CRACK SPOLSZCZENIE.zip
-
♣MAFIA 2 PL -
♣Majesty 2 Symulator Królestwa Fantasy -
♣Major League Baseball 2K9 -
♣Maluch Racer 3 PL -
♣MEDAL OF HONOR -
♣Medal.of.Honor-Pacific.Assault..PL -
♣Men Of War Assault Squad -
♣Metin2 -
♣Milionerzy -
♣Monster Truck Madness 2 -
♣Monster.Trux.Extreme.Offroad.Edition -
♣Motocross Madness 2 -
♣Motorm4x - Offroad Extreme PL -
♣Mountain Bike Adrenaline -
♣My Horse and Me 2 PL -
♣Nail'd PL -
♣NBA Live 2001 -
♣Need For Speed Hot Pursuit -
♣Need For Speed Pro Street -
♣Need For Speed Shift 2 - Unleashed -
♣NHL 09 -
♣Odlot pl -
♣PikaBall Volleyball -
♣Pirates.of.the.Caribbean.At.Worlds.End -
♣Police Symulator 2010 + SPOLSZCZENIE -
♣Pool Hall Pro -
♣Pro Volleyball 2 -
♣Pro.Evolution.Soccer.2011 -
♣Quad Simulator 2010 -
♣RTL Biathlon 2009 -
♣Shank -
♣Shogun 2 Total War Pl -
♣Shrek 2 pl -
♣Silent Hunter 5 Bitwa O Atlantyk 2010 PL -
♣Speedway Liga PL -
♣Speedway.Liga -
♣Star-Craft -
♣Symulator Farmy 2011 PL + Crack -
♣Syrenka Racer -
♣Terrorist.Takedown.3.PL -
♣THE SIMS 3 -
♣The Sims Średniowiecze -
♣Tom.Clancy's.Rainbow.Six.Vegas.2.PL -
♣UrbanTerror_41_FULL -
♣Virtua Tennis 2009 -
♣V-Rally 2 -
♣Warcraft 3 + Frozen Throne PL -
♣WIEDŹMIN -
♣Worms 4 -
ELENI
Wymagania Techniczne
Core 2 Duo 1.86 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista
BioShock to gra FPS stworzona przez studia 2K Boston i 2K Australia (znane wcześniej jako Irrational Games). Owa ekipa ma na swoim koncie takie projekty, jak Freedom Force, SWAT 4 czy Tribes: Vengeance, a zasilający jej szeregi programiści w przeszłości brali udział w pracach nad kultową mieszaniną shootera i RPG, grą System Shock 2. Opisywany poniżej tytuł należy traktować właśnie jako duchowego spadkobiercę ostatniej z wymienionych pozycji, gdyż oprócz przeważających elementów charakterystycznych dla strzelanin zawiera on również cząstki gatunku role-playing. Jego przytłaczająca, duszna wręcz atmosfera, nasuwa natomiast skojarzenia z niektórymi survival horrorami, gdzie psychodeliczny klimat towarzyszy odbiorcy od samego początku rozgrywki.
Historia opowiedziana w produkcie rozpoczyna się w roku 1960, kiedy to bohater imieniem Jack, pasażer dopiero co rozbitego samolotu, ląduje w przestrzeni oceanu i zaczyna się topić. Gracz musi pomóc protagoniście w walce o przeżycie, a następnie wraz z nim udać się w kierunku bijącego z oddali światła. Po chwili okazuje się, że błysk pochodzi z latarni umiejscowionej w podwodnym mieście Rapture. To tutaj przychodzi nam spędzić całą przygodę z BioShockiem.
Metropolia stanowi ogromny kompleks, zbudowany w 1946 r. przez amerykańskiego biznesmena, Andrew Ryana, po to, by stworzyć schron dla najwybitniejszych przedstawicieli ludzkiego gatunku (naukowców, artystów itp.). W kilka lat po II wojnie światowej projekt został zarzucony, a ukryte w głębinach oceanu miasto pozostawiono samemu sobie. W międzyczasie jednak dwaj badacze zamieszkujący Rapture dokonali przełomowego odkrycia. Na dnie morza znaleźli oni nieznany wcześniej gatunek ślimaków, mogący zmieniać ludzkie tkanki w komórki macierzyste. Stworzenia stały się źródłem substancji o nazwie ADAM, która przy właściwym stosowaniu zwiększa możliwości organizmu wykorzystujących ją osób, umożliwiając nawet osiągnięcie nieśmiertelności. Niezwykłe cechy chemicznej mieszaniny stały się przedmiotem licznych kontrowersji i doprowadziły nawet do konfliktu pomiędzy dystrybuującymi ją frakcjami. Rapture ogarnęła wojna, a w czasie jej trwania odkryto, że ADAM przyczynia się także do powstawania mutacji i uzależnień. W trakcie walk podwodna metropolia została całkowicie zrujnowana, a ci, którzy przeżyli toczoną w niej batalię, stracili resztki człowieczeństwa i ich egzystencja ograniczyła się głównie do poszukiwania ślimaczej substancji.
Prowadzący Jacka gracz zmuszony jest do odnalezienia się w utopijnym świecie i stopniowego odkrywania zasad rządzących jego nowym domem. Wszędzie czai się niebezpieczeństwo, a żeby móc sobie z nim poradzić, trzeba na własną rękę zażywać dawki ADAM. Zadanie to nie należy do najprostszych, bo jedynymi istotami posiadającymi upragniony surowiec są małe, niepozorne dziewczynki, tzw. Little Sisters. Chcąc je pokonać, musimy zmierzyć się najpierw z ich potężnie uzbrojonymi ochroniarzami, Big Daddies. Na domiar złego w mieście jest również pełno innych potworów, a publicznego porządku pilnują bezwzględne roboty. Szczęśliwie można rozprawić się z nimi zarówno przy użyciu argumentów siłowych, jak też uciekając się do rozwiązań wymagających wysiłku intelektualnego, np. hackowania urządzeń w ramach przechodzenia prostej mini-gierki.
Gracz ma również sposobność do upgrade’owania posiadanych przez siebie gatunków broni (strzelb, pistoletów, wyrzutni rakiet i innych), dokupując do nich lunety, większe magazynki czy skuteczniejszą amunicję, a także poprawiania własnych zdolności psycho-fizycznych za pomocą power-upów o nazwie Plasmids. Te swoiste modyfikacje kodu genetycznego pozwalają na efektywniejsze działanie w skomplikowanym świecie gry, gdzie każdy wybór ma realny wpływ na rozwój fabuły. Należy przy tym zaznaczyć, że zabawa jest nieliniowa, a misje ułatwiają nam liczne gadżety, jak noktowizor czy aparat ukazujący słabe punkty przeciwników.
Całą akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, zaś utrzymane w futurystycznym klimacie lokacje podziwiamy za sprawą silnika Unreal Engine 2.5. Na odbiór produkcji ma ponadto wpływ niepowtarzalna muzyka, stworzona przez Garry’ego Schymana, autora ścieżki dźwiękowej do Destroy All Humans! Podejmując temat technicznych aspektów BioShocka, należy także pamiętać, że do uruchomienia gry konieczne jest połączenie z Internetem. Tytuł wymaga bowiem sieciowej aktywacji. Co więcej, korzysta on także z usługi Games for Windows Live, dzięki czemu możemy odblokować w nim szereg interesujących osiągniąć (achievementów), zaprojektowanych na podobieństwo nagród w systemie Xbox Live.