Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

RollerCoaster Tycoon 3 PL.zip

Debianus / Gry / RollerCoaster Tycoon 3 PL.zip
Download: RollerCoaster Tycoon 3 PL.zip

0,84 GB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Frontier Developments/Chris Sawyer ( producent )
Atari / Infogrames ( wydawca )
strategiczne ( ekonomiczna )
02 listopada 2004 ( światowa data premiery )
22 marca 2007 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player
nośnik: 2 CD
wymagania wiekowe: od 3 lat

RollerCoaster Tycoon 3 to kolejna część bardzo popularnej gry, polegającej na budowaniu własnego parku rozrywki, w którym główną atrakcją są kolejki górskie. Dzięki środowisku graficznemu 3D można podziwiać cały park z perspektywy pierwszej osoby oraz przeżyć ekscytującą przejażdżkę kolejką. Trzecia część RollerCoaster Tycoon to także wprowadzenie różnorodności wśród odwiedzających park gości, zaimplementowanie grupowego zachowania i poprawiona sztuczna inteligencja. Do podstawowej wersji gry dołączone są dwa dodatki: Wodne Szaleństwo i Dzikie Jazdy.

Wodne Szaleństwo umożliwia budowanie atrakcji wodnych (zjeżdżalni, wodospadów, basenów, jacuzzi), umieszczanie zwierząt wodnych (delfiny, orki, ryby akwariowe) oraz urządzanie pokazów z wykorzystaniem wody, światła i muzyki. Dodano 16 nowych typów rollercoasterów i ponad 30 nowych atrakcji.

Dzikie Jazdy to ponad 20 gatunków dzikich zwierząt, dwa wystroje: safari i dżungla, osiem nowych typów rollercoasterów, cztery dodatkowe środki transportu oraz inne nowe atrakcje dla zwiedzających (m.in organizacja imprez z udziałem wytresowanych zwierząt).

* Środowisko 3D ze wszystkimi detalami otoczenia!
* Możliwość zmiany widoku na grę (z lotu ptaka lub z ziemi) oraz swobodnego rozglądania się.
* Na twarzach gości pojawiają się prawdziwe emocje!
* Zmieniające się pory doby (z wpływem na frekwencję odwiedzających park).
* Profesjonalna polska wersja językowa.

Skład pakietu:
RollerCoaster Tycoon 3 + RollerCoaster Tycoon 3: Wodne Szaleństwo + RollerCoaster Tycoon 3: Dzikie Jazdy

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Deep Red Games ( producent ) Atari / Infogrames ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) strategiczne ( ekonomiczna ) 25 września 2001 ( światowa data premiery ) 19 grudnia 2001 ( data wydania w Polsce ) nośnik: 1 CD tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN / Internet liczba graczy: 1 - 4 wymagania wiekowe: brak ograniczeń Ekonomiczna strategia wprowadzająca stare i sprawdzone pomysły z serii gier Monopoly w nowe trójwymiarowe komputerowe realia. Podobnie jak w tekturowym, stołowym pierwowzorze startujemy tu z kilkoma oponentami do finansowej walki, z której tylko jeden może wyjść cało. Monopoly City to ekonomiczna strategia wprowadzająca stare i sprawdzone pomysły z serii gier Monopoly w nowe, trójwymiarowe, komputerowe realia. Podobnie, jak w planszowym pierwowzorze startujemy do finansowej walki z kilkoma oponentami. Gra zawiera jednak szereg nowych cech i innowacji, między innymi: możliwość objęcia urzędu burmistrza. Poruszamy się po ładnym trójwymiarowym, interaktywnym mieście (korki uliczne, poruszający się przechodnie itp.). Umiejętnie inwestujemy nasze pieniądze, planujemy strategię rozwoju oraz budujemy nowe hotele, by w końcu wzbogacić się i pokonać natarczywych konkurentów. Gra rozpoczyna się w 1930 roku i pozwala nam cieszyć się naszymi finansowymi podbojami do 1990 roku. Wprowadzony został w niej, między innymi: ciekawy system remontowo-budowlany oraz różne opcje ekonomiczne.
obrazek Spellbound ( producent ) Monte Cristo ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) strategiczne ( ekonomiczna ) 05 lipca 2002 ( światowa data premiery ) 15 listopada 2002 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 CD tryb multiplayer: LAN / Internet liczba graczy: 1 - 4 wymagania wiekowe: brak ograniczeń Nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą. W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować.
obrazek Wciel się w rolę szefa międzynarodowej sieci restauracji serwujących pizzę, dbaj o prawidłowy rozwój firmy, dobrą jakość sprzedawanych produktów oraz o jak najgorszy nastrój właścicieli konkurencyjnych pizzeri. Kolejna, po Pizza Tycoon i Pizza Syndycate, gra ekonomiczna traktująca o biznesie rodem ze słonecznej Italii, czyli zarządzaniu działalnością małych zakładów gastronomicznych serwujących pizzę. Nie jest to jednak symulacja marnej prowincjonalnej restauracji, ale olbrzymiej megakorporacji, czerpiącej zyski ze sprzedaży włoskiego cudu kulinarnego. Będąc szefem firmy czeka nas bardzo wiele zadań, począwszy od lokalizowania nowych restauracji w centrum wielkich miast, zatrudniania nowych pracowników i dbania o ich wydajność, po przeszkadzanie ze wszystkich sił konkurencji. Ostatnie działanie to jeden z najważniejszych elementów tej rozgrywki, pozwalający wykorzystać szereg niestandardowych możliwości gnębienia konkurentów, od zwykłego zastraszania i sabotowania, podkładania robactwa, szczurów, naloty policji, wynajmowanie bandziorów i gangsterów, po prawdziwie akty terrorystyczne. Staniemy się również mistrzem kucharskim układającym coraz to nowsze przepisy kulinarne wybierając z 80. dostępnych składników, dzięki czemu serwowana przez nas pizza wyróżniać się będzie smacznymi odmianami i zachęci klientów do odwiedzania restauracji. Do wykonania mamy dziesięć kampanii umiejscowionych w wielkich miastach, gdzie możemy rywalizować nawet z siedmioma komputerowymi przeciwnikami. Mamy możliwość zatrudnienia do dwudziestu pracowników w każdej z pizzerii oraz wynajęcia ochrony dla swoich placówek. Dysponując ponad 100. elementami wyposażenia możemy odpowiednio dopracować wystrój każdej z restauracji, dzięki czemu zadowolimy setki klientów o odmiennych preferencjach kulinarnych. Do pomocy w zarządzaniu bardzo przydają się zaawansowane opcje marketingu i statystyki.
obrazek W tej grze prawie kazdy znajdzie cos dla siebie - dziecko swietna zabawe w wesolym miasteczku, a dorosly wyzwanie ekonomicznego zarzadzania nim. Któż z nas nie lubi wesołych miasteczek? W tej grze francuska firma Bullfrog daje nam świetny symulator wszystkich aspektów parku rozrywki. Projektujemy park i jego atrakcje, ustalmy ceny biletów, pensje personelu, menu w barach itp. Mamy wpływ nawet na takie drobiazgi jak polecenie przesalania frytek, aby odwiedzający spożywali więcej napojów. Ponadto możemy inwestować w wynajdowanie nowych atrakcji i modernizację istniejących. Jeśli nie interesuje nas aspekt ekonomiczny, to wszystkie te czynności możemy powierzyć komputerowi, a na nas czeka największa atrakcja: zwiedzanie naszego parku i wirtualna zabawa w nim. Za dodatkową atrakcję można uznać możliwość umieszczenia swojego parku w Internecie, gdzie będzie konkurował z innymi o miano „lunaparku wszechczasów”.
obrazek Kolejna gra Trevora Chana, twórcy takich głośnych tytułów jak Capitalism czy Seven Kingdoms. Tym razem jest to strategia-ekonomiczna, w której możemy zająć się stworzeniem od podstaw najlepszej światowej sieci restauracji. Podobnie jak ma to miejsce w innych tego typu produkcjach, zaczynamy posiadając jednie śladową ilość gotówki, entuzjazm i swój geniusz kulinarny. Na początku rozgrywki możemy zdecydować w jakiej z trzech światowych kulinarnych stolic (tj. Paryż, Rzym i Los Angeles) postawimy pierwszą restaurację. Następnie wybieramy, jaką z trzech rodzajów kuchni będzie ona serwować (kuchnia francuska, włoska i amerykańska), jak będzie wyglądać (pięć rodzajów wystroju, min. tropikalny, lata 50-te, nowoczesny i klasyczny) i kto będzie w niej pracował (37 szefów kuchni, każdy z własnymi indywidualnymi predyspozycjami i zdolnościami wpływającymi na jakość usług). Jeżeli osiągniemy sukces, na podbój czekają kolejne miasta. Podobnie jak w rzeczywistości na nasz sukces ma wpływ kilka głównych czynników. Najważniejszym z nich są potrawy, które serwujemy, ich różnorodność, smak i przyrządzenie. Tu najważniejszy jest talent kulinarny oraz unikalne składniki, w poszukaniu, których zwiedzimy najbardziej egzotyczne miejsca na Ziemi, w tym Afrykę i Bliski Wschód. W sumie w grze zawartych zostało 187 przepisów kulinarnych podzielonych na cztery kategorie, tj. zakąski, zupy, desery oraz dania główne. Możemy je powoli odkrywać i rozszerzać o nie naszą kartę dań. Co prawda tylko wybitna i wykwintna kuchnia jest kluczem do odniesienia sukcesu, jednak nie należy zapominać o innych aspektach działalności restauracji. Musimy zatrudniać odpowiednio wykwalifikowaną obsługę, kelnerów, kucharzy, a nawet pomywaczy i dbać by stale zwiększali swe umiejętności. Ponadto należy troszczyć się o odpowiedni stan techniczny restauracji, urządzeń, odpowiednie zaopatrzenie, ustalenie cen, a przede wszystkim o zadowolenie naszych klientów – ich pieniądze i aprobata są gwarancją naszego sukcesu. Oczywiście zawistni oponenci przez cały czas konkurują z nami, wymyślają nowe potrawy, a nawet stosują nieczyste zagrania typu: zdemolowanie lokalu czy podrzucenie karaluchów do kuchni. Na szczęśnie my możemy korzystać z tych samych środków i studzić zapędy zbyt agresywnych osobników. Całość naszych poczynań rozgrywa się w trójwymiarowo modelowym otoczeniu.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności