Cities XL 2012 MULTi9 PL.part1.rar
-
! ★ Diablo 3 PL PC + EMULATOR -
! ★ Max Payne 3 - REPACK PC PL -
[Nyan] Dark Love -
[Nyan] Discipline -
■ INSTALACJA Z USB -
■ Max Payne 3 PL PC -
■ NAPRAWA -
■ SBK Generations PC -
■ KODEKI -
■ Windows 95 PL -
■ Windows 98 PL -
■ Windows 2000 PL -
■ Windows XP PL -
■ Windows 7 ( 2012 ) -
■ Windows 7 PL -
■ Windows 8 PL -
◙ FREE Folder FREE ◙ -
◎ Alan Wake's American Nightmare PL PC -
◘ Anarchy Reigns (Max Anarchy) XBOX 360 -
◘ GRA O TRON 2012 XBOX 360 -
◘ INVERSION (2012) XBOX360 -
◘ MAX PAYNE 3 XBOX 360 -
◘ PROTOTYPE 2 PL XBOX 360 -
1998 NFS III Hot Pursuit -
Anime anime anime -
Bible Black - Czarna Księga Noc Walpurgii -
Bible Black New Testament -
Bible Black Only -
Bible Black Origins -
Boin -
Boin 2 -
Cafe Junkie -
CKM Maxim Playboy TW -
Dark Love -
Discipline -
Discipline Rei -
Dragon Ball -
Dragon Ball GT -
Dragon Ball Z -
Gigi [63+2] -
High School DxD mp4 HD (Bez Cenzury!!!) -
Highschool DxD 2 [Highschool DxD New] -
Highschool DxD 3 [Highschool DxD Born] -
Mens world -
Private -
Silent Hill 3 [EN] [PL] -
The Sims 3-PODSTAWKA -
W JEDNYM PLIKU -
Windowsy -
XXX filmy XXX
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 to symulator budowy miasta, w którym zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii.
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.