dxhr.exe
-
- = FILMY (2012) -
- 2012 STUDENTKI -
!!! Call of Duty Modern Warfare 3 PC PL -
!FILMY AVI ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ -
!FILMY RMVB ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ -
[Jak zagrać w]Mount&Blade Warband Multiplayer -
∎ GRY PC-NOWOŚCI 2012 -
▣ 1080 MKV -
■ Gry- Strategie -
►Gry PC -
●XXX Filmy 15000GB● ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ -
█ AKCJI -
█ STRATEGIE(1) -
█ STRZELANKI -
█ WYŚCIGI -
❎ Windows 8 Pro PL (x64).iso -
❎ Windows 8 Pro PL (x86).iso -
❏ Microsoft Office 2010 Professional Plus x64 -
❏ Microsoft Office 2013 Professional Plus x32 -
▛ GRY PC [ ISO ] 2013 -
12012-2013-NOWOŚCI-- AVI -
Bajki 2012 -
Burnout Paradise -
Call of Duty - Black Ops 2 -
ELECTRO_HAUS_2014r!!!!!!!!!!!! -
FANTASY,PRZYGODOWE,SCI-FI -
FILMY 2011 -
FILMY 2012 -
FILMY 2013 -
FILMY AVI -
FILMY HD PORNO XXX -
FILMY RMVB -
FILMY RMVB HD -
Filmy(7) -
FilmyXXX -
GRY -
GRY--FULL -
HD FILMY -
KOMEDIOWE. AVI,LEKTOR.DUBBING -
kraina_seksu 737 plików -
Leniuchowo - Sportakus -
Medal of Honor Warfighter PL (2012) -
Miś Muki -
Need for Speed Most Wanted [2012] -
olusia232 -
PORNO FULL HD 1080p◄► ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬► -
Programy -
Rodzinka pl sez 4 -
Rodzinka.pl -
XXX, PORNO- XXX
Core 2 Quad 2 GHz, 1 GB RAM , karta grafiki 1 GB , 8.5 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/128351921.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/128349781.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/128349234.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/78140859.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/78140421.jpg)
![](http://images7.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/78139562.jpg)
![obrazek](http://i41.tinypic.com/x3v5gp.jpg)
![Image and video hosting by</div></body></html>](http://i48.tinypic.com/dmedte.gif)
![obrazek](http://img165.imageshack.us/img165/6743/letorplpz2.gif)
![obrazek](http://img.liczniki.org/20100520/7319234_3-1274308687.jpg)
![Image and video hosting by</div></body></html>](http://i48.tinypic.com/dmedte.gif)
![obrazek](http://img.liczniki.org/20100608/7288528_3-1275971213.jpg)
![Okładka](http://i.wp.pl/a/f/film/003/03/21/0162103.jpg)
![obrazek](http://img.liczniki.org/20100625/7187612_3-1277440355.jpg)
![obrazek](http://klient.stopklatka.pl/dat/img/b9334a963f72311.jpg)
![noewoesc3.gif](http://www.fototube.pl/pictures/noewoesc3.gif)