Rise of Nations - Rise of Legends PL.part2.rar
-
5. SAILOR MOON SAILOR STARS_ Lektor PL -
audiobook -
Bit Trip Runner 2 -
Black & White -
CS 1.6 Portable -
Czarodziejka z Księżyca -
Don't Starve -
Dziady -
film 2 -
Filmy 2008 i starsze -
Filmy 2009 -
Filmy 2010 -
flatout (seria) -
FlatOut 2 -
FlatOut Head On -
Granica -
Kangurek Kao- Runda 2 -
Król Edyp - audiobook -
Lalka Audiobook(1) -
Luzie Bezdomni -
Magic Farm 2 Premium Edition -
Mistrz i Małgorzata -
Pan Tadeusz -
Potop TOM1 -
Potop TOM2 -
Potop TOM3 -
Przedwiośnie -
Rogue Legacy -
Sailor Moon Crystal 720p [PL] -
Sąsiedzi z Piekła Rodem 1 i 2 -
Slender The Arrival -
Symulator Transportu Miejskiego 2 -
Terraria -
the sims 3 -
The Sims 3 - Diesel Stuff -
The Sims 3 - High End Loft Stuff -
The Sims 3 - World Adventures -
The Sims 3 Kariera -
The Sims 3 Nowoczesny Apartament -
The Sims 3 Wymarzone Podróże -
The Sims Średniowiecze + crack -
Twierdza 3 Złota Edycja + Wszystkie dodatki -
Twierdza Krzyżowiec Extreme -
Twierdza PL -
Wesele -
World of Goo -
Worms Reloaded -
Zbrodnia i Kara -
ZEMSTA AUDIOBOOK -
Zemsta Urzędasa
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
♦ POLSKA WERSJA JĘZYKOWA - NAPISY + DIALOGI ♦
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rise of Nations: Rise of Legends to sequel udanej gry strategicznej, która poruszała temat rozwoju naszej cywilizacji. Tym razem jednak, autorzy Rise of Nations postanowili zerwać ze znaną nam rzeczywistością i stworzyć strategię osadzoną w świecie, gdzie magia miesza się z techniką. W świecie tym o prymat walczą cztery całkowicie odmienne nacje. Dwie z nich to: cywilizacja techniczna Vinci (bazująca na machinach i wynalazkach znanych nam ze szkiców legendarnego Leonarda Da Vinci), oraz cywilizacja zwana Alim, czyli lud żywcem wzięty z mitów Arabskich, obeznany z wszelakimi meandrami mocy nadprzyrodzonych. Jego magia skupia się na trzech żywiołach: Damanhur (duch ognia), Dakhla (duch piasku), oraz Sawu (duch ciemnego szkła). Gra zawiera tylko jedną, globalną kampanię, gdzie po kolei, wraz z rozwojem fabuły, obejmujemy pieczę nad każdą ze stron.
Centrum i newralgicznym elementem wszystkich nacji są ich miasta. Na początku rozgrywki zaczynamy z małą aglomeracją, a w miarę postępów możemy ją rozbudowywać o dodatkowe dzielnice (m.in. militarną, gildii, kupiecką czy pałacową) i poziomy (łącznie trzy). Każdy dodatek zwiększa możliwości prowadzonej cywilizacji, np. dzielnica militarna pozwala na wybudowanie lepszych typów wojsk, a kupiecka zwiększa ilość karawan oraz punktów przeznaczonych na rozwój wynalazków. Tu przy okazji warto wspomnieć, iż każda strona konfliktu posiada cztery ścieżki rozwoju, przy czym dwie z nich są wspólne a dwie unikalne.
Wszyscy oponenci dysponują odmiennym asortymentem jednostek bojowych, zarówno tych zwykłych, zwanych „mięsem armatnim”, jak i tych specjalnych. Przykładowo Alimowie mogą pochwalić się dwoma smokami „Piasek” i „Szkło”, z których, ten drugi potrafi skupić swoim ciałem światło, a następnie przy pomocy tej energii wysadzić wszytko w pobliżu. Z kolei cywilizacja Vinci posiada ogromne mechaniczne pająki, przypominające tego widzianego w filmie Wild Wild West. W szeregach wojsk zwaśnionych stron spotykamy też herosów o niemalże boskich mocach. Jedni z nich potrafią zamrażać wszystkie jednostki w okolicy na pewien okres czasu, inni wzywać śmiercionośny szwadron śmigłowców itd.
Rise of Nations: Rise of Legends zawiera w sobie szereg cech znanych z poprzedniczki, jak choćby mapę globalną, gdzie wydajemy rozkazy armiom w trybie turowym, granice narodowe, czy opcję zużycia oddziałów znajdujących się poza granicami własnego kraju. Gra pozwala też na zajmowanie wrogich miast, rejonów neutralnych, kopalń (źródła surowców), oaz, świątyń, i tym samym poszerzanie swoich granic. Dodano też kilka nowych elementów, urozmaicających rozgrywkę, z których najważniejszym jest idea dominacji. Gdy jedna z cywilizacji prześcignie inne w jednej z czterech dziedzin: tj. Capture (ilość terenów będących pod naszą kuratelą), Tactical (ilość punktów zdobytych podczas niszczenia wrogich instalacji), Resources (ilość pozyskanych surowców), Tech Tracks (rozwój naukowy), to wówczas osiąga status dominacji nad resztą i tym samym otrzymuje specjalne bonusy. Oczywiście przeciwnik, może następnie prześcignąć dominanta i odebrać mu jego dodatkowe cechy.
Jeśli coś nie działa tak jak powinno, zawiera jakieś błędy lub nie chce się rozpakować/zainstalować, proszę
nie pisać komentarzy
z pytaniami lub pretensjami, tylko wysłać do mnie wiadomość z opisem problemu albo zajrzeć do działu POMOC .