-
1778 -
14181 -
6440 -
169
24183 plików
3970,48 GB
Conflict: Global Terror
Conflict: Global Storm
producent: Pivotal Games
wydawca: SCi / Eidos
dystrybutor PL: CD Projekt
kategoria: gry akcji / taktyczna
Data Premiery:
Świat: 30 września 2005
Polska: 09 marca 2006
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+
nośnik: 1 DVD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows 2000/XP.
Conflict: Global Terror to czwarta część popularnej serii, której poprzednie odsłony traktowały o wojnie w rejonie Zatoki Perskiej (dwa pierwsze epizody) oraz o interwencji zbrojnej Stanów Zjednoczonych w Wietnamie z lat 1966-1969. Tym razem trafiamy na pole walki z początku XXI wieku, a do boju wkraczają ponownie bohaterowie, znani z Conflict: Desert Storm i Conflict: Desert Storm II – Back to Baghdad, czyli Bradley, Connors, Jones i Foley. Jednakże ten ostatni otrzymuje status zaginionego w akcji po udanej wrogiej zasadzce i musi go zastąpić kobieta imieniem Carrie Sherman, specjalizująca się w obsłudze karabinu snajperskiego.
Standardowa kampania dla pojedynczego gracza składa się z czternastu rozbudowanych zadań militarnych, zlokalizowanych w przeróżnych zakątkach globu ziemskiego. Pomiędzy poszczególnymi poziomami umieszczono scenki przerywnikowe, gwarantujące należytą spójność fabularną i przywodzące na myśl najlepsze kinowe filmy wojenne. Ponadto z dialogów, prowadzonych przez czwórkę głównych bohaterów w trakcie misji, dowiadujemy się o pozostałych wątkach scenariusza. Warto zauważyć, że podczas zabawy wieloosobowej za pośrednictwem Internetu istnieje opcja głosowej komunikacji z innymi użytkownikami.
Developerzy postanowili wykonać w kontekście gry Conflict: Global Terror znaczący skok jakościowy w stosunku do jej poprzedniczek. Przygotowano zatem przede wszystkim zupełnie nowy „silnik” graficzny, oferujący mnóstwo zaawansowanych efektów wizualnych – m.in. dynamiczne oświetlenie, sugestywne eksplozje i bardzo szczegółowe postaci (można zaobserwować nawet ruch gałek ocznych). Zadowalający poziom realizmu zapewnia natomiast dopracowany model fizyczny (w przypadku ludzi obowiązuje system tzw. szmacianej lalki, znany np. z Painkiller) oraz zbiór algorytmów, odpowiedzialnych za funkcjonowanie Sztucznej Inteligencji towarzyszy broni i przeciwników.
Nie ma plików w tym folderze
-
0 -
0 -
0 -
0
0 plików
0 KB