Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Chaser PC.7z

DJ.Yakusa / Gry / Akci / Chaser PC.7z
Download: Chaser PC.7z

1,1 GB

0.0 / 5 (0 głosów)




wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 356MB RAM, 64 MB akcelerator 3D

Chaser to dynamiczna gra akcji, w której obserwujemy toczące się wydarzenia z perspektywy pierwszej osoby. Przenosi nas do odległej przyszłości, 44 lata po założeniu pierwszej kolonii na Marsie. Gracze wcielają się w postać tajnego agenta Chasera, który został ciężko ranny podczas wykonywania sekretnej operacji i stracił pamięć. Teraz nie wiedząc czemu stał się celem ataków jednostek sił specjalnych oraz kilkunastu gangów, u których znajduje się na szczycie czarnej listy. Wokół giną znajomi i osoby z nim związane, a on nie ma pojęcia dlaczego.

Rozpoczynając grę wyruszamy śladem jego tajemniczej przeszłości by dowiedzieć się czemu tak nagle stał się celem ataków. Wkraczamy w napiętą, owiana tajemniczością atmosferę gry, wspomaganą przebłyskami utraconej pamięci głównego bohatera. Musimy odnaleźć odpowiedzi na dręczące go pytania. Będzie to jednak bardzo niebezpieczna podróż, obfitująca w krwawą walkę i świst zbyt blisko przelatujących kul. Wartka akcja toczy się w wielu nietypowych miejscach – na statku kosmicznym H.M.S. Majestic, na Syberii, w ziemskiej metropolii Montack, na Marsie, itp. Przed nami cała gama wrogów do pokonania, wśród nich członkowie gangów, komandosi, służby specjalne, itp. W walce używamy wielu rodzajów wyposażenia, broni i innych gadżetów. Gra została wykonana przy użyciu zaawansowanego silnika graficznego „CloakNT”. Oferuje on mnogość efektów specjalnych: Pixel Shaders, Vertex Shaders, Cube Mapping, Bump Mapping, volumetric fog, itd. Gra zawiera sugestywne i realistyczne odgłosy dźwiękowe.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek obrazek Wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Operation Flashpoint: Cold War Crisis to taktyczna, wojenna gra akcji, przenosząca graczy w dobrze znane nam realia Zimnej Wojny roku 1985. I choć sama fabuła jest fikcyjna, to oddaje dosyć realistycznie możliwy przebieg konfliktu tamtych czasów. Zatwardziali komuniści, przeciwni reformom próbują przywrócić „stary porządek”, czemu zbrojnie przeciwstawiają się członkowie Sojuszu Pólnocnoatlantyckiego (NATO). Kampania podzielona jest na 30 różnorodnych misji, rozgrywających się na pięciu olbrzymich mapach. Gracz kontroluje grupę uderzeniową wyborowych jednostek desantowych, operujących na wrogim terenie. Gra umożliwia rozgrywkę w kilku trybach. Zaczynając jako prosty piechur, możemy używać wszystkiego co znajdziemy, łącznie z trzydziestoma różnymi pojazdami, takimi jak: ciężarówki, jeepy, czołgi, samoloty czy helikoptery. Do dyspozycji otrzymujemy spory arsenał broni, poczynając od prostych karabinów i strzelb, a na snajperkach z tłumikiem, wyrzutniach przeciwczołgowych, granatach oraz materiałach wybuchowych kończąc. CD KLUCZ - MELZ-369RJ-Y15CB-RFA3B-5E7W1
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB Prototype to gra akcji dziejąca się w otwartym świecie przypominającym serię Grand Theft Auto. Wcielamy się w bohatera posiadającego nadnaturalne zdolności, którego zadaniem jest odkryć własną tożsamość i uratować wyspę Manhattan przed straszliwym wirusem. Produkcja została opracowana przez firmę Radical Entertainment. W grze wcielimy się w tytułowy prototyp, obdarzonego przez genetyczne eksperymenty nadnaturalnymi zdolnościami człowieka – Aleksa Mercera. Zmiany poczynione w jego genomie doprowadziły do tego, że posiada on zadziwiającą zdolność transformacji własnego ciała. Dzięki temu może przyjmować wygląd napotkanych ludzi. Mało tego, potrafi również przejmować ich wspomnienia i umiejętności. Na tym jednak nie koniec jego mocy. W trakcie starcia może bowiem w ten sposób zmodyfikować swoje ciało, by stało się potężną maszyną do zabijania. Wykształcenie ogromnych szponów czy przyjęcie postaci ogromnego monstrum nie stanowi dla niego większego problemu. INSTALACJA 1 ) Wypakuj pliki win rar 3,8 do osobnego folderu gdzie bedzie to twój folder z grą. 2 ) Odpal plik setup.exe 3 ) Zatwierdzasz wszystko w okienku które ci się pojawi Enterem wszystkie programy te co wyskoczą zainstaluj "Direct i redlist" ! 4 ) Wybierz folder gdzie gra ma być zainstalowana standardowo C : program files 5 ) Kiedy gra się już zainstaluje odpalasz i grasz ! 6 ) Wymagane miejsce do gry to miej więcej 5 - 6 GB
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB ShellShock 2: Blood Trails to sequel trzecioosobowej gry akcji ShellShock: Nam '67, stworzonej przez grupę Guerilla Games w 2004 roku. Kontynuacja wykreowana przez nowych autorów, firmę Rebellion, wpasowuje się w konwencję brutalnych survival horrorów, a tło dla przedstawionych w niej wydarzeń stanowi przegrana przez USA Wojna w Wietnamie. Deweloperzy urozmaicili w stosunku do pierwszej części przebieg rozgrywki, wzbogacając rzeczywisty motyw walk amerykańskich żołnierzy z armią Vietcongu o wątki fikcyjne, zahaczające niekiedy o sfery paranormalne. Historia opowiadana w grze rozpoczyna się od wylądowania w kambodżańskiej dżungli samolotu, przewożącego tajemniczą broń chemiczną o nazwie Whiteknight. Pakunek miała odebrać grupa specjalnie przeszkolonych agentów z kontyngentu USA, jednak nie podołała ona zadaniu i znikła bez śladu w tropikalnym lesie. Po miesiącu od rozpoczęcia wyprawy do bazy powrócił tylko jeden ze śmiałków. Nie był on już jednak sobą – sprawiał wrażenie obłąkanego, co mogło mieć związek z działaniem znalezionych w samolocie substancji, a być może zwiastowało istnienie jeszcze większego niebezpieczeństwa. Ślady infekcji u przybyłego żołnierza wskazują, że problem jest niezwykle poważny i zaraza może być wkrótce brzemienna w skutkach, zmieniając zastępy wojskowych w chodzące zombie. Wcielamy się w postać brata zarażonego, stawiając czoła zaistniałej sytuacji i próbując zapobiec dalszemu rozprzestrzenianiu się zarazy przemieniającej ludzi w potwory.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB War In Colombia (pol. Wojna w Kolumbii) to kolejna część serii dynamicznych gier akcji, pt. Terrorist Takedown. Za jej stworzenie ponownie odpowiadają pracownicy polskiego studia developerskiego City Interactive. Jak wskazuje nazwa opisywanej produkcji, gracze tym razem przenoszą się do Ameryki Południowej (do tej pory walki z terrorystami odbywały się na Bliskim Wschodzie). Osoby siedzące przed komputerami wcielają się w żołnierza amerykańskiej jednostki do zadań specjalnych (U.S. Army Special Task Force), którzy został zrzucony na tyłach wroga. Przydzielone zadanie polega na wyeliminowaniu szefa olbrzymiego kartelu narkotykowego, który działa w nieuprzemysłowionych, górskich rejonach Kolumbii. Rząd Stanów Zjednoczonych chce raz na zawsze rozprawić się z procederem szmuglowania kokainy. Sprawa jest jednak utrudniona, gdyż aż 70% tamtejszego społeczeństwa żyje z produkcji, dystrybucji, oczyszczania czy przemytu narkotyków, tak więc jakiekolwiek siły interwencyjne są bardzo niemile wdziane.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 750MHz, 256MB RAM, karta grafiki 32MB Army Ranger: Mogadishu to dynamiczna, militarna strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), przywodząca na myśl Combat: Task Force 121. Za jej przygotowanie odpowiada studio developerskie Jarhead Games, rola wydawcy przypadła zaś firmie Groove Games. Gracze wcielają się tutaj w dowódcę świetnie wyszkolonego oddziału do zadań specjalnych armii Stanów Zjednoczonych, tj. US Army Rangers. Prowadzona jednostka bierze udział w historycznej operacji wojskowej o kryptonimie „Task Force Ranger”, jaka została przeprowadzona 3 października 1993 roku w Somalii. W sumie, do przejścia przygotowano 10 rozbudowanych scenariuszy, zaś wśród zadań, jakie przed graczami postawił producent, wypada wymienić: ochronę konwojów z zaopatrzeniem, aresztowanie kluczowych oficjeli wroga, odbijanie zakładników, niszczenie fabryk i magazynów przeciwnika, czy obronę amerykańskiej bazy przed atakami partyzantów oraz miejscowej ludności. Podczas niektórych misji można korzystać z rozmaitych pojazdów wojskowych (terenowe HMMVV, czy też śmigłowce bojowe Blackhawk), jak również wzywać lotnicze wsparcie sojuszniczych jednostek.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300 Mhz, 64 MB RAM W drugiej połowie lat 90. ubiegłego wieku triumfy święciły gry fabularne bazujące na storytellingu. Jeden z najlepszych narracyjnych systemów RPG był wówczas wydawany przez firmę White Wolf – Vampire: The Masquerade (Wampir: Maskarada). Karkołomną próbę przeniesienia mechaniki i klimatu gry rozgrywanej głównie w wyobraźni na komputery PC podjęło studio Nihilistic Software. Akcja Vampire The Masquerade: Redemption rozgrywa się w dwóch, rozdzielonych ośmioma wiekami, epokach. Fabuła ma swój początek w średniowieczu. Ranny w bitwie weteran wypraw krzyżowych, rycerzy Christof Romuald trafia pod troskliwą opiekę zakonnicy Anezki, w której wkrótce się zakochuje. Główny bohater, wciąż nie w pełni sił, wyrusza do kopalni Bonn Silver nieopodal Pragi, by rozprawić się z grasującym tam wampirem Ahzrą. Triumfalny powrót rycerza do miasta nie pozostaje niezauważony. Szykujące się do wojny wampirze rody upatrują w Christofie cennego sprzymierzeńca. Niebawem krzyżowiec zostaje przemieniony w wampira przez przywódczynię klanu Brujah. Odkrywa wówczas, że był jedynie pionkiem w trwającej od stuleci grze. W tym samym czasie konkurencyjny klan Tzimisce porywa Anezkę i czyni z niej krwiożerczego ghula. Rycerz-wampir usiłuje odnaleźć i uratować ukochaną a także ocalić własną duszę.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7 TRON: Evolution to przygodowa gra akcji TPP powiązana z kinowym obrazem TRON Legacy w reżyserii Josepha Kosinskiego. Akcja ma miejsce przed wydarzeniami opowiedzianymi w filmie, uzyskujemy więc szansę poznania całej historii, zapoczątkowanej w latach 80. przez reżysera i scenarzystę Stevena Lisbergera. Co ciekawe, w filmie zawarte zostały odniesienia do gry, więc jego zrozumienie w pewnym stopniu wymaga znajomości TRON: Evolution. Rozgrywka toczy się wewnątrz systemu komputerowego, a sterowany przez gracza bohater nosi imię Anon (określa ono anonimowy program). Fabułę otwiera uroczysta gala, podczas której następuje wybór i zaprezentowanie nowego administratora, czyli władcy systemu. Uroczystość zostaje przerwana, gdy uczestniczące w niej najważniejsze osobistości systemu zostają zaatakowane przez zamaskowanych zabójców - wirusy niszczące strukturę świata TRON. Tytuł swoją konstrukcją przypomina trójwymiarową grę platformową, a to oznacza że każdy z etapów wymaga od gracza częstego skakania, wspinania się, biegania po ścianach i wykonywania innych akrobacji. Od czasu do czasu na naszej drodze stają przeciwnicy, z którymi można rozprawić się na wiele efektownych sposobów, wykorzystując przy tym sztandarową broń świata TRON, czyli dysk.Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, twórcy przygotowali również rozbudowany multiplayer, w którym gracze mogą się bawić w kilku trybach rozgrywki. Do dyspozycji oddano znane i lubiane Deathmatch, Team Deathmatch, a także Bit Runner (odmiana Capture The Flag) oraz Power Lust, polegający na zajmowaniu strategicznych punktów mapy w określonej kolejności. Plansze podzielone są na dwie grupy. Pierwsza składa się z aren charakteryzujących się ciasną zabudową, a więc przystosowanych do walki wręcz. Druga natomiast skupia mapy cechujące się występowaniem wielkich, rozległych hal, po których gracze mogą poruszać się z wykorzystaniem tzw. Światłocykli, a nawet czołgów.W procesie dewelopingu TRON: Evolution udział wziął Joseph Kosinski. Pełnił on rolę konsultacyjną, dbając o wyeliminowanie wszelkich nieścisłości i niedociągnięć fabularnych. W produkcję TRON: Evolution zaangażowano także firmę, która w kinowym obrazie odpowiedzialna była za realizację efektów specjalnych. W pracach nad grą wzięło udział również sporo aktorów i aktorek występujących w kinowej wersji nowego TRON-a. Wśród nich znaleźli się między innymi: Bruce Boxleitner, jako Alan Bradley (występował również pierwszej części filmu z 1982 roku), James Frain (Jarvis) oraz Olivia Wilde (Quorra). W grze nie usłyszymy natomiast kluczowej postaci obydwu filmów - Jeffa Bridgesa, wcielającego się w informatyka Kevina Flynna.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III/Athlon 1 GHz, 256 MB RAM, 3 GB HDD, 32 MB akcelerator 3D Unreal II to sequel do jednej z najlepszych gier akcji wszechczasów, która na stałe zapisała się w historii komputerowej rozrywki. Akcja rozgrywa się w tym samym fikcyjnym wszechświecie przyszłości co w pierwszym Unrealu, jednakże tym razem jesteśmy zupełnie nowym bohaterem, ex-żołnierzem Johnem Daltonem, obecnie przedstawicielem prawa (odpowiednikiem szeryfa ze starego dzikiego zachodu), a fabuła rozgrywa się w zupełnie innych miejscach niż to miało miejsce poprzednio. Wszystko zaczyna się gdy patrolujemy przestrzeń w odległym sektorze kosmosu statkiem kosmicznym Atlantis, nawiasem mówiąc przerobionym z jednostki wojskowej. W podróży towarzyszy nam trzyosobowa załoga składająca się z pilota Ne'Ban, inżyniera pokładowego Isaaka oraz kobiety, oficera wywiadu Aida. Wszystko idzie dobrze dopóki nie wybucha międzygwiezdna wojna, w której uczestniczy kilka obcych ras, armie najemników oraz niesława Ziemska Piechota. Nagle znaleźliśmy się w środku konfliktu i musimy wziąć odpowiedzialność za przebywających w tym sektorze kolonistów, archeologów, górników i pozostałych cywili. Dodatkowym zadaniem jest odkrycie źródła konfliktu i zakończenie działań wojennych.W grze mamy do wykonania serię trzynastu połączonych fabułą misji, rozgrywających się w dżunglach tropikalnych planet, w starożytnych ruinach miasta obcej cywilizacji, w tunelach wydrążonych głęboko pod ziemią, na niestabilnej powierzchni wulkanicznego świata, w obcych instalacjach przemysłowych, w głębinach oceanicznego świata czy na pokładzie obcego statku kosmicznego. Do dyspozycji dostajemy 15 broni, w tym znane z pierwszej części, tj. wyrzutnia rakiet, karabin szturmowy, snajperka czy wyrzutnik granatów, oraz całkiem nowe, m.in. spowalniająca przeciwników - Leech Gun, wypuszczająca na przeciwnika zabójcze drony - Takkra i tajemnicza broń na energię PSI – MindClaw.W każdej misji do wykonania są zadania wymagające odmiennego podejścia taktycznego. Wśród różnorodnych zadań możemy spodziewać się takich jak: atak na pozycje wroga z oddziałem towarzyszącym, obrona bazy, uwalnianie zakładników, eskorta ludności cywilnej czy kradzież informacji. Przeciwnikami są zarówno różne obce istoty jak i ludzie czy najemnicy. Łącznie w Unreal II spotkamy się z ponad 24 rodzajami zupełnie nowych wrogów. Po wykonaniu misji wracamy na orbitujący Atlantis, aby dowiedzieć się szczegółów o następnej misji, sprawdzić zdobyte przedmioty i porozmawiać z członkami załogi.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 98/2000/XP Zombie Shooter 2 to druga odsłona serii gier akcji z elementami RPG i opowiadających o walce z zombie. Za stworzenie produkcji odpowiada firma Sigma Team, znana z wielu bardzo podobnych tytułów (Alien Shooter). Gra pozwala nam wybrać jedną z kilku dostępnych postaci (zarówno mężczyzn i kobiet), które muszą zmierzyć się z inwazją nieumarłych w pewnym zniszczonym mieście. Zadaniem gracza jest przemierzanie kolejnych lokacji i eliminowanie hord zombie. Podczas głównej kampanii poznajemy też kilka postaci pobocznych, zdobywamy poziomy doświadczenia, zwiększamy statystyki oraz znajdujemy i kupujemy coraz potężniejsze bronie.Rozgrywka w drugiej odsłonie Zombie Shooter’a przypomina poprzednie produkcje dewelopera. Gracz prowadzi postać celując i strzelając myszką. Na ekranie pojawiają się prawdziwe hordy przeciwników – w wielu scenach jest ich grubo ponad setkę. Do naszej dyspozycji oddano pokaźny arsenał, na który składa się około 60 broni i wyposażenie dodatkowe. Niejednokrotnie otrzymujemy też dostęp do dział i pojazdów.Oprócz wspomnianej kampanii dla jednego gracza twórcy przygotowali dwa dodatkowe tryby: Survive i Gun Stand. W pierwszym z nich musimy po prostu przetrwać jak najdłużej. W drugim obsługujemy działo atakowane z czterech stron przez zombie. Pomiędzy kolejnymi, coraz mocniejszymi falami nieumarłych otrzymujemy możliwość ulepszenia jednego z kilku elementów broni i osłon.Oprawa wizualna produkcji stoi na średnim poziomie. Akcja została ukazana w rzucie izometrycznym za pomocą grafiki dwuwymiarowej. Większość misji rozgrywa się w nocy, więc przeważnie w grze panuje ponura, szara kolorystyka. Sporo elementów otoczenia – jak skrzynie czy wybuchowe beczki – może ulec destrukcji. Gra jest też dość krwawa – fragmenty wybuchających przeciwników rozbryzgują się po okolicy.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8 MB (Riva TNT lub lepsza), 700 MB HDD, Windows 95/98 SpyHunter to remake przeboju z czasów, gdy szczytem marzeń było własne 8-bitowe Atari 800XL. W Spy Hunter zadaniem gracza jest powstrzymanie tajemniczej korporacji NOSTRA, której celem jest „spustoszenie” naszej cywilizacji. Jedyną osobą, która jest w stanie ową organizację powstrzymać jest oczywiście gracz oraz jego super samochód (a może raczej pojazd) G-6155 Interceptor, uzbrojony w karabiny, rakiety oraz całe mnóstwo innego uzbrojenia i gadżetów. Cechą charakterystyczną Interceptora jest możliwość szybkiej transformacji w łódź, skuter wodny czy motocykl. Dzięki temu możemy się poruszać nie tylko po ulicach ale również po powierzchni rzek, jezior i innych zbiorników wodnych. SpyHunter to gra wybitnie zręcznościowa. Składa się z czternastu misji umiejscowionych w bardzo różnych egzotycznych miejscach naszego globu, w tym: Panamie, Florydzie, Anglii, Niemczech, Francji, Wenecji i na Bliskim Wschodzie. W każdej z nich mamy do wykonania zadanie priorytetowe oraz kilka zadań dodatkowych. Wszystko przedstawione jest w nowoczesnej, całkowicie trójwymiarowej oprawie graficznej. Nie zapomniano też o możliwości gry wieloosobowej w sieci lokalnej i w Internecie.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności