Wildlife Park 2 PL.part07.rar
-
Audi TT -
Nintendo Switch - Gry -
Office 2007 -
Omnipresent -
Overlord Fellowship of Evil -
Paint the Town Red [Wczesny Dostęp] -
Plague Inc Evolved [Wczesny Dostęp] -
Planet Centauri -
Planetbase -
Plants vs. Zombies GOTY Edition -
Prison Architect -
Pro Gamer Manager -
Project Zomboid -
PULSAR - Lost Colony [Wczesny Dostęp] -
Punch Club -
Puzzle Quest - Galactrix -
Pyrite Heart -
Rampage Knights -
Rebuild 3 - Gangs of Deadsville -
Rime Berta -
Rocket League -
Rogue’s Tale -
Roguelands -
Room 13 -
Savage Lands [Wczesny Dostęp] -
Scourge of War - Waterloo -
Shadows on the Vatican Act II - Wrath -
Sheltered -
Sid Meier's Starships ver 1.3 -
Sky Break [Wczesny Dostęp] -
Spintires -
Starbound [Wczesny Dostęp] -
StarMade -
Stranded Deep [Wczesny Dostęp] -
Sunless Sea -
The Binding of Isaac - Afterbirth -
The Flame in the Flood [Wczesny Dostęp] -
The Forest Alpha [Wczesny Dostęp] -
The Living Dungeon -
The Long Dark [Wczesny Dostęp] -
The Park -
This War of Mine -
Under The Ocean [Wczesny Dostęp] -
Universe Sandbox 2 -
Unloved [Wczesny Dostęp] -
Vagante -
Valhalla Hills -
Viscera Cleanup -
Wild Season -
Wild Season(1)
B-Alive ( producent )
Deep Silver / Koch Media ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
strategiczne ( ekonomiczna )
12 maja 2006 ( światowa data premiery )
04 sierpnia 2006 ( data wydania w Polsce )
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta graficzna 64MB (Geforce 3 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP
Wildlife Park 2 jest ambitnymsymulatorem prosperowania enklawy dzikiej fauny i flory. Program zaszczepia potencjalnemu graczowi szczerą miłość do zwierząt i roślin, a następnie wręcza mu pewną kwotę gotówki, celem wzniesienia i utrzymania własnego ogrodu zoologicznego. Bardziej spostrzegawczy czytelnicy zauważą pewnie, iż w tym przypadku mamy do czynienia z kontynuacją, a co bardziej błyskotliwi nie będą mieli problemu z odgadnięciem, że w drugiej części rozwinięto wiele pomysłów rodem z pierwowzoru, przy jednoczesnym dorzuceniu garści świeżych rozwiązań.
Już pierwsze chwile spędzone z grą jasno dają do zrozumienia, że praca dyrektora parku safari jest mocno skomplikowana – z pewnością nie ogranicza się ona do sprowadzenia dzikich zwierząt i wrzucenia ich do klatek. Każdy lokator, którego obecności w ogrodzie sobie zażyczymy, będzie się domagał nie tylko dostarczenia mu odpowiedniego posiłku, ale i przygotowania oraz realizowania ciekawego programu rozrywkowego, dzięki któremu nie zdechnie z nudów. To właśnie na nas spoczywa obowiązek przygotowania odpowiedniego menu i zapewnienia ciekawych partnerów do zabawy. Jeśli zdecydujemy się na umieszczenie w jednej klatce przedstawicieli odmiennej płci, możemy się spodziewać rychłego rozmnożenia stadka, o ile oczywiście danemu gatunkowi niewola nie przeszkadza w płodzeniu potomków – warto o tym pomyśleć, gdyż raz zakupione osobniki z czasem się starzeją i umierają. Nie wolno nam zapomnieć o tym, że każdy zwierzak ma swoje sympatie i antypatie, i że nie zawsze dobrym pomysłem jest ustawianie wybiegów dla lwów i antylop obok siebie. Utrzymać przy życiu musimy jednak nie tylko naszych „braci mniejszych”, ale i siebie. Na bieżąco badamy więc nie tylko odchody hodowanych zwierzątek, ale i dochody naszego obiektu – ogród zoologiczny jest mimo wszystko przedsięwzięciem nastawionym na zysk. Gdy już dostatecznie się wzbogacimy, dodatkowe fundusze przeznaczamy np. na zakup niezwykle rzadkich, egzotycznych stworzonek, a jeśli uda nam się już dorobić prawdziwego majątku, możemy nawet odtworzyć wymarły gatunek, który wielokrotnie spotęguje zainteresowanie naszym kompleksem wśród potencjalnych gości, prasy, a nawet organizacji ekologicznych i innych „zielonych”. Zanim jednak osiągniemy sukces, nie obejdzie się bez pełnego skorzystania z dobrodziejstw reklamy i marketingu.