G02.EXE
-
Bajzel Po Polsku PL -
Bez Litości PL -
Ca=ll of Du=ty Bl=ack O=ps -
Cyrk Kane - Krwawe Igrzyska PL -
Dom Pani Slater PL -
Dzi=eci Ku=kury=dzy 2009 PL -
Freddy vs. Jason PL -
Full Metal Jacket PL -
Go=od Nig=ht And Go=od Lu=ck Napisy PL -
Gods & Generals -
Guilty Gear Isuka -
Guilty Gear X -
Ho=tel Z=ła 1 PL(RMVB) -
Ho=tel Z=ła 2 PL -
Ho=tel Z=ła III PL(RMVB) -
I t=y mo=żesz b=yć mo=rdercą PL -
Il=uzjo=nista PL -
K=to t-am(Kn=ock, Kn=ock) PL -
Kop Głębiej PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów 2010 PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów I PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów VI PL (RMVB) -
Koszmar z Ulicy Wiązów VII Napisy PL -
Masakra w Halloween PL -
Mosquitoman PL -
Muzyka - Paczki Mp3 III -
Muzyka - Paczki Mp3 IV -
Muzyka Disco Polo 4 -
Muzyka Różna 3 (nieposortowan a) -
Muzyka Światowa 1 -
Muzyka Światowa 2 -
Negocjator PL -
Nieodebrane połączenie 2008 USA PL -
Os=tat=nie Pię=tro PL -
Ostatni Dom Po Lewej(1972) PL -
P=sy 3 W i=mi=ę za=sa=d PL -
Piątek 13 2009 PL -
Piątek 13 IX PL -
Po=grzeb=any PL -
Pu=lp Fi=cti=on PL -
Ray=man Le=gen=ds -
Sa=wn=ey Ka=ni=bal ze Sz=ko=cji PL -
Szkarłatny kult Napisy PL -
Śmierć się Śmieje PL -
Topór 4 Victor Crowley PL -
Topór III PL -
Tra=insp=otti=ng PL -
Trupi przesmyk PL -
Zabójca Rosemary PL -
Żelazna Małpa Napisy PL
Gorky 02: Aurora Watching to trzecia część serii gier produkcji polskiego zespołu Metropolis Software. Łączy je ze sobą apokaliptyczny klimat rozgrywki oraz osoba głównego bohatera – agenta Cole’a Sullivana. Dzielą zaś gatunki, gdyż część pierwsza – Gorky 17, występująca również pod tytułem: Odium – była strategią turową, a począwszy od drugiej części – Gorky Zero: Fabryki Niewolników – mamy do czynienia ze skradankami (stealth action games) tworzonymi na podobieństwo Splinter Cella.
Fabuła Aurora Watching przenosi gracza na Arktykę, gdzie ponownie będzie zmuszony zinfiltrować tajne laboratoria finansowane przez wojsko. Laboratoria, o których długo nikt by się jeszcze nie dowiedział, gdyby nie trudna do zatuszowania katastrofa rosyjskiej łodzi podwodnej „Komsomolec II”. Okręt ten zatonął podczas manewrów na Morzu Barentsa, niedługo po wypłynięciu z cmentarzyska wraków na Ziemi św. Józefa – rejonie omijanym z daleka przez kapitanów płaskodennych barek o łodziach podwodnych nie wspominając.
Zdarzenie to samo w sobie nie mogło nie zainteresować zachodnich agencji wywiadowczych. Dodatkowym impulsem do zbadania wraku oraz okoliczności jego zatonięcia był fakt, iż „Komsomolec II” wyposażony był w ultranowoczesne torpedy, których technologia pozostawała nie wydartą Rosji tajemnicą. Tymczasem zbadanie okolic katastrofy zaowocowało jeszcze ciekawszym odkryciem podziemnej bazy wojskowej otoczonej wieńcem laboratoriów. Dalsze działania wywiadu ujawniły powiązania tajnego kompleksu z osobą Jacka Pareckiego – genialnego i szalonego naukowca, jednego z największych na świecie specjalistów od badań nad DNA, urodzonego w Krakowie.
Swego czasu – a rzecz działa się w Gorky Zero – gracz, zdołał już raz zmierzyć się z Pareckim i zniweczyć jego prace nad mutacjami ludzkiego organizmu. Nie dziwi więc, że Zachód postawiony w obliczu podobnego zagrożenia raz jeszcze zdecydował się sięgnąć po pomoc tego samego człowieka – gracza w osobie Cole’a Sullivana. Wykonanie zadanie powinno zająć mu mniej więcej 20 godzin gry podzielonych na 9 następujących po sobie misji. Ponadto w dwóch z nich gracz sterować może, co ciekawe, poczynaniami agentki imieniem Tatiana, której zadaniem jest wydobycie Sullivana z kłopotów.
Styl rozgrywki nie uległ zmianie od poprzedniej części. Nadal mamy do czynienia ze skradanką, w której najważniejszym zadaniem gracza jest pozostawanie niezauważonym oraz możliwie cicha eliminacja kolejnych wrogów. Poprawie uległa zaś oprawa graficzna, która i tak zawsze stanowiła mocną stronę serii. W Gorky 02 światło, dobywająca się stąd i zowąd para oraz chłodna paleta barw tworzą jednolitą całość dla oddania wszechobecnego zimna towarzyszącego przygodzie. Jednocześnie dobrze zoptymalizowany silnik – RenderWare Physics Engine – pozwala cieszyć się grą nawet na słabszych komputerach wciąż zapewniając Aurora Watching dobrą fizykę obiektów, dzięki której trafione przedmioty przewracają się, a zabici wrogowie padają na ziemię atrakcyjnie dla oka.
wymagania sprzętowe:
Celeron 1.7 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB