dxhr.exe
-
Audi TT -
Nintendo Switch - Gry -
Office 2007 -
Omnipresent -
Overlord Fellowship of Evil -
Paint the Town Red [Wczesny Dostęp] -
Plague Inc Evolved [Wczesny Dostęp] -
Planet Centauri -
Planetbase -
Plants vs. Zombies GOTY Edition -
Prison Architect -
Pro Gamer Manager -
Project Zomboid -
PULSAR - Lost Colony [Wczesny Dostęp] -
Punch Club -
Puzzle Quest - Galactrix -
Pyrite Heart -
Rampage Knights -
Rebuild 3 - Gangs of Deadsville -
Rime Berta -
Rocket League -
Rogue’s Tale -
Roguelands -
Room 13 -
Savage Lands [Wczesny Dostęp] -
Scourge of War - Waterloo -
Shadows on the Vatican Act II - Wrath -
Sheltered -
Sid Meier's Starships ver 1.3 -
Sky Break [Wczesny Dostęp] -
Spintires -
Starbound [Wczesny Dostęp] -
StarMade -
Stranded Deep [Wczesny Dostęp] -
Sunless Sea -
The Binding of Isaac - Afterbirth -
The Flame in the Flood [Wczesny Dostęp] -
The Forest Alpha [Wczesny Dostęp] -
The Living Dungeon -
The Long Dark [Wczesny Dostęp] -
The Park -
This War of Mine -
Under The Ocean [Wczesny Dostęp] -
Universe Sandbox 2 -
Unloved [Wczesny Dostęp] -
Vagante -
Valhalla Hills -
Viscera Cleanup -
Wild Season -
Wild Season(1)
Core 2 Quad 2 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 1 GB , 8.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/128351921.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/128349781.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/128349234.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/78140859.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/78140421.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/78139562.jpg)