agression.part2.rar
-
! Podsumowanie 2012-ego roku w muzyce TRANCE -
! Podsumowanie 2013-ego roku w muzyce TRANCE -
100 Minutes Of 2011 Mixed By Dash Berlin -
100 Minutes Of 2011 Mixed By Markus Schulz -
100 Minutes Of 2011 Mixed By W&W -
2013's Best Trance Tunes (2013) -
50 Best Trance & Progressive Tunes Of 2013 -
A State Of Trance - Best Of 2013 -
A State Of Trance Best Of 2011 -
A State Of Trance Best Of 2012 -
Anjunabeats The Yearbook 2013 -
Armada Stream 40 - Best Of 2012 -
Armada Stream 40 - Best Of 2013 -
Armada Stream 40 Best Of 2011 -
Armada Top 2013 (2013) -
Armin Van Buuren 2012 Top 20 -
Armind - Best Of 2013 -
Armind Best Of 2011 -
Armind Best Of 2012 -
Aropa Records - Best Of 2012 -
Aropa Records - Best Of 2013 -
Aropa Records Best Of 2011 -
Aurosonic - Yearmix 2013 (2013-12-29) -
AVA Recordings - Best Of 2012 -
AVA Recordings Best Of 2011 -
Biggest Vocal Trance Tracks Of 2011 -
Biggest Vocal Trance Tracks Of 2013 -
Black Hole Recordings Best Of 2011 -
Captivating Sounds - Best Of 2013 -
Coldharbour Recordings Best Of 2011 -
Enhanced Best Of 2011 Mixed By Will Holland -
Future Sound Of Egypt - Best Of 2012 -
Future Sound Of Egypt - Best Of 2013 -
Future Sound Of Egypt Best Of 2011 -
Magic Island Recordings Best Of 2011 -
Mainstage Music - Best Of 2012 -
Mainstage Music - Best Of 2013 -
Perfecto Records Best Of 2011 -
Planet Love Records - Best Of 2013 -
S107 Recordings - Best Of 2013 -
Soundpiercing - Best Of 2013 -
Top 25 Trance DJ's 2013 (2013) -
Trance 100 - Best Of 2013 (2013) -
Trance 100 Best Of 2011 (2011) -
Trance Top 40 - Best Of 2013 -
Vandit Records Best Of 2011 -
VONYC Sessions 2013 Presented by Paul van Dyk -
Vonyc Sessions Best Of 2011 -
Who's Afraid Of 138! - Best Of 2013 -
ZOUK Recordings - Best Of 2013
Pentium 4 1.7 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 3 GB HDD, Windows 2000/XP/7
Aggression: Europe 1914 to gra strategiczna czasu rzeczywistego, rozgrywająca się w pierwszej połowie XX stulecia (przestrzeń czasowa: 1914 – 1950). Jak wiemy, ów okres historyczny obfitował w bodaj najważniejsze i najbardziej krwawe w dziejach ludzkości wydarzenia. Teraz każdy z nas ma możliwość zapisania tychże kart historii od nowa, niemal całkowicie własnoręcznie. Obejmując panowanie nad jedną z czterech, największych ówczesnych potęg europejskich (wg twórców: do wyboru Anglia, Rosja, Niemcy i Francja), sami zdecydujemy czy, kiedy oraz ile razy sięgniemy po czerwony guzik z podpisem „rozpocznij wojnę światową”.
Oczywiście, zanim zaczniemy opracowywać i wcielać w życie nasz plan przejęcia władzy nad światem, musimy się upewnić, że nie porywamy się z motyką na słońce. Sami możemy zdecydować, na jakiej płaszczyźnie skoncentrujmy nasze działania w celu osiągnięcia zamierzonego celu. Tylko od nas zależy, czy podążymy ścieżką dyplomatyczną, zawierając kolejno układy z sąsiadami, czy też skoncentrujemy się na rozbudowie armii oraz postępie technologicznym. Jak na grę quasi-historyczną przystało, każdy typ jednostki czy uzbrojenia został realistycznie odwzorowanym, zgodnie z dostępnymi materiałami archiwalnymi – tylko od naszych decyzji zależy, kiedy wynajdziemy daną broń i jak blisko pod tym względem będziemy się trzymać realiów historycznych.
Silną stroną Aggression: Europe 1914 jest przygotowanie techniczne programu. Engine graficzny jest zdolny do wyświetlenia kilkuset szczegółowo wymodelowanych obiektów i pojazdów jednocześnie, w pełnym trójwymiarze, zezwalając dodatkowo na manipulowanie kamerą w celu uzyskania optymalnej perspektywy. Każda budowla w sprzyjających warunkach (ostrzał dział artyleryjskich czy czołgowych armat, wybuchy granatów) bardzo zgrabnie rozpada się na tysiące wielokątów, zaś trajektoria lotu szczątek jest precyzyjnie wyliczana w czasie rzeczywistym przez skomplikowany system fizyczny, zapewniający doskonałe odwzorowanie grawitacji. Silnik potrafi także generować wyrafinowane efekty specjalne, korzystając z nowoczesnych technologii współczesnych kart graficznych.