Company of Heroes.part7.rar
-
18 Year Old Virgin -
Against The Dark - Naprzeciw Ciemności -
An American Girl Chrissa Stands Strong -
Behind Enemy Lines Colombia -
Black & White 2 Wojna Bogów -
Bracia Przyrodni -
Cezar III -
Cezar IV -
Chłopiec w pasiastej piżamie -
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona -
Clubbed -
Company of Heroes Opposing Fronts -
COUNTER STRIKE 1.6 -
CRYSIS -
DARK SECTOR -
Death Sentence -
DISC 1 -
DISC 2 -
Dzień wagarowicza -
Edycja Rozszerzona -
Empire Earth -
Empire Total War -
Eragon -
F.E.A.R. 2 Project Origin -
Fallout 3 -
Fallout 3 Operation Anchorage -
Far Cry -
Fifa 08 -
G.B.R. - Special Commando Unit -
GOTHIC 3 -
Gothic 3 Zmierzch Bogów -
Green Street Hooligans 2 -
Half Life 2 -
Hancock -
Hotel dla psów -
Jaja w tropikach -
Klik i robisz co chcesz -
Kozacy Antologia PL -
LEGENDARY -
Medal of Honor Allied Assault -
Medal of Honor Pacific Assault -
Mów mi Dave -
Postal 1,2 -
PURE -
Track Mania Nations Forever -
TrackMania United -
TUROK -
Wiedźmin PL -
Władca Pierścieni - Podbój -
Wycieczka na studia
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6.5 GB HDD, Windows XP.
Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego.
Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd.
Za sprawą graficznego „silnika” o nazwie Essence Engine wirtualna rzeczywistość prezentuje się niezwykle sugestywnie. Trójwymiarowy świat podatny jest na zniszczenia, więc oglądamy np. rozjeżdżanie przez czołgi kamiennych krzyży na cmentarzach, powstawanie lejów po eksplozjach oraz spektakularne walenie się budynków pod wpływem ciężkiego ostrzału. Dodatkowo realistycznie funkcjonująca Sztuczna Inteligencja czyni z towarzyszy broni znakomicie działający zespół, wykorzystujący przeszkody terenowe w charakterze osłon, błyskawicznie reagujący na ruchy przeciwnika etc. Z kolei technologia Havok (vide m.in. Painkiller, Max Payne 2: The Fall of Max Payne i Thief: Deadly Shadows) gwarantuje należyte odzwierciedlenie praw fizyki.