -
✘✘✘ 18 Girls ✘✘✘ -
✘✘✘ 18 LATKI ✘✘✘ -
✘✘✘ 18-LATKI -PornPros Teen BFF ✘✘✘ -
✘✘✘ 2 + 1 (trójkaciki) ✘✘✘ -
✘✘✘ Aletta Ocean ✘✘✘ -
✘✘✘ Anal ✘✘✘ -
✘✘✘ AZJATKI ✘✘✘ -
✘✘✘ Big Tits at School ✘✘✘ -
✘✘✘ Big Tits In Uniform ✘✘✘ -
✘✘✘ BRAZZERS ✘✘✘ -
✘✘✘ Breanne Benson ✘✘✘ -
✘✘✘ CULIONEROS ✘✘✘ -
✘✘✘ DOCTOR ADVENTURES ✘✘✘ -
✘✘✘ Fucked Hard 18 ✘✘✘ -
✘✘✘ PORNO 2013 ✘✘✘ -
✘✘✘ Uczennice ✘✘✘ -
✫✫✫ Filmy od 2000 do 2014✫✫✫ -
Android -
Filmy ✘✘✘ -
Gem miner I&II -
prywatne -
Survivalcraft -
System -
Windows
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, karta grafiki 256 MB, 1 GB RAM, Windows XP/Vista
History: Great Battles Medieval to gra strategiczna stworzona przez studio Slitherine Software przy współpracy ze znaną stacją telewizyjną (History). Slitherine Software odpowiada między innymi za takie produkcje jak: Chariots of War, Commander: Europe at War oraz Legion oraz poprzednią odsłonę serii - The History Channel: Great Battles of Rome.Great Battles Medieval przenosi nas do czasów Wojny Stuletniej, skupiając się przede wszystkim na rozmaitych konfliktach, do których dochodziło pomiędzy Anglią i Francją w XIV i XV wieku. Twórcy postawili na realistyczne odwzorowanie zarówno wydarzeń, wojsk oraz uzbrojenia. Całość została przedstawiona w postaci rozbudowanej kampanii, uzupełnionej kilkoma dodatkowymi trybami, jak np. możliwością rozgrywania pojedynczych potyczek (Skirmish). Gracz, wcielający się w różne postacie historyczne (np. Czarnego Księcia oraz Joannę d'Arc), może w pewnym zakresie wybierać miejsce i czas danej walki dzięki specjalnej mapie strategicznej.W grze odwzorowano 70 średniowiecznych bitew, w tym 26 nawiązujących do historycznych potyczek tak zwanej Wojny Stuletniej. Do dyspozycji wirtualnych dowódców oddano ponad 40 typów różnych jednostek, które powstały na podstawie szczegółowej analizy prawdziwych oddziałów. Podwładnych możemy dodatkowo własnoręcznie dozbrajać i przypisywać im umiejętności, których jest ponad 100. Dokonane zmiany wpływają zarówno na siłę żołnierzy, ale i ich wygląd oraz sposób poruszania się. Dzięki temu stworzenie własnej, unikatowej armii nie jest problemem. Warto dodać, że poza standardowymi bitwami uczestniczymy także w zasadzkach. System walki został dodatkowo wsparty bojowymi kartami oferującymi bonusy oraz kary.
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 500 MHz, 64 MB RAM, 8 MB karta grafiki
Chariots of War to kontynuacja całkiem udanej, aczkolwiek nie przełomowej gry strategicznej Legion, osadzonej w czasach panowania Imperium Rzymskiego. Tym razem przenosimy się 4000 lat wstecz, w okres, gdy ówczesne imperia toczyły zacięte boje o tereny bogate w surowce naturalne, połacie urodzajnej ziemi, wodę, itp. Gracz może objąć dowodzenie nad jedną z 58 ośmiu nacji, w tym Egipcjanami, Babilończykami, Nubijczykami czy Asyryjczykami, i zadbać o jej niezakłócony rozwój. Akcja gry toczy się na mapie obejmującej swym zasięgiem cały Środkowy Wschód, a w głównej kampanii na mapie znajdują się 164 ówczesne miasta i 80 pomniejszych osad ludzkich. W Chariots of War zastosowano te same rozwiązania co w Legionie, a to oznacza, że zadanie gracza polega na rozwijaniu gospodarki państwa, rozbudowie infrastruktury miast, pozyskiwaniu i dysponowaniu dziewięcioma dostępnymi surowcami (w tym konie i kamienie szlachetne), uzyskiwaniu dochodów z handlu, a także na toczeniu kampanii militarnych i dowodzeniu w bitwach. Wszystkie dostępne nacje odtworzono w oparciu o podania historyczne. Łącznie spotykamy się z ponad 30 rodzajami wojsk, przy czym dziesięć bardziej znaczących nacji posiada swoje indywidualne, charakterystyczne oddziały.
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D
Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, a szczególnie Korei Południowej, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich. Dla jednego gracza przygotowano cztery kampanie po 12 misji. Rozbudowany tryb multiplayer umożliwia rywalizację w sieli lokalnej lub Internecie na oficjalnym europejskim serwerze. Jako dodatek do gry dołączono Edytor Przygód, dzięki któremu można zaprojektować własne scenariusze rozgrywek.Akcja przenosi nas na odosobnioną wyspę na oceanie, zamieszkaną przez cztery rasy istot nie potrafiących dojść do porozumienia na drodze rokowań pokojowych. Elfy, Demony, Ludzie i zimnokrwiste Gady, przypominające feudalne społeczeństwo opisane w trylogii o Edenie przez Harrego Harrisona, zaciekle walczą o każdą piędź jałowej ziemi. Każda z ras dysponuje sobie tylko znanym rodzajem oręża, charakterystycznymi budynkami oraz jednostkami bojowymi. Bardzo ważną rolę pełni dowódca, roztaczający w ograniczonym promieniu aurę wpływającą pozytywnie na sprawność swoich podwładnych. Jednostki przeciwnika wyposażone zostały w zaawansowaną AI - podczas walki uczą się i nie dadzą się dwa razy nabrać na tą samą sztuczkę.
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD
Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.
Pobierz