C.XL.2011.Multi10.PL.Crack.CzibAN.part3.rar
-
! Muzyka MP3 ! -
Acapelle -
Disco Polo -
Electro - House -
Energy 2000 -
Filmy -
Filmy HD -
Galeria -
Informacje na temat DJ'ów -
Mody -
MP3 ALBUMY -
Muzyka klubowa -
PARAWORLD PL -
Podkłady mix -
Podkłady muzyczne -
Polskie Filmy -
Remix Packi -
ReMix-Dance -
Rock -
Sample -
Teledyski -
The Sims 2 - Na Studiach PL -
The Sims 2 - Na Święta – Akcesoria PL -
The Sims 2 - Nocne Życie PL -
The Sims 2 - Osiedlowe Życie PL -
The Sims 2 - Podróże PL -
The Sims 2 - Rozrywka Rodzinna - Akcesoria PL -
The Sims 2 - Szyk i Elegancja – Akcesoria PL -
The Sims 2 - Własny Biznes PL -
The Sims 2 - Zestaw Świąteczny – Akcesoria PL -
The Sims 2 - Zwierzaki PL -
The Sims 2 PL -
The Tiny Bang Story PL -
Thief 3 - Deadly Shadows PL -
Thief Antalogia PL -
Titan Quest PL -
Tomb Raider - The Angel of Darkness -
Transformers War For Cybertron -
Transport Tycoon Deluxe -
Tribes Vengeance PL -
Twierdza Deluxe PL -
Two Worlds PL -
Tworzenie muzyki -
Undercover PL -
Unreal Tournament -
Watchmen - The End is Nigh Part 1 -
Watchmen - The End is Nigh Part 2 -
Wszystko o DJ'ach -
xX MOJE GRY Xx -
Zwykłe podkłady
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.
Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.
Na lokalizację naszego miasta możemy wybrać jedną z wielu stref klimatycznych, a stawiane przez nas budynki należą do jednego z trzech stylów architektonicznych – amerykańskiego, europejskiego i azjatyckiego. Dzięki zwiększonym możliwościom edycyjnym miasta wyglądają dokładnie tak jak chcemy. Wraz z rozwojem metropolii mamy na głowie coraz więcej spraw. W początkowej fazie rozgrywki pomocą służą misje wprowadzające oraz system uzależniający liczbę dostępnych budynków od populacji.
W porównaniu do Cities XL wprowadzono 45 dodatkowych map oraz setki nowych budynków i struktur. Zwiększeniu uległ też poziom realizmu, zwłaszcza przy zarządzaniu większymi metropoliami. Rozbudowano opcje transportu publicznego (autobusy, koleje podziemne itp.) oraz systemu podatkowego. Dodatkowym źródłem dochodu może być teraz handel z innymi miastami. W przeciwieństwie do pierwowzoru, który był zaprojektowany głównie jako produkcja MMO, Cities XL 2011 oferuje tylko zabawę solową.
Całość gry ukazana jest w dość szczegółowej trójwymiarowej grafice. Nasze miasta szybko zapełniają się setkami budowli i tysiącami mieszkańców. Wszystko to możemy oglądać z bardzo dużej wysokości lub bezpośrednio z poziomu ulicy.
instrukcja :
1. pobierz wszystkie 5 plików
2. wypakuj
3. zamontuj obraz w wirtualnym napędzie
4. zainstaluj
5. zgraj cracka
6. graj