cosAntelIeIcks.GOG.part1.rar
-
>> acrophobia ball 2 -
>> anime vs real life -
>> bio inc redemption -
>> christmas shopper simulator -
>> colin mcrae rally 04 -
>> crazy chicken kart 2 -
>> crusader kings complete -
>> faraon -
>> final exam -
>> force of nature -
>> gang beasts -
>> goat simulator -
>> gothic -
>> gothic II -
>> gothic III -
>> hammerwatch -
>> hello neighbor -
>> inside -
>> journey of a roach -
>> journey to the center of the earth -
>> kentucky route zero -
>> knights & merchants -
>> knights of honor -
>> moorhuhn kart 3 -
>> muchtrix -
>> multihero -
>> oh...sir the insult simulator -
>> openttd -
>> polanie -
>> race the sun -
>> roads of fantasy -
>> shadowgrounds -
>> shake your money simulator -
>> sky bubbles deluxe -
>> sonic & all-stars racing transformed -
>> sprill wodne przygody -
>> surgeon simulator -
>> talisman digital edition -
>> techno -
>> the worlds of billy 2 -
>> this war of mine -
>> toy story 2 -
>> two worlds -
>> valiant hearts the great war -
>> who's your daddy -
>> wolf simulator -
>> zuma's revenge -
FREE -
Mc craftingi -
sort
Cossacks II: Napoleonic Wars to sequel wielokrotnie nagradzanej w roku 2001 strategii czasu rzeczywistego Cossacks: European Wars. Akcja tej części pozwala graczowi przewodzić jedną z sześciu potęg (Francja, Wielka Brytania, Austria, Rosja, Prusy oraz Egipt) w burzliwym okresie naszej historii, jakim niewątpliwe była era Wojen Napoleońskich (XIX wiek). W sumie gra zawiera sześć dużych kampanii składających się z około 60 misji. Ponadto gracz może przejść dwanaście samodzielnych misji oraz stoczyć dziesięć historycznych bitew. Odtworzonych zostało 150 rodzajów autentycznych jednostek bojowych oraz 180 budynków z tamtych czasów.
Cossacks II: Napoleonic Wars posiada zaawansowany system dyplomatyczny i nowy system ekonomiczny, dzięki którym gracz może wpływać na stosunki z sąsiadami, zawierać pakty i sojusze, ustanawiać embarga handlowe, itp. Należy tu jednak zaznaczyć, iż gracz ma tylko globalną kontrolę nad państwem, zaś poszczególne miasta, prowincje czy wioski dysponują swoim własnym automatycznym system odpowiadającym za ich funkcjonowanie, ekonomię, handel i rozwój.
Twórcy postarali się również o to, by bitwy były jeszcze bardziej realistyczne i efektowne, oraz o to, by można było w prostszy sposób dowodzić oddziałami na polu walki. Dlatego też w Cossacks II zaimplementowano nowy interfejs i system sterowania wojskami pozwalający na stosowane różnych ówczesnych formacji bojowych i wykorzystywanie w walce ukształtowania i typu terenu (strzelcy mają niższą skuteczność w lesie, kawaleria grzęźnie w terenie podmokłym, itp.). Starannie odwzorowano również oddziały każdego z państw oraz parametry wpływające na ich skuteczność w tym: morale, stopień wyszkolenia, doświadczenie, zmęczenie, itp. Łącznie w bitwach może brać udział nawet do 64 tysięcy jednostek.