-
577 -
10 -
346 -
12
1499 plików
42,31 GB
![Foldery Foldery](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
![Ostatnio pobierane pliki Ostatnio pobierane pliki](http://x4.static-chomikuj.pl/res/152bece31a.png)
██████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Technologia NVIDIA PhysX pomaga sprawić, by w gry grało się lepiej oraz pełniej odczuwało wrażenia i emocje związane z rozgrywką. Osiąga to czyniąc interakcję z otoczeniem i postaciami realistyczną bardziej niż kiedykolwiek dotąd. Dzięki ich bardziej naturalnemu zachowaniu się grafika wygląda lepiej i zdecydowanie korzystniej się ją "odbiera".
Początki gier 3D oznaczały postacie i światy zbudowane zasadniczo z prostopadłościanów z nałożonymi na nie „kalkomaniami”. W miarę postępu technologii, prostopadłościany te stawały się znacznie bardziej szczegółowymi pod względem geometrii figurami, a „kalkomanie” przyjęły postać precyzyjniej cieniowanych i oświetlanych tekstur. Wciąż jednak większość ludzi dostrzega osobliwy rozdźwięk między środowiskiem gry, a rzeczywistością - rozdźwięk, który uniemożliwia odrzucenie dystansu i nie pozwala w pełni zanurzyć się w świat gry.
Przed wprowadzeniem technologii PhysX, projektanci gier musieli wstępnie obliczyć, jak zachowa się dany obiekt w reakcji na konkretne zdarzenie. Musieli przykładowo stworzyć sekwencję klatek, ukazującą w jaki sposób upadnie piłkarz po akcji. Wadą takiego podejścia był fakt, że gracz za każdym razem obserwował tę samą "sfabrykowaną" animację. Dzięki silnikowi PhysX, możliwe jest precyzyjne obliczenie w czasie rzeczywistym zachowania się danych obiektów w grach. Oznacza to, że zawodnik może się teraz wyginać i obracać na wiele różnych sposobów, w zależności od specyficznych warunków wynikających z tego, jaką formę przyjęła szarża - co zapewnia za każdym razem unikalne wrażenia wizualne.
Technologia PhysX została szeroko zaadaptowana w ponad 150 grach i jest obecnie wykorzystywana przez ponad 10 tysięcy programistów. Dzięki sprzętowej akceleracji obliczeń fizycznych, tworzone przez czołowych twórców gier światy nabierają życia: ściany mogą być w realistyczny sposób burzone, drzewa wyginają się i łamią pod wpływem wiatru, a woda i dym płyną i wpływają na otoczenie mając objętość i siłę, zamiast być po prostu obcinanymi przez sąsiadujące obiekty.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
██████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
██████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
NVIDIA PhysX System Software (9.13.0725) | NVIDIA PhysX System Software (9.16.0318) | NVIDIA PhysX System Software (9.17.0524) |
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
28,02 MB
![Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (4) Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (4)](http://x4.static-chomikuj.pl/res/cba406437d.png)